Starten met mini bikes?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- EVD
- forum gebruiker
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
- Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
- Contacteer:
Bms zeggen ze dat de frames snel krom zijn, dsf ook omdat de
frames niet worden gericht maar zo gelast worden, stamas achterbrug
gaat snel krom [niieuwe type niet]. blata vinden sommige niet goed sturen, dsf weer super, dus kortom koop een DM of een RR
beide topmachines
P.s dit zijn de meningen die ik er over hoor, praat niet uit eigen ervaring!!!
frames niet worden gericht maar zo gelast worden, stamas achterbrug
gaat snel krom [niieuwe type niet]. blata vinden sommige niet goed sturen, dsf weer super, dus kortom koop een DM of een RR
beide topmachines
P.s dit zijn de meningen die ik er over hoor, praat niet uit eigen ervaring!!!
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
- killer
- forum gebruiker
- Berichten: 84
- Lid geworden op: di 31 jan 2006, 07:01
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Geloof mij nou maar het gebeurt wel degelijk!!!!BERT#31 schreef:ja wat erik zei kan ik me niet helemaal bij aansluiten!
Geloof me een achterbrug welk merk het ook is breekt niet zomaar!
hetzelfde geld voor het scheef gaan staan!
gr.
@ tborre ook in belgie kan je met pitbikes terecht.
Kijk hier maar eens http://www.*geen sponsor*/
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
- EVD
- forum gebruiker
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
- Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
- Contacteer:
bij stamas is er te dun materiaal gebruikt bij de oude types, waardoor jeBERT#31 schreef:ja wat erik zei kan ik me niet helemaal bij aansluiten!
Geloof me een achterbrug welk merk het ook is breekt niet zomaar!
hetzelfde geld voor het scheef gaan staan!
gr.
bij een fikse valpartij je brug krom kan krijge, maar zoals ik al zei is dit
nu verbeterd, Dsf wilDE de gefreesde stukken nog wel is scheuren, en de frames waren na een valpartij krom, dit was in die tijd
toen van empellen en veldman ze nog reden, hoe het nu verbeterd is
weet ik niet
Ja meningen zijn er over verdeeld maar toch zien de meeste het als eenSubito schreef:Zeggen ze inderdaad ja.EVD schreef:Bms zeggen ze dat de frames snel krom zijn
Maar is niks van waar
Ook hier zijn de meningen over verdeeldEVD schreef: dus kortom koop een DM of een RR
Overigens word Pasini steeds populairder
van de topmachines, echte klachten op de baan hoor ik er niet over
tenminste. En over BMS, stop met je merk verdedigen, je rijd het pas
net 2 weken en doet alles al te weten, ik kraak toch ook stamas af
het is wat ik hoor van meerdere kanten dus kern van waarheid zal er wel
in zitten, waarschijnlijk is dit dan ook alleen het geval bij de p1 en niet de
p2. En de pasini rijders gaan inderdaad voorruid maar wat heeft dat er
mee te maken? Ik heb hier totaal geen ervaring mee. DM en RR
overheersen nog steets
Grtz
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
- Locatie: vianen
- Contacteer:
Ik zou niet beginnen op een replica, maar gewoon een 2ehands fabrieks die niet al te duur is. Ik heb er zelf veel spijt van dat ik een replica heb gekocht en ik gebruik hem alleen voor te trainen voor het raceseizoen. als jij er dus echt mee wil gaan racen in het BK dan zal je nog veel sneller spijt ervan krijgen.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
- Subito
- Moderator
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
met replica mag je voor zover ik weet niet eens meerijden in het BK.
Op zich zijn de 911 replica's wel degelijke bikes.
Maarja het blijft chinees, en het blijft replica. Dus kom je in meerdere opzichten tekort tegenover origineel fabrieks.
Je kan gewoon veel beter een gebruikte fabrieks nemen, kost minder dan een nieuwe, en vaak zijn de zwakste dingen aan de mini dan al wel veranderd .
Gr. Sven
Op zich zijn de 911 replica's wel degelijke bikes.
Maarja het blijft chinees, en het blijft replica. Dus kom je in meerdere opzichten tekort tegenover origineel fabrieks.
Je kan gewoon veel beter een gebruikte fabrieks nemen, kost minder dan een nieuwe, en vaak zijn de zwakste dingen aan de mini dan al wel veranderd .
Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen