opmerking waar ik zwaar aan til

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
DaWitteTonni
forum gebruiker
Berichten: 391
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
Locatie: Bocholt
Contacteer:

Bericht door DaWitteTonni »

ik praat niet mee zeg alleen dat die pmt velgen gwn in de lijst staan :mrgreen: voor de rest bemoei ik me niet
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

hey ik heb et ook maar van iemand gehoort vlieg me niet zo aan joh :evil: en als jij het beter weet vertel het dan maar hier meschien is het wel zo he :wink:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

@ victor: maar jij bestelt het bij een belgische site dus mischien is het alleen in belgie toegestaan om pmt velgen onder je pasini te hebben.

@ EVD: Je irriteert je aan mensen die het niet over het onderwerp hebben maar ik hoor jou er ook niet echt een nuttig antwoord over geven. daar irriteer ik me aan :!:
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

taichi_aka_yamashi schreef:hey ik heb et ook maar van iemand gehoort vlieg me niet zo aan joh :evil: en als jij het beter weet vertel het dan maar hier meschien is het wel zo he :wink:
EVD bedoelt dat je niet zo maar wat moet gaan liggen zeggen als je er niets van afweet..De pmt velgen zouden helemaal niet meer mogen in het nmc heb ik gehoort van betrouwbare bronnen.!!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Bianchiteamnoord
forum gebruiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 03 jan 2006, 06:19
Locatie: Assen

Bericht door Bianchiteamnoord »

ruud schreef:
taichi_aka_yamashi schreef:hey ik heb et ook maar van iemand gehoort vlieg me niet zo aan joh :evil: en als jij het beter weet vertel het dan maar hier meschien is het wel zo he :wink:
EVD bedoelt dat je niet zo maar wat moet gaan liggen zeggen als je er niets van afweet..De pmt velgen zouden helemaal niet meer mogen in het nmc heb ik gehoort van betrouwbare bronnen.!!
tjah, gaan we weer, wie is tegenwoordig nog betrouwbaar dan..? :|
Iedereen vertelt en speelt het zo als het in hun straatje het 't beste uitkomt..
Dit topic kan beter gesloten worden denk ik
Hier heb je niks aan..

Gr sven#94
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

naja ik hoor het van een dm importeur
:roll:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

Zoals verwacht kan het dus niet toegelicht worden(waar ik wel om vroeg)

het is heel simpel...iedere importeur moest de pmt velgen !CENCUUR! en zijn papieren hiervan in leveren bij de Rap...

Dus niet alleen Pasini...nee ieder merk waar ze onder zitten/kunnen

Het enige is dat Pasini zijn !CENCUUR! papieren wat later heeft ingeleverd dan sommige andere merken(omdat die het pas als laatste wisten)

Dus geen dom !CENCUUR! over van alles en nog wat..omdat er weer iets is opgevangen door iemand..
Zoals al vaker gezegd..weet je niet waar het over gaat,antwoord dan niet :evil:

En de enige DM importeur van Nederland weet hoe het wel zit...dus zal vast en zeker niet dit !CENCUUR! verhaal tegen jou gaan vertellen..

Dus Mods.....SLOTJE :roll:
www.hf-racing.nl
Gesloten