1ste NMC Zwolle 25 Maart

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Sissi
forum gebruiker
Berichten: 275
Lid geworden op: do 17 feb 2005, 12:43
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sissi »

Hoi allemaal..

Zow het was me het dagje wel...

Het was wel erg vroeg vertekken, toen we om 07:30 uur aan kwamen was het al erg vol en geen plekkie meer vrij, maar gelukkig konden we een plekkie krijgen bij jet "*geen sponsor* racing team".

Het was tijdens het trainen echt glibberen en glijden ( op slicks) maar dat mocht de pret niet drukken...

De 1ste manche was ff wennen en de baan verkennen, even kijken wat ik zoal met de bike kon doen..
De 2de manche ging al een stuk beter.. de baan was droog en ik kon met mijn slicks al aardig rond komen...
De 2de manche was net ff iets minder... elke keer als ik lekker in de bocht zat kwamen er een paar snelle mannen en moest ik aan de kant,
waardoor ik niet lekker kon door rijden, das wel balen.. (maar ik wil de snelle rijders ook niet in de weg rijden)

Ik hoop dat niemand echt last van me heeft gehad, ik heb echt mijn best gedaan om niet in de weg te rijden,
maar ik moet toch ook wel een beetje kunnen rond rijden om het te leren (anders blijf ik tot last) :lol:

Het was voor mij de 1ste wedstrijd, heb het wel erg naar me zin gehad..
Netjes elke manche mijn tijden verbeterd... :lol:

See you all in Lelystad!

ps. Twan je bent een schat.. het zijn weer super mooie foto's Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sissi op zo 26 mar 2006, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Sissi schreef:Hoi allemaal..

Zow het was me het dagje wel...

Het was wel erg vroeg vertekken, toen we om 07:30 uur aan kwamen was het al erg vol en geen plekkie meer vrij, maar gelukkig konden we een plekkie krijgen bij jet "*geen sponsor* racing team".

Het was tijdens het trainen echt glibberen en glijden ( op slicks) maar dat mocht de pret niet drukken...

De 1ste manche was ff wennen en de baan verkennen, even kijken wat ik zoal met de bike kon doen..
De 2de manche ging al een stuk beter.. de baan was droog en ik kon met mijn slicks al aardig rond komen...
De 2de manche was net ff iets minder... elke keer als ik lekker in de bocht zat kwamen er een paar snelle mannen en moest ik aan de kant,
waardoor ik niet lekker kon door rijden, das wel balen.. (maar ik wil de snelle rijders ook niet in de weg rijden)

Ik hoop dat niemand echt last van me heeft gehad, ik heb echt mijn best gedaan om niet in de weg te rijden,
maar ik moet toch ook wel een beetje kunnen rond rijden om het te leren (anders blijf ik tot last) :lol:

Het was voor mij de 1ste wedstrijd, heb het wel erg naar me zin gehad..
Netjes elke manche mijn tijden verbeterd... :lol:

See you all in Lelystad!
Je hebt je als een :lol: echte dame :lol: gedragen vandaag.
En voor een eerste keer zeker niet slecht gereden.

grt Andre
crew

Bericht door crew »

[quote="Rap"][quote="mark#41"]Alleen melk alstublieft.[/quote]

is goed neem ik mee, zorg jij dan voor de koffie.
helaas stond mijn maag de erwtensoep niet toe zaterdag.:cry:
andre[/quote]

Andre, je had vorige week al zoveel koffie verdiend???
Moet je dan nu al weer bij een ander koffie scoren?

:lol: :lol: :lol:
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

Sissi schreef:Hoi allemaal..

Zow het was me het dagje wel...

Het was wel erg vroeg vertekken, toen we om 07:30 uur aan kwamen was het al erg vol en geen plekkie meer vrij, maar gelukkig konden we een plekkie krijgen bij jet "*geen sponsor* racing team".

Het was tijdens het trainen echt glibberen en glijden ( op slicks) maar dat mocht de pret niet drukken...

De 1ste manche was ff wennen en de baan verkennen, even kijken wat ik zoal met de bike kon doen..
De 2de manche ging al een stuk beter.. de baan was droog en ik kon met mijn slicks al aardig rond komen...
De 2de manche was net ff iets minder... elke keer als ik lekker in de bocht zat kwamen er een paar snelle mannen en moest ik aan de kant,
waardoor ik niet lekker kon door rijden, das wel balen.. (maar ik wil de snelle rijders ook niet in de weg rijden)

Ik hoop dat niemand echt last van me heeft gehad, ik heb echt mijn best gedaan om niet in de weg te rijden,
maar ik moet toch ook wel een beetje kunnen rond rijden om het te leren (anders blijf ik tot last) :lol:

Het was voor mij de 1ste wedstrijd, heb het wel erg naar me zin gehad..
Netjes elke manche mijn tijden verbeterd... :lol:

See you all in Lelystad!


ps. Twan je bent een schat.. het zijn weer super mooie foto's Afbeelding
Hey sis,

Totaal geen last gehad hoor :) iedereen vind wel een gaatje..
en in lelystad wat meer op het gas of?

