Sendai:S

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
minibikeracer

Sendai:S

Bericht door minibikeracer »

Hallo minibikers,

Ik heb vorig jaar mijn eerste seizoen gereden in de Modified klasse op een Sendai Tai Chi #11. Ik ben 9e geworden en ik zou dit jaar in de senioren A rijden op een viertakt die werd ontwikkeld speciaal voor mij. Dit is er nooit van gekomen en ik wou even zeggen dat ik ben gestopt met racen. Dit betreur ik zeer, aangezien ik volledig gesponserd werd.

Met dit bedrijf is gewoon niet te samenwerken. Ik had ook alleen maar problemen met mijn monteur. Hij deed nooit zijn werk goed en mijn ex-sponser gaf hem altijd gelijk. Het lag altijd aan mij. 3 wedstrijden heeft een kameraad van me eraan gesleuteld die superwerk heeft verricht en tijdens die wedstrijden heb ik geen problemen gehad. Mijn ex-monteur vond dit natuurlijk niet leuk en begon allerlei smoesjes te verzinnen zodat mijn ex-sponsor hem verbood om aan de minibike te sleutelen. Hij deed het veel beter dan mijn toenmalige monteur en ik heb zelfs nog aangeboden om hem als mijn monteur aan te stellen, maar dat wou Sendai niet. Ik kon nooit wat goed doen en het lag nooit aan de monteur.

Ik ben ermee gestopt, omdat ik alleen maar stress kreeg en bijna niet fatsoendelijk kon rijden. Ik heb de laatste 4 trainingen alleen maar problemen gehad (4 rondjes rijden en hij kapte er weer mee) en ik vond het toen wel welletjes. De term CHINESE TROEP die in de nmc's veel voorkomt is dus duidelijk waar. Ik ben wel van plan om in de toekomst terug te keren op de minibike maar dan met een ECHTE minibike, een fabrieksbike dus. Ik hoop al in seizoen 2007, maar of dit lukt weet ik niet. Dit licht er dus aan of ik sponsers kan vinden.

Ik wens iedereen die aankomend jaar nmc's en demo's (en de andere rijders) een goed en sportief seizoen en maak er wat leuks van. Ik mis het rijden heel erg, maar het is beter dat ik er voorlopig mee stop.

Groetjes Kevin

P.S. Voor Steventaichi, als je dit leest nog mijn excuses voor het niet reageren op je pb's. Ikzelf weet niet wat er precies aan veranderd is.
blanco220

Bericht door blanco220 »

hey dat is echt *** voor u. 9 de in de modified voor de eerste keer is dat niet heel goed. :?: .En dan nog met een tai chi.Probeer eens met andere sponsers en schaf een fabrieks aan.de prijzen zijn ferm gedaald.Veel succes in de toekomst
groeten
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Tsja.. nu horen we ook een keer de negative dingen van het minibiken he.. :roll:
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
stefano

Bericht door stefano »

dat is klote dat het zo is gelopen.Ik krijg het moto GP beeld van kenny roberts (Suzuki)ineens voor mij,die zijn machine ook zo aan de kant zette omdat hij onjuist materiaal kreeg.

Frustrerend is dit.

Ik hoop voor je dat je in 2007 weer meerijdt.

Sterkte ermee

Stefan
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ja erg balen dit :cry: zonde man! k hoop dat je in 2007 weer lekker kan racen!

jij had tog die wit met rode tai chi ofniet? blauw raampje nummer 100 geloof ik :roll: :P

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Egt !CENSUUR! !

nouja.. er komt deze zomer waarschijnlijk togh wat anders..;)


iig succes met je verdere leven .. enne succes op die viertakt..:P
minibikeracer

Bericht door minibikeracer »

Hallo,

Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik reed idd met die wit rode tai chi maar niet met nummer 100 dat is Eric van der Starre. Ik probeer idd andere sponsers te vinden om er in 2007 weer bij te staan. 9e is niet slecht nee, ik stond bijvoorbeeld voor een debutant op een blata die 11e is geworden, maarja het leek me leuk om dit jaar te strijden in de senioren A.

Succes allemaal en de groetjes
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Hoeveel pk had de Tai Chi en wat is er allemaal aan veranderd ?
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

9e plaats voor je 1e seizoen in de Moidified klasse is zeker niet slecht!
Het blijkt dat je/u erg goed kan rijden,en daarom erg jammer dat je er (tijdig) mee stopt.
Begrijpelijk is wel dat je/u ermee stopt,het rijden moet leuk blijven, en zo is de lol er van af.
Hoop dat je/u snel weer terug mag keren bij de Nmc's!!

Gr,
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Inderdaad jammer dat zo rijders weg gaan.
Maar ik begrijp dat je er mee stopt maar de reden begrijp ik niet.
Als je zo graag wilt rijden waarom koop je dan geen minibike.
Minibike kost nu eenmaal geld en soms moet je er zelf ook iets in pompen. Eerst zaaien en dan oogsten.
Ik neem aan dat je toch niet eerst VOLLEDIG gesponsord wilt zijn voordat je weer kunt rijden?
Waar een wil is is een weg zeg ik altijd. Kom op en laat je door andere mensen toch niet uit het veld slaan of wel.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

Bericht door minibike#46 »

Tis erg jammer dat je er mee stopt dat geklooi met monteurs heb ik gelukkig niet ik ben zelf de monteur en een tuner doet de rest of doe ik zelf daar heb je gelukkig geen last van in de zelfbouwklasse,...ik heb je vaak aan de kant zien staan toen ik aan het kijken was met andere nmc rijders,....en toen werdt er zeker altijd gezegt dat het chineze bagger is....en nu wordt dat zeker bevestigd,en als ze op zo'n manier met de rijders om gaan zullen ze nooit ver gaan komen met die chineze shit het minibiken kost nou eenmaal veel geld en ook de zelfbouwklasse kost veel geld,als je in de puchcup gaat rijden valt het nog wel te betalen,maar als je altijd op een chineze farbrieks machine had gereden dan is een puchcup toch iets anders....misschien wel beter.... :wink:
Veel succes in de toekomst misschien strijden we nog wel een keer tegen elkaar als je je bedenkt....
Mvg Ferdi #46
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Het chinese spul is zo slecht niet, en kan lopen als een kogel 8) , maar als de verkeerde mensen aan sleutelen gaat alles kapot, of het nu een Tai Chi, Blata of GRC is.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Idd erg jammer dat ze je zo hebben laten stikken.Ik ben je tegen gekomen in de baan op Mill en heb je ook op zwolle zien rijden.Echt klote dat ze je nu laten stikken.Ik hoop dat je snel terug kunt zijn op het circuit. :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
schroefje

Bericht door schroefje »

ab-tuning schreef:Het chinese spul is zo slecht niet, en kan lopen als een kogel 8) , maar als de verkeerde mensen aan sleutelen gaat alles kapot, of het nu een Tai Chi, Blata of GRC is.
Ben ik deels met je eens maar de betrouwbaarheid van een chinees is toch duidelijk lager dan van de andere merken.

En mensen die sleutelen met een hamer krijgen idd alles kapot :D
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Heej ..

ik heb het gelezen..;)
ik ben er inmiddels nog niet achter maar dat maakt nie uit..
ik ga togh nie met de tai-chi wedstrijden doen..
deze zomer andere bike misschien..;)

en dan zie ik wel weer..

wel klote van dat !CENCUUR! met de monteur man..!
Plaats reactie