Scott 7e Red Bull Rookies

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
grcracer
nieuwe gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 13:54

Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door grcracer »

Ook de tweede wedstrijd in de Red Bull Rookies Cup werd een spannende strijd tussen Lorenzo Baldassari en Arthur Sissis. Waar vrijdagavond Baldassari op het laatste moment Sissis wist te passeren, kon de Australiër op zaterdag na een voortdurend stuivertje wisselen de Italiaan naar een tweede plek verwijzen.

De jonge coureurs waren, gezien de dreigende wolken en een paar regendrupjes, op regenbanden gestart. Maar omdat de baan droog bleef, !CENCUUR! de banden snel. Daardoor kon een aantal coureurs het tempo van Sissis en Baldassari niet volgen. Dat gaf de Duitser Florian Alt de mogelijkheid om naar voren te komen. Hij wist vanaf een achttiende startplek zelf een tijdje aan kop te rijden. Maar ook zijn banden werden minder en zo kon Alt uiteindelijk als derde finishen.
Achter het leidende trio werd heftig strijd gevoerd om de vierde plaats. Deze gretige jongemannen haalden niet allemaal ongeschonden de finish, want een aantal ging in de laatste ronde in de Geert Timmerbocht onderuit. De Nederlander Scott Deroue kon goed volgen in deze grote groep en kwam als zevende over de finish.
Afbeelding

Top gedaan Scott !!! en ook nog eens te zien op het Jeugdjournaal voor een aantal minuten.
Groet, Michiel
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door De Hakker »

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ zeer goed gedaan gisteren 9de vandaag 7de dat noemen ze progressie
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door minipower »

Hier is de uitzending gemist van het jeugd journaal waar hij ook weer reclame voor de minibike's maakt =D> :

http://player.omroep.nl/?aflID=12744361
Keep the forum alive =D>
minnen39
forum gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 04 okt 2006, 16:37
Locatie: harskamp

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door minnen39 »

super gereden scot

ga zo door

gr henk minnen
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door Kikiracing »

net even het resultaat van de training gekeken op motogp.com Scott doet het SUPER!!



Afbeelding
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door minipower »

Damn! lekker bezig scott =D>


Na een vrije training en twee kwalificaties zal de eerste startrij op het bekende Sachsenring circuit ingenomen worden door Peter Oetll, de Tsjech Tomas Vavrous en Florian Alt. Daarachter is het Scott Deroue die zich steeds meer thuis begint te voelen in het Red Bull Rookies Cup geweld en zich elke race sensationeel weet te verbeteren, Deroue reed zijn KTM in de vrije training naar een vijfde tijd, in de eerste kwalificatie naar een zevende tijd en vervolgens in de tweede kwalificatie naar een hele fraaie vierde tijd.


“Nu ben ik vriendjes met de motor. In Jerez was ik helemaal niet tevreden met de motor, het was een totaal andere machine dan de Honda waar ik normaalgesproken op rijd. Nu ben ik blij en kan ik genieten tijdens het rijden. Ik hou van deze baan en we hebben na de vrije training van vanmorgen een groter achtertandwiel gemonteerd en dat pakte goed uit," aldus Deroue. "Het was verder gelukkig eindelijk een keer droog en het ging direct perfect. Ik had een goede set-up en het gevoel met de motor was er. Ik hoop morgen via een goede start met de top mee te kunnen. Voorlopig ben ik hier heel blij mee.”

De top vier, waaronder dus Deroue, wist een rondetijd onder de 1’31 grens te realiseren. Achter Oettl, Vavrous en Alt vormt Deroue samen met Xavier Pinsach en Alan Techer de tweede startrij. Klassementsleider Arthur Sissis staat daar weer achter op de derde startrij samen met Stefano Valtulini en Brad Binder. Lorenzo Baldassarri, de tweede man in het kampioenschap, sluit de top tien.

Op zaterdagmiddag om 16.30 uur wordt de eerste race van het weekend verreden terwijl de tweede race op zondagmiddag om 15.30 uur op het programma staat.

( tekst racesport.nl )

Niels
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Re: Scott 7e Red Bull Rookies

Bericht door De Hakker »

vet
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Plaats reactie