Pagina 3 van 4

Geplaatst: zo 08 jan 2006, 21:39
door Jvdw#59
Geef mij maar 3 manches en als het moet maar wat minder training..
Vind de race toch wel een stukje mooier dan de training!
En als er weinig tijd is om af te stellen, is dat voor iedereen zo,
dus heb je t.o.v. de concurrentie geen nadeel Afbeelding :)

Geplaatst: zo 08 jan 2006, 21:44
door jesse-13
Ik heb ook liever 3 manches!!

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:11
door racertje
ik denk dat iedereen wel 3 manches wil rijden..hoe meer hoe beter natuurlijk :)
het is natuurlijk ook zo dat je extra voor afstelling en trainingsrondjes wil hebben, want een keer de baan op voor de wedstrijd om meteen een tijd te zetten is ook niet echt leuk zeg maar...

ergens moet de tijd vandaan gehaald worden, en wat joost al zei, wat er ook besloten wordt, het is voor iedereen gelijk!

en probleem ga ik ook verwachten in "ons" zelfbouw veld... er is wat ik ff hier en daar heb opgestoken nogal veel animo :!:
gaan we eerst kwalificeren en kunnen de eerstbijv.25 rijden en de rest kan dan maar naar huis??
of gaan we misschien wel in 2 groepen rijden(lucht-water), dit kost echter wel weer extra tijd op zo een dagje racen??

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:43
door jeffrey #4
hey racertje
ik denk niet dat het gaat gebeuren dat bv de snelste 25 aan de start mogen verschijnen...het zou een beetje lullig zijn als jij net 3 uur in een auto hebt gezeten om aan te komen en na 35 euro betaald te hebben en 2x 10 min hebt gereden dat je weer alles in mag pakken om vervolgens weer 3 uur terug in de auto te mogen zitten!!!

daar kan je met de hele zelfbouw klasse voor gaan zorgen dat het niet gebeuren gaat.we zullen zondag wel gaan horen wat de oplossing is...

ciao jeffrey #4

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:43
door Gast
racertje schreef: en probleem ga ik ook verwachten in "ons" zelfbouw veld... er is wat ik ff hier en daar heb opgestoken nogal veel animo :!:
gaan we eerst kwalificeren en kunnen de eerstbijv.25 rijden en de rest kan dan maar naar huis??
of gaan we misschien wel in 2 groepen rijden(lucht-water), dit kost echter wel weer extra tijd op zo een dagje racen??
We zullen er alles aan doen om de beschikbare tijd zo goed mogelijk in te vullen.
Op dit moment 40 rijders die zich hebben ingeschreven voor 2006.
Dus kunnen we alleen nog maar gissen hoeveel er daadwerkelijk komen.
Op het forum al veel mensen gezien die willen gaan rijden, maar opgeven en betalen geeft een heel ander beeld.

Dus geef je zo snel mogelijk op voor de NMC 2006
Dan kunnen wij ook weer verder met de planning


Groet
Andre Brouwers
RAP Holland

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:49
door Jvdw#59
Rap schreef:
Op dit moment 40 rijders die zich hebben ingeschreven voor 2006.
40 totaal zeker? Nog niet erg veel dan..
Of 40 Zelfbouw? Allejezus :lol:

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:53
door Gast
Jvdw#59 schreef:
Rap schreef:
Op dit moment 40 rijders die zich hebben ingeschreven voor 2006.
40 totaal zeker? Nog niet erg veel dan..
Of 40 Zelfbouw? Allejezus :lol:
Rustig :lol: ademhalen :lol: Joost het zijn er 40 in alle klassen.

Grt andre

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 19:56
door jeffrey #4
haha als het daar bij blijft dan kunnen we nog wel een xtra training er bij nemen haha...is de grens van 8,5 al vast gesteld andre of wordt daar zondag nog over gesproken voor de senioren a en b??

mvg jeffrey

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 20:01
door Gast
jeffrey #4 schreef:haha als het daar bij blijft dan kunnen we nog wel een xtra training er bij nemen haha...is de grens van 8,5 al vast gesteld andre of wordt daar zondag nog over gesproken voor de senioren a en b??

mvg jeffrey
**persoonlijk** volgens mij staat die grens al 2jaar in het reglement, en ik zie geen reden omdat nu te wijzigen. **persoonlijk**

grt dre

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 20:11
door jeffrey #4
nee ik ook niet,maar omdat we nu de 5 poorter hebben en een 15 mm carb.

maar daar zal zondag ook nog wel wat over gezegd worden denk ik..

mvg jeffrey

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 21:33
door mark#41
Test bank Jeff en alles word duidelijk,1 probleem, stel je hebt je motor TE netjes afgesteld.......... :wink:

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 21:49
door jeffrey #4
haha hoe bedoel je?

Geplaatst: ma 09 jan 2006, 22:01
door jeffrey #4
dat als je hem te goed afsteld???
dan zit je er wel overheen met een poorts en 15 mm carb...dan ga je over de 8,5 heen..

dat bedoel je!!

ciao jeffrey

Geplaatst: vr 20 jan 2006, 13:02
door mark#41
Ik ben van mening dat wil je de Nederlandse jeugd weer bij de internationale motorsport top krijgen dan zul je op jonge leeftijd al moeten trachten om de mannen/vrouwen met meer vermogen om te laten gaan.
Vanaf 12 jaar moet de stap kunnen worden gezet om met een vermogen te rijden tussen de relatief lage 5.5 pk [junior B]en de hoge 32 pk [ juniorcup] .
Natuurlijk moet en rijder daaraan toe zijn maar mijns inziens is 2005 voor enkele rijders een verloren jaar geweest.Beter waren deze rijders afgeweest met een competitie die meer aansluiting gaf op de stap die deze mannen dit jaar gaan maken.Over de stuurmanskunsten hoeven we niet te twijfelen maar het grotere vermogen zal een grote gewenning vragen en daarmee is dan gelijk het halve seizoen wellicht voorbij.
Was de overgang van te weinig naar te veel vermogen kleiner geweest dan konden de coureurs van af dag 1 zich gaan toeleggen op rijwiel technisch en motorisch afstellen.
Nu hebben we een soort situatie die vergelijkbaar is met iemand die van de basis school doorstroomt naar de universiteit.
Het moet mogelijk zijn om een 14/15 jarige nederlandse GP coureur op het podium te zien.
De technische knowhow is zeker in Nederland aan wezig,Arie Molenaar als team manager,tuners als van Leeuwen, Spaan ,Hessels.
Italiaanse en Spaanse teams zijn een voorbeeld van een ander aanpak.
De huidige minibike ontwikkelingen [ hype] moeten het toch mogelijk maken om een continue stroom van beginnend talent te leveren.
De importeurs van de diverse merken roep ik op om een serie te starten .
Voorbeeld een Blata 2.6 serie , 15 gelijkwaardige motoren ,verzegeld en voorzien van gelijk rubber,per wedstrijd een vaste lease prijs ,uitrusting voor een vaste prijs. Of een totaal pakket met vaste prijzen voor onderhoud en onderdelen.
Deze serie zou ook indoor een aantal wedstrijden kunnen afwerken en zodoende in alle rust al in het winter seizoen een goed begeleide start kunnen maken.

Schiet U maar. :lol:

Geplaatst: di 31 jan 2006, 20:53
door mark#41
100 kijkers sinds de laatste reactie,maar geen mening van iemand,is het een kwestie van wie zwijgt stemt toe ? :wink: 747