Poeldijk 15-03-09

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Poeldijk 15-03-09

Bericht door Jan Bootsman »

Was vandaag een rustigge dag.
Het was de laatste race van de winter competitie.
Velen waren elders of helaas ziek.
De race van de B-groep begon en bleef spannend .
Niek,pascal en Milan waren aan het jagen op Nick maar deze verdween als een duveltje uit een doosje en bleek niet meer bij te houden.
Er was een iemand die dit nog beter probeerde .
Jos reed als of zijn leven er vanaf hing en werd daardoor tweede (aplausje voor Jos)
In de vrije ronde's zei Rob al dat de bike va Janine niet goed liep maar kon hij haar toch niet passeren.
Start van de race A-groep.
Janine had kop start (dit door de keel ontsteking van Patricia).
Jordy en Michael KLijn volgde tot dat deze twee het op hun heupen kregen.
Beide probeerde weg te lopen maar in de laatste vieer rondes kreeg Michael het zwaar want Janine kreeg het toen pas op haar heupen.
Na de races was de prijs uitreiking en iedereen was trots om er bij te zijn.
Bij deze bedank ik het hele indoorminibike team voor al jullie inzet om deze competitie goed te laten verlopen.
Grtzz Jan
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

Ja helaas de competitie zit er weer op,veel rijders afwezig jammer,maar daar doe je niks aan.
Voor de rest een geslaagde dag,lekker vrij kunnen rijden in 1 groep,kon makkelijk was niet druk dus dat is dan weer een voordeel.
De wedstrijd ja in groep b zitten een paar talenten,gaan we meer van horen zeker weten,en groep a ja dat is toch een klasse apart zeker jordy michel klijn janine enz enz kunnen heeeeeeel lekker sturen was ook een spannede race knap van mister klijn om met een lekke band toch nog tweede te worden probeer het maar,zelfs met een volle band komen de meeste niet aan zulke tijden.
Het was allemaal heel goed geregeld en de prijzen waren ook niet mis,wil ook iedereen bedanken die hier aan meegewerkt hebben,het is en blijft toch altijd weer een hele tour om alles goed te laten verlopen,wat jammer is als je 40 inschrijvingen heb,dat halverwege de competitie de he;ft er afvalt :?: jammer,maar mag de pret niet drukken.
Voorlopig even niets op het progamma van indoorminibike,mischien een team race,maar daar gaan we het nog over hebben want de laatse keer dat we een team race wilden doen kregen we weinig animo :!: :!: .
Maar goed vlaggers en officials bedankt en tot de volgende keer :D
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

ja was vandaag rustig.....

jammer dat ik deze keer niet ging rijden :cry: (heb er spijt van)

maar toch nog even op het einde komen kijken naar groep A..
jordy haalde de overwining mooi binnen :lol:

ook de prijsuitreiking was leuk om te zien :D

tot volgende keer allemaal :D

laatzz :wink:

P.S. aplausje voor indoorminibike die dit allemaal heeft georganiseerd
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Met heel veel zin op naar Poeldijk, de finale van de wintercup. Michael mag als vierde of vijfde eindigen om toch nog derde in het totaal klassement te worden. Aangekomen in Poeldijk dachten we even dat we ons in de datum vergist hadden, zo rustig was het. En dat voor de finale dag????? na half elf werd het wel wat drukker maar heel veel rijders hadden afgehaakt. Jammer, dat haalt toch wat spanning weg. In de trainingsrondes voor de wedstrijden van groep A en B gebeurde gelukkig geen ernstige klappers. 1 dacht even laat ik in een snoekduik de fly-over af gaan (is weer eens wat anders!!) en de ander schrok zo dat hij naar boven moest dat hij er maar afsprong!!! Eerst de race van groep B. Nick nam direct de kop en stond deze niet meer af. Ja aan wie dan, wat een gat zat er tussen!!! volgende keer rijden in de A groep!!!
JA en toen het klapstuk. De dames in het gezelschap konden op de eerste en tweede plaats starten. Helaas was er 1 ziek (beterschap Patricia) en dus was er maar 1 dame over. De heren Michael Klijn, Jordy zaten haar zwaar op de huid en moest dan toch het onderspit delven. Michael kon er mooi langs en lag even op kop. Tot hij na de eerste fly-over bijna op zijn platte bek ging. Kon nog maar net op het bikie blijven zitten maar moest wel de eerste plaats afstaan want Janine en Jordy vlogen er direct weer voorbij. Dus moest hij opnieuw de achtervolging inzetten met, wat later voor ons bleek, een handicap. Hij kon het gat tussen hem en Janine dicht rijden en er voorbij gaan. Janine kwam echter algauw weer heel dichtbij maar kon Michael toch niet voorbij. Dat moest dus duiden op problemen met het bikie. Zijn ronde tijden waren niet meer dat wat we gewent zijn. Eenmaal over de finish bleek wat de oorzaak was. Die bijna valpartiij bleek veroorzaakt te zijn door het lek rijden van zijn achterband!!!!! Dat verklaarde dus ook zijn langzamere ronde tijden. Om toch nog als tweede te eindigen met een lekke achterband is toch een mooi staaltje rijden!!!!!
In het eindklassement toch een mooie derde plaats!!!.

