minibike als sport.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
minibike als sport.
hallo,
ik heb daarnet al ff gezocht met de zoekfunctie maar ben er niet echt veel wijzer op geworden mijn vraag is ik wou minibike als sport maar ik weet nou niet echt de kosten daarom vraag ik het aan jullie alvast bedankt.
ik heb daarnet al ff gezocht met de zoekfunctie maar ben er niet echt veel wijzer op geworden mijn vraag is ik wou minibike als sport maar ik weet nou niet echt de kosten daarom vraag ik het aan jullie alvast bedankt.
- vr-ruless
- forum gebruiker
- Berichten: 241
- Lid geworden op: do 12 jan 2006, 17:05
- Locatie: oosterwolde fr
je kunt het zo duur maken als je zelf wilt he
maar als je het egta als sport wilt doen
zou je veel moeten trainen
dus elke week 20 euro
ligt er aan hoe vaak je traint natuurlijk
maar ik persoonlijk ga elke week naar een kartbaan toe
en strax als het beter weer is denk ik wel 2 keer in de week ofzo
en ik weet niet of je mee wilt doen aan wedstrijden
maar als je dat wel wilt komen die kosten er ook nog over heen
en je moetdan ook een goeie bike hebben
dus geen chinees
veel verschilende tandwielen
reserve koppeling
steje regen banden
goed gereedschap
en ga zo maar door
dus hetligt aan jou denk ik
wat ik al zij je kunt het zo duur maken als je maar wilt
mvg tim
maar als je het egta als sport wilt doen
zou je veel moeten trainen
dus elke week 20 euro
ligt er aan hoe vaak je traint natuurlijk
maar ik persoonlijk ga elke week naar een kartbaan toe
en strax als het beter weer is denk ik wel 2 keer in de week ofzo
en ik weet niet of je mee wilt doen aan wedstrijden
maar als je dat wel wilt komen die kosten er ook nog over heen
en je moetdan ook een goeie bike hebben
dus geen chinees
veel verschilende tandwielen
reserve koppeling
steje regen banden
goed gereedschap
en ga zo maar door
dus hetligt aan jou denk ik
wat ik al zij je kunt het zo duur maken als je maar wilt
mvg tim
1. je moet een fabrieksbike hebben die goedgekeurd is door de RAP.
2. fabrieks resserve onderdelen, plus extra's
3. gereedschap (poelietrekker etc
4. vervoer door heel nederland
5. veel trainen en dus veel 20 euro's
6. inschrijfgeld
ik denk dat je zo'n 2500 of meer nodig hebt als je een tweedehands fabrieksbike koopt, en veel meer als je een nieuwe bike koopt.
maar wat ik je nu vertel kan ik niet bevestigen, want ik rijd nog niet in de nmc
2. fabrieks resserve onderdelen, plus extra's
3. gereedschap (poelietrekker etc
4. vervoer door heel nederland
5. veel trainen en dus veel 20 euro's
6. inschrijfgeld
ik denk dat je zo'n 2500 of meer nodig hebt als je een tweedehands fabrieksbike koopt, en veel meer als je een nieuwe bike koopt.
maar wat ik je nu vertel kan ik niet bevestigen, want ik rijd nog niet in de nmc
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
- Locatie: stiens
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
- Locatie: stiens
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
- Locatie: vianen
- Contacteer:
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Berichten: 2493
- Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
- Locatie: Uieland
- Contacteer:
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
- Locatie: vianen
- Contacteer:
Wil je nederlands kampioenschap gaan rijden dan moet er heel veel voor worden opgeoffert.Heel veel mensen denken erg licht hierover maar er komt veel meer bij kijken als de meeste denken...
Een blata junior is natuurlijk gewoon een goede opstap keuze,zoals ze destijds zeiden tegen mij zeiden je kan het beste leren op een leuek fabrieks bike dat je meteen een Dm-Polini-Zpf ofzo moet hebben is onzin.Waarom zou je niet eerst een junior gaan rijden ik had destijds tijdens mijn eerste wedstrijden mijn hande vol aan een 4,2 pk.Gelijdelijk aan wil je harder en harder maar er zijn genoeg dingen waardoor je een elite wat sneller kunt gaan maken...
Zoals de meeste hier al zeggen is natuurlijk gereedschap het halve werk.Dus je moet het gewoon vanaf hier ineens heel goed aanpakken.Koop goed gereedschap niet vd gamma ofzo gewoon wat duurder gereedschap waar je echter veel meer plezier en gemak van zult gaan hebben....
Banden tja ik kan je verzekeren je word niet vrolijk om een setje regen banden te gaan kopen en de hele tijd gaan wisselen met je velgen Ik spreke uitervaring een setje velgen komen er ook weer om de hoek kijken...
Al met al nk rijden kan maar weet wat je wilt gaan doen en waar je aan begint...
Als je een ebetje in het midden van het land woont is het goed te doen om na de wedstrijden toe te karren of je moet iemand zo gek kunnen maken dat hij je na de wedstrijden brengt die door het hele land zijn..
Voor de rest veel succes en we horen wel wat je gaat doen he
Greetz ruud 29#
Een blata junior is natuurlijk gewoon een goede opstap keuze,zoals ze destijds zeiden tegen mij zeiden je kan het beste leren op een leuek fabrieks bike dat je meteen een Dm-Polini-Zpf ofzo moet hebben is onzin.Waarom zou je niet eerst een junior gaan rijden ik had destijds tijdens mijn eerste wedstrijden mijn hande vol aan een 4,2 pk.Gelijdelijk aan wil je harder en harder maar er zijn genoeg dingen waardoor je een elite wat sneller kunt gaan maken...
Zoals de meeste hier al zeggen is natuurlijk gereedschap het halve werk.Dus je moet het gewoon vanaf hier ineens heel goed aanpakken.Koop goed gereedschap niet vd gamma ofzo gewoon wat duurder gereedschap waar je echter veel meer plezier en gemak van zult gaan hebben....
Banden tja ik kan je verzekeren je word niet vrolijk om een setje regen banden te gaan kopen en de hele tijd gaan wisselen met je velgen Ik spreke uitervaring een setje velgen komen er ook weer om de hoek kijken...
Al met al nk rijden kan maar weet wat je wilt gaan doen en waar je aan begint...
Als je een ebetje in het midden van het land woont is het goed te doen om na de wedstrijden toe te karren of je moet iemand zo gek kunnen maken dat hij je na de wedstrijden brengt die door het hele land zijn..
Voor de rest veel succes en we horen wel wat je gaat doen he
Greetz ruud 29#
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]