Zie je daar wel!
Gebruikersavatar
ricardo-v
forum gebruiker
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 10:59
Locatie: Swifterbant

Bericht door ricardo-v »

't was een geslaagde dag in Zwolle!
wel vroeg het bedje uit! 6:15 van huis weg, 6:45 aangekomen en nog een mooi plekje kunnen veroveren! helemaal vooraan! even daarna stond alles alweer vol!

1e manche behoorlijk glad wanneer je van de ideale lijn af moest (3x gevallen) 8)
verder goed tevreden!
mooi resultaat uiteindelijk

#46 Senioren A
Gebruikersavatar
bokkiejr
forum gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 15:45
Locatie: gelderland
Contacteer:

Uitslagen Zwolle

Bericht door bokkiejr »

De uitslagen

www.suzukimotorfan.tk


Na twee tijdtrainingen is het aan de junioren A en C om de spits af te bijten en de eerste wedstrijd van het seizoen te openen, het is vandaag een internationale dag door de deelneming van een groep Duitse kinderen.
De pole is voor Leon Pfalzer (D) die er na het uitgaan van het rode licht met zijn 4 tact als eerste vandoor gaat gevolgd door Mike Brouwers en de rest van het totale deelnemers veld van 25 rijders (sters). Door het gezamenlijk rijden met de junioren C en ook nog de 2 tact en 4 takt klasse als apart klassement is het even nog moeilijk volgen wie waar en hoe, ook de vele valpartijen en schuivers, de eerste al direct na de start met een stuk of vijf. Er is gelukkig niets ernstigs gebeurd en iedereen kan weer verder. Veel nieuwe rijders, sommigen net 7 jaar die al keurig hun rondjes meedraaien en gaan voor een goede klassering en spannende races.
De twee volgende wedstrijden zijn met een opdrogende baan en een doorbrekend zonnetje aangenamer voor de vele toeschouwers die naar Zwolle waren gekomen leuk om te zien hoe de kleinsten in strijd waren voor de beste klasseringen.

De eerste wedstrijd voor de junioren B van het seizoen is ook gemengd.
Zowel jongens en meisjes als 2 takt en 4 takt, 4 meisjes (een 4 takt) 19 jongens (twee 4 takt).
Dus een startveld van 23 rijders waarvan na twee tijdtrainingen Wayne de pole heeft, na het uitgaan van het rode licht zijn Mark, Scott, Wayne en Bryan als eerste door de bocht waarna Mark gelijk onderuit gaat en ook Wayne, Scott (Kampioen 2005 jun. A) als eerste doorkomt na de eerste ronde Daarna is het door de vele schuivers en valpartijen even een wirwar van rijders maar na een paar ronden heeft iedereen zijn ritme gevonden en wint Bryan de eerste manche. De tweede en derde wedstrijd is de baan al iets droger, het tempo gaat omhoog de schuivers worden minder voor de fans en bezoekers is het genieten.

Uitslag junioren A, 2 takt:
1e Jordy de Boer, 2e Michaël Verbrugge, 3e Willi Albert, 4e Kevin Mos, 5e Micke Bouwman, 6e Christian Strange, 7e Damon van de Wielen, 8e Chayenn Harms, 9e Nicki Covena, 10e J.P. de Boer, 11e Aalt Pieper, 12e Tom Gunther.

Uitslag junioren A, 4 takt:
1e Leon Pfalzer, 2e Mike Brouwers, 3e Max Enderlein, 4e Klaus Heidel, 5e Robert Schotman.

Uitslag junioren B, 2 takt:
1e Bryan van Broekhoven, 2e Maikel van Oijen, 3e Mark Koopmans, 4e Jarno van Heist, 5e Scott Deroue, 6e Jeremy Bouman, 7e Joshua Das, 8e Richard Douma, 9e Luc van Rixtel, 10e Roy Klein Herenbrink, 11e Anne Tauber, 12e Daphne Hop, 13e Kevin de Jong, 14e Leon Poppes, 15e Tim van Oijen, 16e Roman van Vechgel, 17e Daan Ruijter, 18e Jarno van der Loo, 19e Ivar Schoots, 20e Pricilla Cornelis.

