2007 modified

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Gerry
forum gebruiker
Berichten: 154
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 07:20
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Hmmm... ik dacht nu toch echt dat DM echt de beste was.. ik had al bijna veranderd van merk..
Dan hou ik het maar bij Pasini.. bedankt he Jarno :lol:

Ik ga er moet maar eens meer reclame maken zodat de mensen dan ook weten dat een Pasini ook met die befaamde bizeta blokken leverbaar is ..

Stel je voor wat een supermachine dat dan wel is 8) he Ronnie...
4 Stroke producer sinds 2003
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

jah maar geen dm nk rijder jarno en een dm bokt nie eens in een bocht moet ej gewoon betr stuuren dan komt dat voor wiel geen 1 keer van de grond of ie gaat bokken de gewoon !CENCUUR! koek daar ehb ik tog ook nie last van of wel dan

ik denk dat je gewoon nie durft te rijden op een dm 2t :wink:
Laatst gewijzigd door dm racing team noord op za 04 nov 2006, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

:wink:
Laatst gewijzigd door mark#41 op za 04 nov 2006, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
dm # 21
forum gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: do 15 jun 2006, 17:33
Locatie: veghel
Contacteer:

Bericht door dm # 21 »

mensen mensen mensen
hou nu allemaal maar eens je mond dicht over het beste merk en laat maar eens zien wat je waard bent op de baan !!!!!

gr dm #21
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Bericht door andries »

dm # 21 schreef:mensen mensen mensen
hou nu allemaal maar eens je mond dicht over het beste merk en laat maar eens zien wat je waard bent op de baan !!!!!

gr dm #21
wijze woorden
Gebruikersavatar
Gerry
forum gebruiker
Berichten: 154
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 07:20
Contacteer:

Bericht door Gerry »

dm racing team noord schreef:jah maar geen dm nk rijder jarno en een dm bokt nie eens in een bocht moet ej gewoon betr stuuren dan komt dat voor wile geen 1 keer van de grond of ie gaat bokken de gewoon !CENCUUR! koek daar ehb ik tog ook nie last van of wel dan

ik denk dat je gewoon nie durft te rijden op een dm 2t :wink:
Kan je dat ook eens in Nederlands schrijven?? wij zijn maar domme belgen he :cry:
4 Stroke producer sinds 2003
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

:idea:
Laatst gewijzigd door mark#41 op za 04 nov 2006, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

h
Laatst gewijzigd door dm racing team noord op zo 05 nov 2006, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rainman51
forum gebruiker
Berichten: 343
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 23:09
Locatie: Brakel, België
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

dm racing team noord schreef:jah maar geen dm nk rijder jarno en een dm bokt nie eens in een bocht moet ej gewoon betr stuuren dan komt dat voor wile geen 1 keer van de grond of ie gaat bokken de gewoon !CENCUUR! koek daar ehb ik tog ook nie last van of wel dan

ik denk dat je gewoon nie durft te rijden op een dm 2t :wink:
sorry hoor, heb het nu al 3x gelezen en versta er nog niks van :-k
ik probeer te verstaan: ik moet beter leren sturen en heb schrik om op een 2takt te rijden? klopt?
Als het dat is, dan kan ik je zeggen dat ik vrij behoorlijk kan sturen en dit na 6 JAAR!! competitie te hebben gereden op een 2takt. Dus schrik? nee dat heb ik van niets of niemand. (dit wil niet zeggen dat ik de beste ben hé)

Maar je mag altijd je post eens nader verklaren voor iedereen.... :lol:

Indien wij belgen in het vlaams moesten schrijven, dan versta je er ook geen bal van. Maar dat doen wij (domme) belgen niet. Dus heb een beetje medelijden aub, we hebben het al moeilijk genoeg om je taaltje te verstaan, laat staan te lezen...
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Kijk ik versta dat wel allemaal.

Maar dat komt doordat ik een Friese vrouw heb en ik zelf uit Limburg kom en nu in Brabant woon. Tja maak er maar wat van.

Nu maar weer on toppic dan. :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Shit wat een topic zeg :?
Jarno is zeker neit een vd slechtste stuurmannen zelfs een vd beste hij meost dit jaar wennen aan die viertakt en toch vond ik hem erg goed gaan voor zover ik heb kunnen zien.Dus houd het allemaal een beetje gezellig in dit topic iedereen is met 1 hobby/sport bezig dat is minibiken dus houd het leuk en gezellig!!!!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Moeten die belgen maar eens even een inburgerings curcus volgen voor normaal nederlands :D

P.s Een dm bokt niet in de bocht, ik denk tog dat het toen aan de piloot (zoals jullie/belgen dat zeggen) heeft gelegen :P
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Bericht door andries »

Danny#8 schreef:Moeten die belgen maar eens even een inburgerings curcus volgen voor normaal nederlands :D

P.s Een dm bokt niet in de bocht, ik denk tog dat het toen aan de piloot (zoals jullie/belgen dat zeggen) heeft gelegen :P
sorry Danny, maar dit is toch geen ABN ofwel

jah maar geen dm nk rijder jarno en een dm bokt nie eens in een bocht moet ej gewoon betr stuuren dan komt dat voor wile geen 1 keer van de grond of ie gaat bokken de gewoon !CENCUUR! koek daar ehb ik tog ook nie last van of wel dan

groet Andre
Gebruikersavatar
Rainman51
forum gebruiker
Berichten: 343
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 23:09
Locatie: Brakel, België
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

jongens laat maar .... :lol:
ik heb gewoon MIJN ervaring met de DM meegedeeld en daarmee uit.
Ik heb niet gezegd dat DM slecht is hé!!
Iedereen voelt zich weer aangevallen... :evil:

En wat die taal betreft:
Ik wou gewoon maar duidelijk maken dat sommigen op het forum hier een soort codetaal gebruiken die velen niet verstaan, en daar moet je geen Belg voor zijn.
Het is toch maar een kleine moeite om je post even te overlezen en te kijken of er geen fouten instaan. (voor wat dient de "voorbeeld"-knop anders?)

Het geen ik hier schrijf zou eigenlijk een moderator van dit forum moeten melden! maar ja dit gebeurd niet dus deed ik het maar.

NO HARD FEELINGS TO DM OR DM-RIDERS!! :mrgreen:
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Jep, heb het tijdje doorgelezen... Vind het allemaal helemaal nergens over gaan.

Wanneer men weer bereid is voor een normaal gesprek, dan wordt er maar een NIEUW topic geopend, door iemand die daar normaal mee om kan gaan.

tot die tijd sluit ik deze . Wanneer er een nieuw topic komt met een normaal gesprek, verwijder ik deze.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten