Poeldijk 19-7

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Poeldijk 19-7

Bericht door rob polini »

He minibikers.

Poeldijk ja niet zo druk,hoop mensen met vakantie denk ik want het was erg rustig.
Maar toch wel weer lekker kunnen rijden wat nieuwe mensen erbij altijd leuk,onze bobo kwam ook even trainen,gaat naar italie toe voor de ek,bo geef ze er van langs die spageti vreters,succes.
Team gelderland was er ook weer bij gelukkig nauw team 1 rijder en een fotograaf hahaha benbenieuwd naar de foto;s succes met de DM een plaatje van een fiets.
Voor de rest weet ik even niets maar niets schrijven is ook niks dus bij deze,oke minibikers tot de volgende keer op voor mij nog steeds 1 van de leukste banen,Poeldijk,en over een paar maanden gaan we weer met de wintercompetitie van start,dus zet het vast in je agenda de start zal wel in oktober wezen,maar het is zo weer oktober dat weet je dus hou de forum,s in de gaten komt allemaal weer goed mazlllll...
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

Bericht door minibike team gelderland »

he Robbie

eerst dacht ik dat ik had gezopen ik zag je twee keer lopen :shock: maar later snapte ik het ,het was je broer??

nou de foto's staan erop je kan kijken hoor echt mooie foto's vooral die ene waar jij je benen in de nek had liggen hahahaahahahah

ja ook ik was weer af gereisd naar poeldijk samen met mijn fotograaf (mijn vader)even mijn nieuwe bike in rijden dat viel niet mee wat een bonk vermogen maar later ging het al een stuk beter maar toch nog bij elke bocht het wieletje van de grond super gereden ik ben echt blij met mijn fiets ook bedank ik nog de spuiter die dit heeft gedaan super werk

maar nu ga ik weer verder nou tot de volgende keer, en Ben de vader van bo die kale neem ik wel mee de volgende keer hahaahahah

groeten remco
Afbeelding
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Foto,s

Bericht door rob polini »

He remco.

Ja super foto;s van je vader,bedankt en ik zie je de volgende keer weer gr rob(opa rossi)......................De veteranen kampioen van 2007 2008 2009 en ...........................................ik denk 2010 hahahahahahahah. :lol: :lol: :lol:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Foto,s

Bericht door wijntje »

rob polini schreef:He remco.

Ja super foto;s van je vader,bedankt en ik zie je de volgende keer weer gr rob(opa rossi)......................De veteranen kampioen van 2007 2008 2009 en ...........................................ik denk 2010 hahahahahahahah. :lol: :lol: :lol:


grrrrrr
Afbeelding
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Re: Foto,s

Bericht door rob polini »

wijntje schreef:
rob polini schreef:He remco.

Ja super foto;s van je vader,bedankt en ik zie je de volgende keer weer gr rob(opa rossi)......................De veteranen kampioen van 2007 2008 2009 en ...........................................ik denk 2010 hahahahahahahah. :lol: :lol: :lol:


grrrrrr
Hhahahahahaha ja ik ben er klaar voor,grote vriend,het gaat tussen ons twee in de competitie hahahahaha zie je mazllll.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie