Uden 15-01-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Uden 15-01-06

Bericht door Twan »

Tja wat moet je zeggen van zo'n geweldige dag.
Het was in 1 woord fantasties. Lekker gezellig met meer dan zat mensen. Niet zo druk als anders maar toch 38 rijders aanwezig.
Mooi in 2 klasses en dat werd wat.

Ik ben helemaal kappot. Dan op mijn Puchje en dan op de de Blata Quad (geprepereerd door Ruben). Het Quadje liep zo fijn dat er vele op hebben gereden. Ja ook Tanja had het reuze naar haar zin. Ze was op het laatst zo moe dat ze zelfs haast in slaap viel op de bike. Mooi toch.

Ik had de voetsteunen veranderd en dat wierp zijn vruchten wel af. Nou ben ik niet de snelste op de baan maar........ het gaat steeds beter met me :lol: :lol: . Het mooie is wel dat je van de gekke erbij hebt die een koppeling echt voor jan doedel om zeep helpen omdat ze zo graag een Hank Kok koppeling er in willen. Mertun (alias Alex) vond het dus nodig om aan het einde van zijn heat vol in de remmen te gaan en vol gas te geven zodat zijn koppeling er snel uit was. Zo zei die nu kan er eindelijk een Hank Kok koppeling in. Volgens mij zat er gewoon een broodje frikandel te vveel in en ging daarom de koppeling eruit hoor. :lol: :lol:
Ja dat is dus ook een manier.
Pris had haar dagje niet. Allereerst had ze vannacht niet geslapen omdat ze vandaag 14 werd EN HEEL VEEL KUSJES KREEG en.......... was ze denk ik zenuwachtig dat ze Jasper niet voor bleef.
Maar het was dus nergens voor nodig geweest omdat ze vandaag Jasper WEL voor bleef. Mooi gedaan!!
Het is wel opletten geblazen voor mij als er weer eens een paar van die gekken voorbij komen. Zoals Mike, Ruben, Adje en Leon. !CENCUUR! wat gaan die klojo's hard. Die hou ik dus (als hobby rijder) echt niet bij. Kijk als Adje nu op de bike van Merun gaat rijden is er geen vuiltje aan de lucht. Dan komt ie na vallen en opstaan nog echt geen meter vooruit :lol: :lol:
Het was dus weer een mooie dag die weer bij geschreven kan worden.

Groeten Twan

PS foto's even geen tijd voor gehad als je beide klasses moet rijden :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Twan op zo 15 jan 2006, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

haha
ik had me dagje niet echt nee en nee ik heb niet veel geslapen maarja
volgende keer beter :lol:
groetjes priscilla
Gast

Uden..

Bericht door Gast »

Het was leuk , met een fijn aantal rijders vond ik..
alleen de baan was een beetje glad.. :? :(

daan
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

ja de baan was inderdaad erg glad :( ben 2 keer onderuit gegleden maarja volgende keer beter
Gast

rijden udden

Bericht door Gast »

Ja het was het dagje wel... :D hahaha eerst reed ik 8ter adje en die maakte me een behoorlijke smak..pfooeww beterschap adje je knie zag er uit.. maar verder heb ik lekker gereden mijn bike gleed gewoon met bijde bandje naar buiten toe.. alleen op het laats ging het wel lekker toen begon ik lekker uit te lopen op rubben.. :D dus dat is mooi mee genomen als me dat lukt.. :wink: maar iedereen de groeten en ik zie jullie de 29ste weer... groetjesss.. alle maal..

en voor INGRID en TEO...HVJ... \:D/
Gast

Re: rijden udden

Bericht door Gast »

Blata team rijs schreef:Ja het was het dagje wel... :D hahaha eerst reed ik 8ter adje en die maakte me een behoorlijke smak..pfooeww beterschap adje je knie zag er uit.. maar verder heb ik lekker gereden mijn bike gleed gewoon met bijde bandje naar buiten toe.. alleen op het laats ging het wel lekker toen begon ik lekker uit te lopen op rubben.. :D dus dat is mooi mee genomen als me dat lukt.. :wink: maar iedereen de groeten en ik zie jullie de 29ste weer... groetjesss.. alle maal..

en voor INGRID en TEO...HVJ... \:D/
uit lopen op ruben?? :?
Laatst gewijzigd door Gast op ma 16 jan 2006, 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

hey hey :)

het was inderdaad weer gezellig vandaag :!: Ik heb maar 4 ronden ofzo gereden,maar dat mag de pret niet drukken.....

