scholing 27Nov. Groot succes Anac Nijmegen

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

scholing 27Nov. Groot succes Anac Nijmegen

Bericht door minibike team gelderland »

hallo Mensen

het was vroeg in de ochtend om precies te zijn 7:07u kwam ik aan bij de anac ik dacht als eerste te zijn maar er stonden al wat mensen te wachten ik de poort open gemaakt en het feest kon beginnen 7:30 ging de roldeur open nou het kon beginnen Marco v Houtum en Martin Domburg gingen met de kinderen aan de gang warming up het was behoorlijjk druk en de kinderen hadden het naar hun zin wij ook trouwens , er waren ook weer een aantal hele nieuwe rijders die het voor het eerst gingen proberen op de minbike . de kinderen reden in 2 groepen , ze hebben tot 12uur gereden nu kwam de theorie en examen en voor de ouders hadden we een stukje techniek erbij gedaan over het sleutelen van de bike wat belangrijk is en wat er gedaan moet worden en waar opgelet moet worden dit vonden de ouders geweldig . en toen de uitreiking voor de kinderen ze kregen een certificaat nu zijn de kinderen wedstrijd klaar om bij Rap-Holland te rijden de organisatie van nederland. nu wil ik nog de volgende mensen hartelijk bedanken die hieraan hebben mee gewerkt als volgt:
Marco v Houtum, Martin Domburg, KNMV, Race en Zo, Kees v Hees, Hanne v Hees, Randy v Hees, Luc v Rixtel, Maarten v Rixtel, Marco Wijnen, Ben vd Akker, Ruben Hernandez, Esther vd Berg, Barry Wassink, Adje Lokven en zeker niet te vergeten Anac Nijmegen zonder hun hadden we deze mooie dag niet kunnen maken. we zitten nu al weer te denken om er een vervolg van te maken.

dus bij deze nog maals bedankt voor de gene die hebben mee geholpen

groeten Remco vd Akker voorzitter team gelderland
Laatst gewijzigd door minibike team gelderland op di 29 nov 2011, 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DMZohrab
Moderator
Moderator
Berichten: 1068
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 21:20
Locatie: zwolle

Re: scholing 27Nov. Groot succes Anac Nijmegen

Bericht door DMZohrab »

Hoi, Ik vond het ook echt leuk op wat problemen met mn bike na! Ik wil ook zeker weer komen eerst de dm in orde brengen haha :)
Plaats reactie