Berlikum 5 februari[ klein verslag]

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Berlikum 5 februari[ klein verslag]

Bericht door mark#41 »

Met 40 deelnemers was het weer een gezellige drukte ,de chinese fabrieks monteurs hadden het er weer druk mee en ook de banden mensen hadden hun handen vol aan chinese producten die allemaal moesten bevallen van een klein nieuw slickje[ bulten op de band]
Jansen en Jansen waren aanwezig met de nieuwe pasini en Jordy de boer[in het vervolg Jordy dm te noemen] was ook "goed bezig" meest opvallende rijder vandaag was Tristan op de Blata,het is nog niet duidelijk wat hij had gegeten ,maar hij gaat inmiddels als een speer.Arno reed iets te snel,zijn carburateur kon hem niet bij houden en ook Chris wou dat hij met een Tsjechiese was getrouwd.Ook zijn er mensen die van zaterdags tot zondags morgen 3 uur sleutelen[het lijkt mijn superbike tijd wel] om alles optijd klaar te hebben om toch maar te rijden.
Een start in de 1e groep leverde een furieuse strijd op tussen de Hoogezandse broers terwijl pa lijdzaam moest toezien met de camera in zijn handen.
Ook de chinees van Andries kan het geweld niet meer aan ,de kuip word moe en bleef derhalve in het rennerskwartier staan.
kijk voor meer nieuws op www.markkoopmans.nl
Laatst gewijzigd door mark#41 op zo 05 feb 2006, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

camera ? dat betekent foto's .. :P

jammer dat ik er niet kon zijn..

maarja.. over 2 week ben ik er waarschijnlijk (weer) bij..!
feggy
nieuwe gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 15:04

Bericht door feggy »

ik ben niet nieuwsgierig,maar by welk superbike team werkte u,en wat deed u daar ???
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

herenveen ligt in friesland..... superbikes en friesland doet me gelijk denken aan Jeffrey de Vries 8)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

:D
Plaats reactie