Uitslag junioren B, 4 takt:
1e Mick Jansen, 2e Wayne Tessels, 3e Cindy Schotman.

Uitslag junioren C, 2 takt:
1e Jeffrey Jansen, 2e Tony Covena, 3e Don van de Velde, 4e Cliff Kloots, 5e Tristan Brouwer, 6e Mandy Klaver.

Uitslag junioren C, 4 takt:
1e Kim Brouwers.


Groetejs Dirk Jan Willemsen(bokkie Jr)
Voor al het laatste minibike en motor nieuws kijk u dan op www.suzukimotorfan.tk

PMT Banden Kijk op de site

Blata elite 14 JR
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Zo ik ben ook weer boven water, namelijk vanaf zaterdagavond tot nu met 40 Gr koorts op bed gelegen en de rest van het gezin ook. :cry:

Maar er staan weer een heleboel mooie foto's, met mijn ging het in het begin wel goed pole getraind, maar toen het droog werd ging het wat minder, er iets te veel naast gelegen, maar de volgende keer beter.

Het was in iedergeval lekker druk, alleen bij de zelfbouw lucht miste ik er wel een aantal geloof ik.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

hey hank mooie inhaal actie trouwns in de laatste bocht was geweldig mooi gedaan.Alleen wel een grote valpartij tot gevolg daaro.Het zat mij allemaal niet mee vandaag ik hoop er in texel of in ulrum weer bij te zijn.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

crew schreef:
Rap schreef:
mark#41 schreef:Alleen melk alstublieft.
is goed neem ik mee, zorg jij dan voor de koffie.
helaas stond mijn maag de erwtensoep niet toe zaterdag.:cry:
andre
Andre, je had vorige week al zoveel koffie verdiend???
Moet je dan nu al weer bij een ander koffie scoren?

:lol: :lol: :lol:
Ja wel verdiend..........maar heb er niet 1 gehad :cry: snif snif
maar komt nog wel goed
Gast

Bericht door Gast »

heej heej mensen twas egt super gesellig en men schatje mike had goed gereden.. mops bn trots Op jhe dikke kus ..
zaterdag lelystad gaat die weer super goed rijden..
mensen ik zie jullie zaterdag wel weer.

x
Anne
Gebruikersavatar
Boertje
forum gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 30 jan 2005, 21:17
Locatie: opijnen
Contacteer:

Bericht door Boertje »

Het was echt super gezellig zaterdag. En Reis Racing Team nog bedankt. Was ook gezellig onder de tent.
Twan mooie foto's. Heb ik je 20 euro gegeven om mij een keer op de foto te zetten maar dat helpt ook al niet. Denk maar niet dat je het in lelystad nog een keer krijgt 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

het was een mooie dag in zwolle / alleen het rijden was kloten hoop dat het in lelystad beter gaat
groeten peter #30
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Hallo, iedereen heeft het maar over hoe mooi het rijden was, en hoe gezellig. :roll:
Ik zelf kom net uit de schuur. Ben verdikkeme 3 uur bezig geweest om die fiets weer een beetje toonbaar te maken, ik neem aan dat ik niet de enig ben :?:

Verder heb ik wel en goede dag gehad, en niet geheel onverdienstelijk gereden ook nog...

Tot zaterdag......

btw, Ik hoop dat in de puchzelfbouw klasse de opkomst iets hoger wordt dan afgelopen zaterdag. Op dit moment geld een ledenstop voor deze klasse, Maar wanneer dezelfde mensen die ingeschreven staan maar weer niet komen opdagen, de plek misschien weggegeven wordt aan de mensen die wel graag willen rijden. Dus ik zou zeggen, ingeschreven? rijden met die handel.....
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

rkpdude schreef:btw, Ik hoop dat in de puchzelfbouw klasse de opkomst iets hoger wordt dan afgelopen zaterdag. Op dit moment geld een ledenstop voor deze klasse, Maar wanneer dezelfde mensen die ingeschreven staan maar weer niet komen opdagen, de plek misschien weggegeven wordt aan de mensen die wel graag willen rijden. Dus ik zou zeggen, ingeschreven? rijden met die handel.....
Hey Roel

Ik wil wel met mijn handel bij de puchcup komen rond tuffen Afbeelding

Kan jij niet voor dispensatie zorgen voor mij :?: :D



Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
stefano

Bericht door stefano »

@cees:Kun je wel meekomen met de luchtkoeler?

Aangezien er van de week ook een luchtgekoelde motor bij mij weer in de schuur staat(peugeot 103 van Ronnie)Zat ik er aan te denken om te vragen of ik ook bij de luchtgekoelde klasse in kan komen.

Stefan
Plaats reactie