Coronel Huizen

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Coronel Huizen

Bericht door kevinblade »

Hehe eindelijk vanaf 7 november 2010 weer voor het eerst weer gereden in Huizen.
Drukte viel wel mee, maar wat wil je als 3 maanden niet open bent geweest voor de minibikers.
Waren aardig wat klein grut die echt goed hun best deden :D .
De minder snelle groep en kleine grut reden eind van de training hun wedstrijd en ik zag enkele vaders verbaast kijken naar de snelheid van hun kroost.
Zo te zien viel de wedstrijd goed bij deze groep en natuurlijk de volgende keer weer.
De snelle groep ging ook aan de slag met een wedstrijd.
Deze werd gewonnen door Mario, en 2e werd onze junior Kevin Groeneveld.
Joan reed zijn achterband van zijn velg tijdens de achtervolging van Mario en moest afhaken.
En vlak daarvoor viel een snelle deelnemer onderuit.
Na de wedstrijd mocht iedreen nog 15 minuten de baan op voor een coolibf down.
Al met al was dit een geslaagde opening van het minibike seizoen in Huizen.
Mijn bedoeling is samen met Poeldijk wedstrijden te gaan organiseren op onze indoor banen en iedereen mag en kan meedoen.
Verder bedank ik de ouders die wilden helpen met vlaggen =D>
dit is een leerschool voor het echte werk
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Re: Coronel Huizen

Bericht door Jan Bootsman »

Beste Kevinblade.
Als Kevin Janine op sleeptouw kan nemen op de baan in Huizen komen wij ook graag een keer.
Volgens ons kent Kevin deze baan op zijn duimpje net zoals Janine de baan in Poeldijk.
Er zijn op Poeldijk meerdere ouders die iets willen doen met andere banen zoals Roosendaal of Huizen of Poeldijk.
Rij zelf liever op Assen of Zandvoort , maarja dat is persoonlijk en niet voor de kids.
Grtzz Jan
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Coronel Huizen

Bericht door kevinblade »

Jan Bootsman schreef:Beste Kevinblade.
Als Kevin Janine op sleeptouw kan nemen op de baan in Huizen komen wij ook graag een keer.
Volgens ons kent Kevin deze baan op zijn duimpje net zoals Janine de baan in Poeldijk.
Er zijn op Poeldijk meerdere ouders die iets willen doen met andere banen zoals Roosendaal of Huizen of Poeldijk.
Rij zelf liever op Assen of Zandvoort , maarja dat is persoonlijk en niet voor de kids.
Grtzz Jan

Hoi Jan

Ik las net dat Janine 103,7 heeft gereden op Poeldijk.
Geweldig maar ze rijd ook erg goed.
En Kevin neemt natuurlij Janine heel graag op sleeptouw in Huizen.
Hij zat vandaag wel te jammeren dat hij graag met Janine had willen rijden in Poeldijk om maar naar de 1.08 te gaan haha.
Is gewoon een kleine sukkel van 10.
Maar ik rij ook liever op Assen met 200 pk, dan ben ik veel minder onder de indruk dan op een minibike met 15 pk op een kartbaan :roll: .
Goed plan laten we onze kinders samen knallen in Huizen ( kevin gaat daar nu rond in 35,4 sec. en 9 seconden sneller dan vorige keer en maar 3 seconden langzamer dan Mario :D .
.
En het idee over de wedstrijden gaan we wel eens goed bespreken, gewoon een goed plan.
Groetjes Ruud
dit is een leerschool voor het echte werk
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Coronel Huizen

Bericht door minipower »

eeh ruud,

was weer een gezellig dagje vandaag.
heb niet echt helemaal lekker kunnen rijden vandaag ( kwam dr gewoon niet helemaal lekker in en had een hele riggel in mn achterband ) en toen begon het goed te gaan knalde mn achterband kapot tijdens de wedstrijd :?

maar goed volgende keer beter, en al met al was het een gezellig en redelijk druk ochtendje voor huizen =D>

niels
Keep the forum alive =D>
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: Coronel Huizen

Bericht door DiStefano »

Sinds lange tijd weer eens in Huizen wezen rijden en de grip en veiligheid is er dik in orde.
Na wat rustige 1e rondes en de koppeling van de Blata B1 wat te hebben afgesteld ging Bo al lekker rond.
Het was toch de 1e keer op deze machine en het was even wennen hoe het vermogen zo direkt op het achterwiel zat, maar uiteindelijk had Bo hem toch aardig onder controle en met tijden die rond de 30 sec lagen ging het naar mijn idee niet verkeerd.
Verder alles prima geregeld en een leuke race aan het einde.

Tot de volgende keer ....
Steven
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Coronel Huizen

Bericht door kevinblade »

Hoi Steven
Vond het leuk dat jullie op bezoek kwamen en Bo had toch wel een bijzonder hoog ritme met zijn B1 terwijl we allemaal weten dat het niet de best sturende motor is en toch rond de 30 sec. rijden =D> .
Jammer voor Jorel en Timo met de wedstrijd maar ook dat is racen.
Tot de volgende keer en vast veel succes met de race activiteiten van Bo, ik ga hem zeker volgen.
Groetjes Ruud
dit is een leerschool voor het echte werk
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Coronel Huizen

Bericht door kevinblade »

minipower schreef:eeh ruud,

was weer een gezellig dagje vandaag.
heb niet echt helemaal lekker kunnen rijden vandaag ( kwam dr gewoon niet helemaal lekker in en had een hele riggel in mn achterband ) en toen begon het goed te gaan knalde mn achterband kapot tijdens de wedstrijd :?

maar goed volgende keer beter, en al met al was het een gezellig en redelijk druk ochtendje voor huizen =D>

niels

Je hebt tenminste de vangrails kunnen testen #-o
dit is een leerschool voor het echte werk
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Coronel Huizen

Bericht door kevinblade »

Ik heb al foto,s en een filmpje geplaatst op minibikehuizen.hyves.
dit is een leerschool voor het echte werk
Plaats reactie