zuidlaren

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
wassink
forum gebruiker
Berichten: 290
Lid geworden op: za 28 dec 2002, 22:03
Locatie: vorden

zuidlaren

Bericht door wassink »

zow dat eindelijk weer terug uit zuidlaren.
vanochtend weer vroeg eruit en ja hoor er lag weer sneeuw elke keer weer als zuid laren is ligt er sneeuw hahah.
daar aangekomen was het al behoorlijk druk met minibike's pitbike's en jaja de honda nsf was er ook een mooie training voor de jongens die dar volgende week de training hebben.supper mooie dag gehad en lekker met mijn pitbike kunnen rijden roy reed namelijk weer op mijn zpf 2010.de jongens reden supper goed en ben zeer tevreden over mijn jongste rijders.
hoe hebben jullie deze dagh beleeft

groeten barry wassink
tot over 2 weken.
oja als er dan weer honda rijders komen zouden die zig dan even op willen geven dan kunnen we de baan weer zoals vandaag langer huren
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Dat was zeker vroeg op pad vanuit Rottjeknor naar Zuidlaren...
Halverwege toch nog gedacht wat een zotten we eigenlijk toch zijn om met dit weer nog zo'n 500km te gaan (gl) rijden..zeker als er pal voor je neus een auto met te hoge snelheid in de slip raakt en met alle geluk vd wereld toch nog de boel onder controle kan houden...maar voor hetzelfde geld neemt ie jou mooi mee inzijn glij partij en dat is toch niet waar ik op een mooie zondagochtend op zit te wachten.
Maar ik bleek gelukkig niet de enige zotkop te zijn want natuurlijk waren de trouwe makkers Bruno en Livio uit Belgie en Jansen en Jansen uit Limburg ( dus eigenlijkook belgen :wink: ) ook van de partij, tezamen met vele anderen , want was toch een aardige volle bak en dan in 4 groepen verdeeld.

Wat een luxe zeg , de auto's ,campers ,megabussen ..alles kon zo naar binnen rijden, gelukkig bleef er nog wat asfalt over om er met de minibikes,NSF en pitbikes te rijden.
En rijden kon er zeker, niet verwacht dat er nog zo hard met de NSF indoor greden kon worden, door het mooie maar vooral vele raamwerk in het pand is er bijzonder veel natuurlijk licht en dat is een groot voordeel. de grip was ook prima in orde en onze boys hebben zich dan ook prima vermaakt en er werd mooi strijd geleverd door de huidige Pasinikids en de oud Pasinikid Mick jansen, vooral Livio "die in absolute bloedvorm is"liet weer het ware race werk zien, gisteren nog strijdend tegen capo Gerry ...meesterlijk om te zien :shock: vandaag het showmenneke van Zuidlaren e.o.

Ook staan ze open voor punten die in andermans ogen beter zouden kunnen zijn, zoals bijv. een beter afscherming van bepaalde delen vd baan... ook wel een beetje een taak van ons als ouders zijnde de boel zo veilig mogelijk te maken en de risico te beperken.
Verder alleen maar blije gezichten gezien en maar dat heb je al gauw wanneer MR Heerenveen binnen komt wandelen, die kwam weer op de geur van vers frituurvet af natuurlijk :wink:
Henk ..helaas niet veel kunnen babbelen, maar de volgende frikandel is er 1 van mij :lol:

Barry& Co... top geregeld en bedankt voor de xtra rijtijd.
We komen zeker snel weer eens langs...misschien eerder dan jij denkt :-$
Steven
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

het was vandaag zeker top !

eindelijk een hoop nsfen op de baan zodat ik eindelijk de kunst eens kon gaan afkijken.hoop dat er de volgende keer weer wat nsf rijders komen :D was erg leuk zo.

tot de volgende keer maar weer :wink:
Gebruikersavatar
jp23-rossi
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 18:18
Locatie: grunn
Contacteer:

zuidlaren

Bericht door jp23-rossi »

hey was zeker een leuk dagje lekker druk en gezellig en lekker gereden :lol: :wink:
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: zuidlaren

Bericht door andries »

wassink schreef:zow dat eindelijk weer terug uit zuidlaren.
vanochtend weer vroeg eruit en ja hoor er lag weer sneeuw elke keer weer als zuid laren is ligt er sneeuw hahah.
daar aangekomen was het al behoorlijk druk met minibike's pitbike's en jaja de honda nsf was er ook een mooie training voor de jongens die dar volgende week de training hebben.supper mooie dag gehad en lekker met mijn pitbike kunnen rijden roy reed namelijk weer op mijn zpf 2010.de jongens reden supper goed en ben zeer tevreden over mijn jongste rijders.
hoe hebben jullie deze dagh beleeft

groeten barry wassink
tot over 2 weken.
oja als er dan weer honda rijders komen zouden die zig dan even op willen geven dan kunnen we de baan weer zoals vandaag langer huren
Mooi om te lezen dat er voor de NSF ook een indoor baan geschikt is om te trainen.
Maar heb ik verder iets gemist..."volgende week nsf training" of is dit alleen voor mensen met een eigen nsf??
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Zaterdag is de selectie dag gepland in Lelystad op het Midland circuit, maar als het weer zo doorzet zal dat geen succes gaan worden.
Er is dus even sprake geweest of het indoor gedaan kon worden.
Mijn mening is dat het goed te doen is in Zuidlaren als er in groepen van maximaal 10 rijders word gereden.
Ook zijn er nog mogelijkheden om de baan te verle(n)ggen.
Bo ,Livio en Nick reden gisteren zowel op de NSF als op hun minibikes, met de NSF waren ze iets meer dan een sec langzamer dan op de minibike d.w.z. dat er toch serieus kan worden gestuurd met de grote wielen. Maar ook Mike Cleutjens reed goed rond en voor Mike was het de 1e keer op een NSF. Vasco was ook van de partij en toen die echt wakker werd ging ook vasco lekker rond.
Zo hebben jullie een beetje een idee hoe er gereden kan worden.
Gisteren verslag gedaan bij ome Arie en we zullen zien wat er gaat gebeuren, er zal snel duidelijkheid komen.
Steven
Plaats reactie