Allemaal weer enorm bedankt voor de organisatie en ik zie al uit naar de volgende competitie of teamrace.

Groetjes,

Fred

PS:
Foto's worden reeds ge-upload naar www.indoorminibike.nl. De webmaster (Dominic!!) zal deze zodra er gelegenheid is plaatsen.
Laatst gewijzigd door michaelkl op ma 16 mar 2009, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Randy#14
forum gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 jul 2008, 19:49

Bericht door Randy#14 »

Het was vandaag zeker een rustig dagje,
Lekker vrij kunnen rijden en daarna de race.
Groep B
Ik starte als 8ste en heb me toch nog naar de 3de plek kunnen rijden.
Nick ging er als een speer er vandoor hij liet een heel gat tussen hem en de nummer 2 (jos).
Groep A
Jordy ging er als een gek vandoor,niemand kon hem bij houden goed hoor!
en dan micheal met zijn lekke band ook nog de 2de ook heel goed

was weer een leuk dagje

Randy
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Goed om te horen dat er een mooie strijd was en minder is het natuurlijk dat er in de loop van de competitie er diverse rijders afhaken, zo heb ik bewust gekozen om vandaag er niet bij te zijn met Bo. Bo heeft vanaf race 1 tot te laatste race op kop gestaan en is voor mij al mijn kleine kampioen, maar met nog maar 1 punt voorsprong op Jordi en gezien de strijd de laatste race tussen deze 2 heb ik op voorhand besloten om toch voor het rijden buiten gekozen en Bo zijn nieuwe Pitbike te testen.

Ik was gewoon bang dat de strijd tussen deze 2 toppers op de indoorbaan verkeerd zou uitpakken met alle gevolgen vandien en dat is het mij niet waard,vorige keer is het ook maar net goed gegaan en hoeveer zouden ze dit keer gaan?? het buitenseizoen is reeds langzaam aan begonnen en Bo doet nog in verschillende dingen mee , waar op dit moment toch mijn voorkeur ligt.

Mijn excuses voor de afwezigheid, en een superpluim voor de organisatie van Indoorminibike.

En natuurlijk onze felicitatie aan mijn Grote Vrind ...Jordi :wink:

Jordi is uiteindelijk natuurlijk de snelste en dus de terechte winnaar van deze wintercompetitie...Hij mag zich dus met recht .. Mister Poeldijk noemen.
Steven
Gebruikersavatar
Nick898
forum gebruiker
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 30 apr 2008, 20:04
Locatie: Moordrecht Minibike:GRC RR 50cc

Bericht door Nick898 »

Ja ja het was weer een leuke dag.
Race:A
Jordy ging er als een beest van door en liet Michael en Janine achter zich.
Michael ondanks ze band toch nog een 2e plaats gepakt! :o Netjes!

Race:B
Niek ging vrij hard op ze plaat.
En jos en randy gaan ook steeds sneller!

Gr,
wilma
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 08 feb 2009, 19:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door wilma »

Dames, heren,

Ik wil alle mensen/rijders bedanken voor hun medewerking tijdens de Wintercompetitie met name Peter, Mark, Dominic, Rob en Glenn.

Fred bedankt voor het maken van de mooie foto's.

Freek van Egmond, onwijs bedankt voor de erg mooie bekers :-)) die je weer hebt geschonken.

Hank en Bert Deroue bedankt voor de prijzen die jullie ter beschikking hebben gesteld.

Zonder jullie allen was dit niet mogelijk geweest...


=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hallo allemaal,

Hierbij de uitslagen van de Wintercompetitie 08/09:

Groep A:
1. Jordy van Egmond
2. Bo Bendsneijder
3. Michael Klijn
4. Daniel Korb
5. Janine Bootsman
6. Livio Loi
7. Patricia Kok
8. Michael Bos
9. Nick Janssen
10. Stefan Blom
11. Risto Gillissen
12. Andre de Raadt
13. D'Angelo Monteiro
14. Camilo Freij
15. Dennis Pennock
16. Stijn Bogaert

Groep B:
1. Niek Starre
2. Pascal Manuels
3. Milan Gillissen
4. Nick van Jeveren
5. Jos Achterberg
6. Ewald 't Hoen
7. Arnold Tang
8. Randy Devilee
9. Jordy Otto
10. Michael van Herpe
11. Tony Hofman
12. Maurice van Herpe

Voor een totaal overzicht van de wedstrijden die zijn gereden:
http://www.indoorminibike.nl/wintercup/ ... tercup.pdf
www.Indoorminibike.nl
jos achterberg
forum gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 11 feb 2009, 16:49
Locatie: woerden

Bericht door jos achterberg »

hoi minibikers
voor mij was het een goede zondag de wetstrijd ging goed in het begin problemen met mijn kopeling maar naar dat atse er met zij vingers aan had gezetten ging hij als een speer als 2de gestart en als 2de binnen

5de algemeen niet slecht voor een auwe rot


(P.S komt ook door dat mijn moeder er bij was)
jos polini
Plaats reactie