Training PKE Echt..

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Reijs Racing Team

Training PKE Echt..

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja het was vandaag weer trainen bij pke in echt het was gezellig en er is veel gebeurt.. Er waren veel beginners het was volle bak.Bij de gevorderde ging het ook hard op hard. Ik zelf..(mikey) ben er hard afgegaan omdat er van die (lompe) vlagers staan die aan de verkeerde kant van de baan gaan vlagen dus achter de fly-over in plaats voor de fly-over maar het is toch alemaal goed gekomen.. Patrick fiets is er ook hard vanaf gegaan zijn keting vloog er op het rechte stuk af en die belande tussen zijn achter wiel. Zo die is wel 4x over de kop gevlogen.. die heeft veel geleden.. Maar het was wel heel leuk. Eeen flink gevecht tusse lucc en ickk..(mike) en jos was ook vreselijk snel hij ging hard rond..


Dus ondanks alles toch weer een geslaagde training..;)

M.v.G.. Mikey..Minibikey..



wie in de boven staande tekst typ foute vind mag ze houden.. :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Reijs Racing Team op zo 05 feb 2006, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

DE jos verstappen ?

zijn daar foto's van ? 8)
Gast

Bericht door Gast »

heeey mike...ik had niet gedacht van jou dat jij een verslag zou maken...maar het is je toch goed gelukt!!! :lol: :lol: :wink:
haha
maaruhh ben jij zondag ook bij de motorbeurs??
ikke wel dus misschien zie ik je dan daar wel...
ik heb je net nog een pb gestuurd haha
maarja
ik spreek je van de week nog wel ff...en wie was er sneller jij of luc??
groetjes pris (minibike girl)
Gast

Bericht door Gast »

stevie-tai chi schreef:DE jos verstappen ?

zijn daar foto's van ? 8)
ja dat is de jos verstappen :wink:
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

nice nice nice..

zijn daar foto's van ? :oops:
Gast

Bericht door Gast »

stevie-tai chi schreef:nice nice nice..

zijn daar foto's van ? :oops:
nee ik denk het niet... :oops: :wink:
moet je aan miks vragen die zal het wel weten
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Nee sorry stevie ik heb niemand foto's zien maken maar meschien komen we daar nog wel achter of dat iemand foto's heeft gemaakt.. :wink: :wink:

Dus als iemand foto's heeft van het rijden op 5 februari in Echt wil die ze dan op dit verslag neer zegen.. :wink:

M.v.G. mikey...minibikey...
KlukKluk

Bericht door KlukKluk »

leuk verslag mike. kon je vanmorgen goed uit je nest komen?
het was best laat geworden gisteravond.
en hoe zit het met veldmuis aan het eind of aan begin van het rechte stuk over de kop.?
groetjes ruben
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja ik kon goed genoeg mijn nest uit komen aleen had ik een beetje de neiging om te blijven ligen..:D:D:D maar veldmuis is er presies in het midden af gegaan hij had het zelfde als jou zijn keting sloeg tussen zijn achterwiel en toen was hij hem kwijt pfoe die heeft pijn in zijn nek en rug...


M.v.G. Mikey...Minibikey...
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja ik kon goed genoeg mijn nest uit komen aleen had ik een beetje de neiging om te blijven ligen..:D:D:D maar veldmuis is er presies in het midden af gegaan hij had het zelfde als jou zijn keting sloeg tussen zijn achterwiel en toen was hij hem kwijt pfoe die heeft pijn in zijn nek en rug...


M.v.G. Mikey...Minibikey...
dat is wel bale ja als je dat overkomt dus eigenlijk hetzelfde al ruben maja dat kan gebeuren als je die sport doet haha :oops: :wink: maar heeft ie nog wat kapot aan zijn motortje of weet je dat niet??
groetjes prisje
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja zijn radiator was afgebroken die was krom of afgebroken maarja dat hoord erbij ik ben ok hard eraf gegaan zege ze kweet het al niet meer maar mijn mooie helm is flink beschadigd precies op z'n ogen.. :cry: :cry: :cry:

Maarja hoord erbij groetjess...mikey..minibikey..
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja zijn radiator was afgebroken die was krom of afgebroken maarja dat hoord erbij ik ben ok hard eraf gegaan zege ze kweet het al niet meer maar mijn mooie helm is flink beschadigd precies op z'n ogen.. :cry: :cry: :cry:

Maarja hoord erbij groetjess...mikey..minibikey..
dat is wel balen ja... :cry:
was jij ook op het rechte stuk eraf gegaan??
of bij de flyover ofso??
ik kan zondag ok van de baan af vliegen en me arm breken maar daar moe je niet vanuit gaan :oops: :P :wink: :roll: :wink: haha
maar heb je nog wat te vertellen??
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Nee ik ben er net na de fly-over je weet wel als je er onder door moet af gegaan.. :( :( er was iemand eraf gegaan net voor ons en er stond niemand te vlagen pas na da tuneltje dus ik zag da niet BONGGGGG... zo vol op zoon vent en ik vloog zei iedereen.. khad beetje pijn in mijn rug maarja hoort erbij groetjess... mikey...minibikey...
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

en die vent ?:P
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Nee ik ben er net na de fly-over je weet wel als je er onder door moet af gegaan.. :( :( er was iemand eraf gegaan net voor ons en er stond niemand te vlagen pas na da tuneltje dus ik zag da niet BONGGGGG... zo vol op zoon vent en ik vloog zei iedereen.. khad beetje pijn in mijn rug maarja hoort erbij groetjess... mikey...minibikey...
haha maar niet je vertrouwen kwijt raken h`e net zoals ik had na die val...
maaruh zondag wel gas erop hey gaan we smen gassen op die lolly
Plaats reactie