poeldijk 10 mei

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

poeldijk 10 mei

Bericht door pasini-ernie »

hallo,

was vandaag voor mij niet echt een lekker dagje :? bike hield heel erg in :? en was in de race gevallen :cry: en heb heeeel erg last van me knie! maar komt vast wel goed :lol:

tot de volgende keer!

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
wilma
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 08 feb 2009, 19:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door wilma »

Ja, ja en er komen steeds meer dames rijden, helemaal goed dames !!!

Ja Ernie dit zal een pijnlijk weekje voor je worden wat betreft je knie, sterkte ...

Ook Johan is in een poging om een andere bike te ontwijken onderuit gegaan, maar even later reed hij alweer mee, dus hoop dat het meeviel Johan.

Om half één weer even een ouderwetse wedstrijd gehouden met lekker veel snellere rijders, zag er weer erg goed uit en ja Michael je bent niet echt meer bij te houden geloof ik, hoewel Stefan, Nick, Janine en Jos wel pogingen deden.
Gelukkig was onze trouwe 4-takter, Arnold, er ook weer :wink:

Dames, heren, rijders, vlagger, toeschouwers, allen weer bedankt voor deze zondag, tot over 2 weken, zondag 24 mei.

groetjes,
wilma :wink:

p.s. foto's volgen nog, Dominic is vandaag later thuis i.v.m. pitbike-wedstrijd in Veldhoven, dus even geduld [-o<
Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Het was weer een hele leuk ochtend in Poeldijk. Leuk dat Janine, Johan, Stefan en Arnold er ook weer waren. Kon er in de race weer geknald gaan worden. Alles liep op rolletjes maar wel toch weer een beetje moeten prutsen met de koppeling maar uiteindelijk was dat ook weer verholpen. Weer leuk opgereden met Nick. Telkens na een paar rondjes van koppositie wisselen zodat de ander weer kon pogen de voorganger in te halen en de ander te pogen zijn achterganger voor te blijven. Mooie en goede trainings techniek en niet te vergeten erg leuk om te zien!!!!!
Natuurlijk ook ff het asfalt van dichtbij moeten bekijken wat weer in een leuke blauwe plek op zijn been resulteerde, verder niets.
Ja en toen weer een race. De snelle ploeg uit hun zelf in de achterlinie voor de start. Ook dat is een leuke trainings techniek en het maakt het zeker ook voor de toeschouwers een erg leuk en spannend spektakel!!!!!.
Jos had een hele goede start vandaag en lag goed aankop. De snelle boys and girl!!! hadden er toch een kluif aan om Jos uiteindelijk voorbij te kunnen want Jos is meester in het gesloten houden van de deur!!!!!!!
Maar ja komt de deur dan ook maar op een heel klein kiertje dan is het met deze mannen dan ook meteen gedaan en zijn ze hem voorbij. Dat duurde voor een enkeling toch zolang dat Michael toch al een heel groot gat had kunnen slaan. Helaas kwam de race voortijdig tot zijn einde door de klapper van Ernie :( . FF schrikken maar zag hem gelukkig toch weer vrij snel huppelen en las net van een pijnlijke knie. Goed, gelukkig niets gebroken. Vanaf nu (voorlopig?) dus om de twee weken helaas. Hoop dat het na de zomervakantie toch weer gaat aantrekken en dat we dan ook vele nieuwe rijders kunnen begroeten want Poeldijk is en blijft een enorme gave indoor baan.

groetjes,
Fred en Michael
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

Yo minibikers.
Nog even en we lopen allemaal met een roze pet !
De dames beginnen een overtal te krijgen , dit speciaal voor Wilma.
Het was alleen jammer dat Janine de enige dame was die in het raceje mee deed.
Eerstvolgende keer rijden de andere dames ook mee want die jochies moeten een keer hun plaats weten (achter het fornuis).
Mijn pet is blauw geruit want ik blijf mezelf.
Grtzz Jan
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

"want die jochies moeten een keer hun plaats weten (achter het fornuis). " :lol:
Nou Jan, Jij wil echt niet eten wat hij dan op tafel zet hoor!!!!!
Kan ik dan toch echt beter aan zijn moeder overlaten :lol: :lol: :lol:

fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

michaelkl schreef:"want die jochies moeten een keer hun plaats weten (achter het fornuis). " :lol:
Nou Jan, Jij wil echt niet eten wat hij dan op tafel zet hoor!!!!!
Kan ik dan toch echt beter aan zijn moeder overlaten :lol: :lol: :lol:

fred

whahaha :lol:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
jos achterberg
forum gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 11 feb 2009, 16:49
Locatie: woerden

Bericht door jos achterberg »

voor mij was het een beste zondag mijn bike liep goed in het begin stotterde hij een beetje een andere pit er in en op gelost de race ging goed ik zat lekker in me ritme (de deur dicht te houden :lol: :lol: :lol: )
dus een lekkere dag voor mij tot over 4 weken gr jos
jos polini
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Eeeeeindelijk na een tijd weer eens rijden, had er echt veel zin in!
Het ging best wel lekker. Maar ben niet echt een strijd aangegaan, omdat ik er weer een beetje onwennig opzat en veel foutjes maakte.
Dus ik wilde dat nieuwe meisje inhalen en toen sneed ze me perongeluk af, omdat ze me waarschijnlijk niet zag aankomen. Dus ik remde, maar wilde haar weer voorbij en dat was iets te gretig en gaf te snel gas. Toen werd ik van me brommert geslingerd en gleed een paar meter naar voren.
De race begon ik achteraan en zat even later klem achter Jos. Na een aantal ronden ging ik hem voorbij, maar toen viel ik heel lullig, waarschijnlijk te lang geremd met de voorrem. En toen kon ik dus weer achter hem opstappen en hem weer proberen in te halen, maar die tijd kregen we niet, omdat de wedstrijd werd afgelast, omdat Ernie hard ten val kwam. Gelukkig viel het uiteindelijk wel mee.
@ Wilma, ik heb verder ook niet veel hoor. Een schaafwond en een paar blauwe plekken, meer niet. Ik weet wel dat ik voortaan lange mouwen en een lange broek eronder aandoe.

Hopelijk tot snel!
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Plaats reactie