Verslag Uden 19-11-05 (met 32 foto's op pagina 1)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

robmracing

Re: Uden

Bericht door robmracing »

Elite_Daan schreef:Was wel weer tof , verheug me nu al weer op Echt. 8) (Als he ar de volgene keer weer is , volgens mij wel )
27 november a.s. van 10.00 - 13.00 uur
Gast

Echt

Bericht door Gast »

Oke ! Bedankt :D
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

Twan die is oke ole ole
Twan die is oke ole ole

:wink:

nice job Twan, zelfs die dikke kop van mij is blijven plakken, doe je netjes :P

Mooie foto's !!!!
blatapower1989

hey hey

Bericht door blatapower1989 »

hey twan echt mooie foto's alleen k hoop dat er in echt mooiere foto's van mijn komen want bij deze ging k niej mooi door de bocht maar ja komt nog wel een x en k heb super zin in echt das ook een mooie baan maar uden is ook heel erg mooi :D :D kz ie jullie wel in echtmof anders in uden groetjes jasper (japser het ex rode mannetje) :P :P
Gast

Bericht door Gast »

Ik zag op de parkeer plaats een zilvergrijs busje met een advertentie van een fire fox te koop :shock: :D Weet iemand wie dat was of hoe ik hem kan bereiken !!?? alvast bedankt

Het was trouwens weer \:D/
Gast

Bericht door Gast »

V-T3C schreef:Ik zag op de parkeer plaats een zilvergrijs busje met een advertentie van een fire fox te koop :shock: :D Weet iemand wie dat was of hoe ik hem kan bereiken !!?? alvast bedankt

Het was trouwens weer \:D/
ik zou het niet weten sorry :(
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

hey priscilla,

wat zie ik nu, heb je een blata gekregen, GEFELICITEERD JOH !!!! 8) 8)
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Bericht door Talby »

Mertun schreef:hey priscilla,

wat zie ik nu, heb je een blata gekregen, GEFELICITEERD JOH !!!! 8) 8)
het plaatje is er al mertun nu de rest nog!!!!!!

Gr Talby
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Ha mensen, is ik weer !!
Vind het vaag dat er niet meer foto's zijn, ben namelijk helemaal blind geflitst daar (of er staan daar flitspalen) :wink: :D
Hep zelf ook nog een paar foto's ( van mezelf :D , maar ja dan sta ik er ook een keer op :D :D )
Iemand trouwens nog een luchtfilter gevonden daar?? ben de mijn bij de eerste heat verloren :cry:
D8 het ff op te lossen met een stuk stof maar dat ging in de 2de heat zwaar fout.Mocht van *geen sponsor* gelukig een bike lenen. Hiervoor moet ik hem nog zwaar bedanken !!
Afbeelding
Afbeelding
Dit is jordy, meschien wel de opvolger van rosie !! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

V-T3C schreef:Vind het vaag dat er niet meer foto's zijn, ben namelijk helemaal blind geflitst daar (of er staan daar flitspalen) :wink: :D
Ja ik kan er 100 foto's op zetten. Maar ik pak meestal gewoon de beste foto's (dus de niet mislukte :lol: :lol: ).
En meestal zeg ik. Sta je er nu niet bij volgende keer misschien wel.
Dus zal ik nog meer flitsen laten zien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Talby schreef:
Mertun schreef:hey priscilla,

wat zie ik nu, heb je een blata gekregen, GEFELICITEERD JOH !!!! 8) 8)
het plaatje is er al mertun nu de rest nog!!!!!!

Gr Talby
nee nog niet maar zaterdag wel heb jij tegen papa van alles gezegd over dat een blata veel beter was??
want hij had eerst een andere in gedachte! haha :lol:
ik denk dat ik hem zaterdag krijg maar dan wel voor sinterklaas.
groetjes priscilla :lol:
Gast

.

Bericht door Gast »

Huh... kij raar , ik ehb ook een blata 14 jr bestelt alleen ik moet 6 weken wachten en ik heb um vorige wek in uden bestelt dus ik krijg um niet met sinterklaas ,( of misschien heeft priscilla um niet bij *geen sponsor* bestelt )
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik verwacht Daan dat Pris ook zal moeten wachten. Ben eergisteren nog bij *geen sponsor* geweest en daar staat er toch erg geen meer :wink:
De aanlevering van de Blata's is wat problematisch. De vraag is op dit moment groter dan het aanbod. :cry:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Mertun schreef:hey priscilla,

wat zie ik nu, heb je een blata gekregen, GEFELICITEERD JOH !!!! 8) 8)
nog niet maar als het goed is kom ie zaterdag 8)
dus ik ben benieuwd haha :lol:
Gast

Re: .

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:Huh... kij raar , ik ehb ook een blata 14 jr bestelt alleen ik moet 6 weken wachten en ik heb um vorige wek in uden bestelt dus ik krijg um niet met sinterklaas ,( of misschien heeft priscilla um niet bij *geen sponsor* bestelt )
ik weet het nog niet ik ga hem zaterdag bestellen want ik moet eerst nog een paar afspraken maken met me vader en dat die ik vrijdag avond dus ik laat het wel weten zaterdag
(het kan goed zijn dat ik hem in belgië koop want daar woont me vader dicht bij.
maar het ook goed zijn dat ik hem ergens ander bestel ik ga zaterdag rond kijken
groetjes pris
Plaats reactie