Westerwaldring 24&25 April 2010

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Minibike-Tuner
forum gebruiker
Berichten: 1368
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 17:42
Locatie: Rijen, Noord-Brabant

Westerwaldring 24&25 April 2010

Bericht door Minibike-Tuner »

Hierbij mijn verslag over de Westerwaldring.

Op zaterdag ochtend rond 07:00 vertrokken richting Eichelhardt (Westerwald) voor de voorjaarstraining
op de Westerwaldring. Na een kleine 3uur rijden kwamen we net iets voor 10uur aan bij de baan.
Het weer hadden we in ieder geval getroffen, want de zon scheen volop. Alle spullen uitladen, inschrijven en
het rijden kon beginnen. In het begin de koppeling nog een beetje ingereden en daarna kon het gas open.
Na ongeveer 2 uurtjes rijden m'n koppeling verwisseld voor een andere en we konden weer verder. Verder heb ik lekkere rondes kunnen rijden.
Het was een mooie baan met goede grip (op een bochtje na). De opkomst was ook wel 'redelijk' op
zaterdag, zo'n 15 rijders gok ik zo. Het rijden was van 10:00 tot 17:00, maar werd later verlengd
tot 20:00, dus er kon erg veel gereden worden! Het zou mooi zijn als hier vaker
gereden zou mogen worden. Was een gezellig dagje met de andere
aanwezige Nederlanders (Remco, Ricky, Kent, Myron, Sean etc.).
Aan het eind van de dag weer alles ingepakt maar nog niet naar huis! Aangezien 'Die Ludolfs' ongeveer 25km van de
baan afzaten, konden we het niet laten schieten om hier even langs te gaan :lol:
(wie niet weet wie hun zijn; ga discovery channel kijken zou ik zeggen! :wink: )

De foto's en andere verslagen zullen ongetwijfeld op het forum verschijnen.

Gr. Daniel
kent#27
nieuwe gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 22:30
Locatie: zuid-limburg

westerwald

Bericht door kent#27 »

hoi,

het was inderdaad heel leuk en gezellig, alleen op zondag wat veel moeten sleutelen aan de koppeling.

gr kent
kent#27
Plaats reactie