anac 23 januari

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

anac 23 januari

Bericht door De Hakker »

Vandaag lekker naar Anac geweest bij de jongens van minibike team gelderland. Zoals altijd weer goed geregeld, wij waren er vanmorgen om 8.20uur want Cas onze jongen van 6 mocht samen met zijn nichtje van 7 voor bijna de eerste keer hun rondjes rijden ging niet verkeerd want hij kan nog niet eens zonder zij-wieltjes fietsen maar brommertje rijden wel :-s . Ik ben de dag maar begonnen met sleutelen want de koppeling was helemaal naar de klo.. terwijl wij zondag in Nijverdal nergens geen last mee hadden gelukkig had ik nog nieuwe schoentjes bij en die heeft Ruben er weer op een zeer vakkundige wijze opgezet en met een rap tempo waar ik zelf een half uur langer op had gedaan, toen de baan op wat een leven kwam er los met de nieuwe koppeling echt fijn alleen had ik op half gas wat gestotter maar dat mocht de pret niet drukken. Sandro is helemaal happy met zijn Polini gp3 hij had vandaag de grens van zijn kunnen opgezocht en er zelfs overheen wat een leuke schuiver tot gevolg had maar dat was weer een leer momentje voor hem.

Al met al een fijne ochtend gehad en tot de volgende keer, wij wachten nog op de foto's die er zoals gewoonlijk weer volop gemaakt zijn.
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Plaats reactie