poeldijk 13-09-09

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

poeldijk 13-09-09

Bericht door michaelkl »

He heerlijk weer een daggie rijden in poeldijk na het debakel van vorige week in wilrijk :( staan we daar te wachten komt de eigenaar naar ons toe en zegt: minibikes mogen niet meer rijden alleen pitbikes. hoezo dan?? de zomer vergunning voor de zondagochtend was tot 1 sep'09. snik daar stonden we dan voor Jan L*L. Dus nu weer lekker in poeldijk rijden. nou ja lekker. wat kan een koppeling toch roet in het eten gooien. uiteindelijk maar een nieuwe tweebeens erin en inrijden dat ding. uiteindelijk kon meneer toch nog een halve ochtend rijden. Dan het wedstrijdje. ff de inwarm ronde. Komt hij naar de beneden gestierd, maakt ff een wheelie en dan.....ja te ver natuurlijk... achterkant van het zitje over de grond, mooie rode streep van twee meter op het asfalt. moet zeggen hij maakte er wel een hele mooie glijbaan van. Wat een leer pak al niet doet he!!! meneer gleed op zijn zo'n vijf meter over het asfalt met het bikie tussen zijn benen!!! bij stilstand opstaan en doorrijden!!!!!
De snelle henkies dit keer tussen de rest van de deelnemers in het middenveld. Na een halve baan opa rossie, michael en nick al voorop en gaan met die banaan. Opa rossie, een kei in de deur dicht houden, moest toch wijken voor de hete adem van michael in zijn nek en toen de deur dan ook maar een milimeter op een kier kwam kon hij de uitlaatgassen van michael gaan ruiken :D :D man, man wat ging dat weer hard!!!
Jammer Stephan van die lekkage want het was weer lang terug dat je gereden had. Helaas mocht het vandaag toch weer niet. hopelijk ben je er de volgende keer toch weer bij.

Groetjes,
Fred

PS: Wilma alvast weer bedankt voor de plaatjes!!!
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
stefanminibike
forum gebruiker
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 16:41
Locatie: spijkenisse

Bericht door stefanminibike »

jaa heb ff een kwartiertje kunnen rijden totdat me bike een raar geluid ging maken. het blijken nu dus de krukas lagers te zijn :(
dus heeeeel misschien tot over twee weken.
[url=http://imageshack.us][img]http://img517.imageshack.us/img517/1456/grcrrft3.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

rot klusje om te doen maar is wel goed zelf te doen mits je de spullen hebt.
suc6
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
jos achterberg
forum gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 11 feb 2009, 16:49
Locatie: woerden

Bericht door jos achterberg »

ik kon er heelaars niet bij zijn last van mijn rug ben er over 2weken weer bij gr jos
jos polini
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

veteranen??

Bericht door wijntje »

jos achterberg schreef:ik kon er heelaars niet bij zijn last van mijn rug ben er over 2weken weer bij gr jos
je word ouder papa !!
Afbeelding
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Re: veteranen??

Bericht door rob polini »

wijntje schreef:
jos achterberg schreef:ik kon er heelaars niet bij zijn last van mijn rug ben er over 2weken weer bij gr jos
je word ouder papa !!
Jij moet weer eens komen wijntje kan opa rossi je even een pak slaag geven,hahahahahahaha zie je mazllll.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie