Blata Ultima's winnen op de Harz-ring

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Jarno #23
forum gebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 31 okt 2007, 18:02
Locatie: Linne (L)
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

kleine_duivel schreef:jarno, alle niet-italianen zijn aan de beurt op het EK :lol:
(hoewel ze een blata extra leuk vinden)

en over mn blata, die heb ik van ergens 3kwart 2006 tot enkele maanden na de aanschaf van een dsf gehad. was eerst een gewone b1 en daar werd kitframe,voetsteunen etc onder gezet. toen aan een dsf geproefd en dat beviel me veel beter dus die aangeschaft.

mensen die me wat goed kennen (valt jakobie duidelijk niet onder) weten dat ik uiteindelijk maar 1 ding wil : racen.
los van merk of niet. toen jarno met zijn blata op de grid van juvaincourt aangaf een probleem aan de achterkant van z'n motor te hebben ben ik met mijn gereedschapkist toegesneld (hadden we mee i.v.m. dsf rijders op de grid) om te kijken of ik hulp kon bieden. los van merk of niet.

en als ik een motor prima vind hoor je me daar geen kritiek over leveren hoor.
overigens vond ik dat blata import zijn zaken beter voor mekaar had op lelystad. staphorst leek in mijn ogen nergens naar maar vond dat tim zijn draai beter vond op lelystad. 't blok is in vergelijking met die van mij nog niet bijzonder sterk maar wel sneller dan het blok dat onder zijn b1 lag (b1,b2,victorykitding, wat het ook was)
haha dan ben k benieuw hoe ze dat volgend jaar in duitsland gaan doen dan :lol: dan word zeker iedereen gecontroleerd!
tim je bent echt neit de enige die van de b1 af wou. ik kan er niets over zeggen ik heb nooit op de oude b1 gereden maar iedereen zegt dat hij heel slecht stuurde, en aangezien toen heel veel mensen een b1 hadden is die indruk denk ik beetje blijven hangen. want als k nu van die kit of ultima overstap naar een dm grc of pasini merk ik daar echt geen groot verschil tussen die sturen ook gewoon lekker!

en tim dat jullie onsportief zijn is ook zeker niet waar want dat voorbeeld was er in juvaincourt alleen zijn er van dsf soms van die rare acties zoals in amay met dat protest :wink:

Gr Jarno #23
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

Blata?

Bericht door deroue »

De elite 14 rijd echt super! heb er 3 jaar op gereden 2jaar kampioen. Op de b1 heb ik ook wel eens gereden maar toen ging ik met steps en al overdegrond. Nou daar hebbens ze al een oplossing voor gevonden :D
Toen die oplossing er was ging het al een stuk beter :wink:
Tim als jij een blata heb is blata het beste als jij een dsf heb is dsf het beste :oops:


Laterzz Scott
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

en toen ik ze beiden tegelijk had? :wink:

t/m de 5e race 2008 had ik een dsf én de blata :wink:

hoewel de discussie nu niet over dat spul gaat maar over (het blok van) de nieuwe ultima. :wink: en dat is best een leuke discussie als we gewoon met vergelijkingen komen in plaats van een merkenoorlog :wink:
Plaats reactie