In contact komen met minibikers

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

stefano

Bericht door stefano »

Tis zeker beroerd als je geen rijbewijs hebt en je moet altijd gebracht worden.Niet iedereen heeft ook zin om een eind te rijden.(ik geef ze gelijk.)
Binnenkort heb ik mn rijbewijs,misschien sta ik in 2005 ook op de grid met de nmc's :lol:


Het is heel goed dat mensen die ook racen en een rijbewijs hebben dat die andere coureurs meenemen.
Zou ik later ook doen.(als er nog meer zijn die uit assen of drente komen.


Stefan
Gebruikersavatar
dennis
forum gebruiker
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 02 mar 2003, 21:27
Locatie: beverwijk
Contacteer:

nk rijders

Bericht door dennis »

stefano je kan 3keer mee doen.we rijden 3keer op assen.1keer trainnen,2keer wedstrijden rijden.
dennis
nummer 18
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: nk rijders

Bericht door rkpdude »

dennis schreef:stefano je kan 3keer mee doen.we rijden 3keer op assen.1keer trainnen,2keer wedstrijden rijden.
dennis
nummer 18
bedoel je niet zwolle???
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

hehe.. dat weet ik wel zeker

mijn thuisbaantje voor volgend jaar

Zwolle = 1 keer trainen, de eerste van et jaar, en 2 keer racen, den eerste en een na laatste race van et NMC
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Dit gaat vreselijk off topic. :evil: :evil:

Wij zeeuwsche minibikers zouden na iedere race hier in Zeeland best een verslagje met wat foto's kunnen typen en dan per e mail toezenden om op de site te zetten.
Al is het vaak onmogelijk om aan een eindklassement van die races te komen, omdat meestal alleen de eerste drie bekend zijn. Officieel zijn het namelijk geen races maar demonstraties.

Misschien dat komens seizoen met nieuwe regels en een betere organisatie dit wel beter op poten gezet kan worden..

Ik wil door hier verslag van te maken best wel wat bijdragen aan de site.

M.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Kloko racing schreef:Dit gaat vreselijk off topic. :evil: :evil:

Wij zeeuwsche minibikers zouden na iedere race hier in Zeeland best een verslagje met wat foto's kunnen typen en dan per e mail toezenden om op de site te zetten.
Al is het vaak onmogelijk om aan een eindklassement van die races te komen, omdat meestal alleen de eerste drie bekend zijn. Officieel zijn het namelijk geen races maar demonstraties.

Misschien dat komens seizoen met nieuwe regels en een betere organisatie dit wel beter op poten gezet kan worden..

Ik wil door hier verslag van te maken best wel wat bijdragen aan de site.

M.
Hoi,

Bedankt voor je inbreng, ook moderators moeten soms even aangesproken worden als ze off-topic gaan en dat nog wel in mijn eigen topic :P

Als je wilt kun je de verslagen naar mij sturen, ik zal ze dan op www.minibike.nl zetten. Joost van VDWRacing team doet dit al voor de NMC races voor onze site. Het zou mooi zijn als er ook iemand bereid is dit voor de zeeuwse races te doen.

Neem even contact op via een PM als je het wat lijkt, dan kan ik het een en ander uitleggen en je eventueel voorzien van een account.

Daans
Plaats reactie