In ieder geval wil ik Theo en Arno weer hartstikke bedanken voor de hulp, die mannen zijn goed waard 8)

Verder ging adje goed op mijn bike ja, alleen als hij gas gaf in de bocht begon het achterwiel te spinnen :twisted: komt natuurlijk omdat ik met tandwiel 76 achter rijd en hij een kilo of 40 minder weegt :wink:

Jammer genoeg bleef mijn vlotternaald eerst hangen, waardoor de benzine aan alle kanten uit mijn bike liep , maar dat werd gefixt , vervolgens werd ik een beetje ziek van mijn koppeling, sinds het stuk van mijn voortandwiel afgebroken is enkele weken terug en dat tussen mijn koppeling geslagen is, werkte deze niet meer naar behoren en bleef deze slippen.
Toen heb ik tegen Adje gezegd dat als dat zo bleef , dat ik hem eruit zou stoken en een nieuwe zou halen ..... en dan kan ik natuurlijk wel zo'n dingen zeggen, maar dan moet ik dat ook maar ff doen, dus toen hij wederom bleef slippen heb ik de remmen beide een stukje ingeknepen en het gas open, vervolgens begon hij vanzelf te stinken :twisted: :twisted:

Ach ja, binnenkort maar even naar ome Theo in Herpen , ff koppeling wegbrengen, zodat deze gefixt kan worden en dan gaan we er weer tegenaan , ruben zal met de laptop de afstelling gaan verzorgen heb ik vanmiddag afgesproken :wink:


En Twan rijd tegenwoordig volgens mij liever met een Quad dan met die chinese puch van hem, kan hij tenminste niet zo snel omvallen :P :roll: :wink:
Gast

priscilla

Bericht door Gast »

Ja priscilla uit lopen dat is dat je weg van iemand loopt...( zit jij wel op school en als je op school zit krijg je dan wel nederlands.. :wink: hahaha)


Groetjess iedereen..!!!..

M.v.G... mikey..minibikey
Laatst gewijzigd door Gast op wo 18 jan 2006, 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

DH

Bericht door Gast »

Wie gaat er naar Den Haag deze week:?:
Gast

Bericht door Gast »

ja ik zit op school en ik krijg nederlands :oops: :wink:
ik spreek je vandaag nog wel :lol:
Gast

Re: DH

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:Wie gaat er naar Den Haag deze week:?:
ikke ga niet want ik ga naar me papa :cry: :lol:
Gast

karbaan ricardo van de ende

Bericht door Gast »

Nee daan ik ga ook niet naar de baan van ricardo van de ende mijn pa is in Canada dus kan niet gaan rijden.. :( vind ik helemaal niet leuk.. :( dus zie jullie alemaal de 28e wel weer.. :D

Groetjes en veel sucksex.. :o LOL hahaha...
ik wil het wel van jullie horen hoe het was... dus pb... me of zet het gewoon bij verslagen.. :wink:
Gast

Re: karbaan ricardo van de ende

Bericht door Gast »

Blata team rijs schreef:Nee daan ik ga ook niet naar de baan van ricardo van de ende mijn pa is in Canada dus kan niet gaan rijden.. :( vind ik helemaal niet leuk.. :( dus zie jullie alemaal de 28e wel weer.. :D

Groetjes en veel sucksex.. :o LOL hahaha...
ik wil het wel van jullie horen hoe het was... dus pb... me of zet het gewoon bij verslagen.. :wink:
Is goed :)
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

ik heb zin in zondag mooi in den haag minibiken
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:ik heb zin in zondag mooi in den haag minibiken
dat is in poeldijk :oops: :wink:
Plaats reactie