Verslag 18 december Uden (met foto's)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

ik snap er af en toe ook geen reet van wat er allemaal geschreven wordt.
en zo oud ben ik nou ook weer niet.
het volgende stukje bevat wel duidelijke taal.

de 26ste en de 28ste dat is volgende week woensdag en vrijdag kan er in uden gereden worden.van 10.00 tot 13.00
groetjes ruben
Gast

Re: Verslag 18 december Uden (met foto's)

Bericht door Gast »

Mertun schreef:hey mensen,

het was vandaag weer een mooie racedag in Uden 8)
Ik plaats voornamelijk de foto's , het uiteindelijke verslag laat ik over aan Twan , die nu nog lekker van een biertje aan het genieten is en hij is misschien ook nog aan het bluetoothen voor een ringtone ofzo :wink:

1 ding wil ik wel kwijt.... Priscilla is echt snel, ik ben netjes aan de kant gegaan om haar voor te laten 8)
ik vond mezelf niet echt snel gaan ik vond dat ik veel harder door de bochten kon gaan dus daar zou ik dan graag nog op willen oefenen volgende week anders komt het niet goed met de wedstrijd 5 januari 8)
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Bericht door Talby »

kluk kluk schreef:ik snap er af en toe ook geen reet van wat er allemaal geschreven wordt.
en zo oud ben ik nou ook weer niet.
het volgende stukje bevat wel duidelijke taal.

de 26ste en de 28ste dat is volgende week woensdag en vrijdag kan er in uden gereden worden.van 10.00 tot 13.00
groetjes ruben
hoi ruben weet je het zeker de 26ste want dat is een maandag 2e kerstdag en de 28e is op een woensdag
groetjes ingrid
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

kluk kluk schreef:ik snap er af en toe ook geen reet van wat er allemaal geschreven wordt.
en zo oud ben ik nou ook weer niet.
het volgende stukje bevat wel duidelijke taal.

de 26ste en de 28ste dat is volgende week woensdag en vrijdag kan er in uden gereden worden.van 10.00 tot 13.00
groetjes ruben
de 28 en de 30 ste kijk maar bij agenda en daar staat het bovenaan :lol:
groetjes pris :lol:
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

sorry 28ste en 30ste
groeten ruben
Gast

Bericht door Gast »

kluk kluk schreef:sorry 28ste en 30ste
groeten ruben
haha geeft niks maar sommige typen msn taal en dan valt het moeilijk te lezen ja 8)
Gast

Bericht door Gast »

kluk kluk schreef:ik snap er af en toe ook geen reet van wat er allemaal geschreven wordt.
en zo oud ben ik nou ook weer niet.
het volgende stukje bevat wel duidelijke taal.

de 26ste en de 28ste dat is volgende week woensdag en vrijdag kan er in uden gereden worden.van 10.00 tot 13.00
groetjes ruben

Woehooe! , en is dat dan de laatste keer ( tot 5 jan.?)
Gast

-

Bericht door Gast »

Hallo , weet iemand hoe duur ijzeren of stalen of wat het dan ook voor spul is , voetsteuntjes zijn ( bij *geen sponsor* ) ( ongeveer?? )
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Re: -

Bericht door Talby »

Elite_Daan schreef:Hallo , weet iemand hoe duur ijzeren of stalen of wat het dan ook voor spul is , voetsteuntjes zijn ( bij *geen sponsor* ) ( ongeveer?? )

Daantje heb je geen telefoon
Afbeelding
Gast

-

Bericht door Gast »

Jawel:P:P:P:P:P:P

Maar nog een vraag , paar weken gelden gaf twan een link van het inschrijf formulier voor de wedstrijdjes in traxx alleen als ik op die link klik , zegt de pc dat die niet mer bestaat..:S

Iemand dus nog een link waar ik um wel kan vinden ?? :)

Daantje...
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Re: -

Bericht door Talby »

Elite_Daan schreef:Jawel:P:P:P:P:P:P

Maar nog een vraag , paar weken gelden gaf twan een link van het inschrijf formulier voor de wedstrijdjes in traxx alleen als ik op die link klik , zegt de pc dat die niet mer bestaat..:S

Iemand dus nog een link waar ik um wel kan vinden ?? :)

Daantje...
bij theo op de site sucses ( of toch de telefoon)
Afbeelding
Gast

Re: -

Bericht door Gast »

Talby schreef:
Elite_Daan schreef:Jawel:P:P:P:P:P:P

Maar nog een vraag , paar weken gelden gaf twan een link van het inschrijf formulier voor de wedstrijdjes in traxx alleen als ik op die link klik , zegt de pc dat die niet mer bestaat..:S

Iemand dus nog een link waar ik um wel kan vinden ?? :)

Daantje...
bij theo op de site sucses ( of toch de telefoon)
Hahah, is goed , dankje :)
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

hey ruben ga jij 18 maart mee met mijn en nog een paar andere naar zwolle want dan moet ik mijn eerste wedstrijd rijden :D kijken op welke plaats k zou beëindigen :?: maar ja kz ie jullie wel de 28e of de 30e groetjes jasper
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:hey ruben ga jij 18 maart mee met mijn en nog een paar andere naar zwolle want dan moet ik mijn eerste wedstrijd rijden :D kijken op welke plaats k zou beëindigen :?: maar ja kz ie jullie wel de 28e of de 30e groetjes jasper
en mij nodig je niet uit :?: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

blatapower1989 schreef:hey ruben ga jij 18 maart mee met mijn en nog een paar andere naar zwolle want dan moet ik mijn eerste wedstrijd rijden :D kijken op welke plaats k zou beëindigen :?: maar ja kz ie jullie wel de 28e of de 30e groetjes jasper

Dit kun je toch ook zo vragen Jasper. 18 maart is volgend jaar pas en dan ook nog niet eens in het begin van het jaar :?: :?:
Tja en verder op welke plaats dat je eindigd..... :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Plaats reactie