Waar blijven de chinezen nou???

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

En haal gelijk ff de quotes van vóór degene die jij quote weg.. Dat scheelt meters lange berichten elke keer. :wink:
Gebruikersavatar
adriaan
forum gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 23:09
Locatie: Hoogezand / sappemeer
Contacteer:

Bericht door adriaan »

Jvdw#59 schreef:Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Ben ik benieuwd of ze de pk's halen waarvoor ze verkocht worden. Ik heb nogal tegenvallende werkelijke cijfers gehoord namelijk.

Indoor meekomen met Europese mini's zal best.. Outdoor heb ik echter nog geen replica heb gezien die zich voorbij een betere Europees werkt..
heb er eentje meegenomen voor op de testbank , dat viel tegen .
nog geen 2,5 pk aan het achterwiel .
was best wel ff lachen :lol: :lol: :lol: .

en mijn zelfbouw :?: , echt wel vet . nog steeds goed hoor voor een veteraan :lol: :lol:.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

En wat was dat voor een replica toch geen 911 replica he ?
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

adriaan schreef:
Jvdw#59 schreef:Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Ben ik benieuwd of ze de pk's halen waarvoor ze verkocht worden. Ik heb nogal tegenvallende werkelijke cijfers gehoord namelijk.

Indoor meekomen met Europese mini's zal best.. Outdoor heb ik echter nog geen replica heb gezien die zich voorbij een betere Europees werkt..
heb er eentje meegenomen voor op de testbank , dat viel tegen .
nog geen 2,5 pk aan het achterwiel .
was best wel ff lachen :lol: :lol: :lol: .

en mijn zelfbouw :?: , echt wel vet . nog steeds goed hoor voor een veteraan :lol: :lol:.

Met A.B.T. uitlaat erop kom je aan de 6,5 Pk hebben wij getest.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Met de nieuwe Tecnoline uitlaat kom je uit op meer dan 7,5 pk.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Nicolaas-racing schreef:Met de nieuwe Tecnoline uitlaat kom je uit op meer dan 7,5 pk.
Zelf ook getest en gezien..?
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

replica

Bericht door wimgrob »

Onze Replica had met een door Technoline ontwikkelde en door ABT gemaakte uitlaat 7,5 pk aan het achterwiel,met een orginele Polini cilinder.
Op de Rap testbank 7,5pk met de orginele Chinese cilinder,exact gelijk!!!!!
Dit was met een HANK koppeling,carbon membraankleppen,orginele carburateur en luchtfilter.
Zelfs de sproeiers waren nog orgineel.
Hebben ook een orginele Polini 911 op de RAP bank gehad,deze had ook precies 7,5pk,was ook helemaal orgineel er was alleen een Polini snelle uitlaat onder gezet.
De vermogens zijn met een goede uitlaat dus gelijk, toch goed nagemaakt door die Chinesen.
De vermogensopbouw van de Replica was zelf nog wat mooier had duidelijk meer vermogen onderin,dit is toe te schrijven aan de betere uitlaat.
Hebben er nu een Malossi luchtfilter opzitten,dus weer even banken,het orginele luchtfilter is echt slecht.
Moet toch ook weer een paar tienden van een pk opleveren.
Laatst gewijzigd door wimgrob op wo 05 apr 2006, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Vind dat ze er gewoon erg goed uit zien, maar vind dat ze absoluut niet te vergelijken zijn, Europa blijft gewoon beter dan China(voorloopig dan)

Grt Rik
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

blijkt dus wel dat die 911 replica's gwoon goed zijn..
kit replica!
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

En Blata B1 replica's ook :P
Ik wil idd es weten hoeveel Pk's er echt uit de mijne komen
Want ik weet het niet zeker of het er 8 / 8.5pk's zijn! :oops:
Maar ik wil er niet veel moeite voor doen ik wil verder gewoon lekker ermee rijden !
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

Bericht door minibike#46 »

Ik wil niet veel zeggen maar als ik het laswerk van die chineze bikes ziet draait m'n maag al om van ellendigheid daar durf ik geen volle manche mee te gaan rijden,laat staan 3 manche's en 2 kwalificatierondes...als die dat dan een volle manche volhoud in het nmc...ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar de meesten die ik heb gezien wel.....en dat zijn ook de grote verschillen tussen de chineze bikes en de Dm's,Polini's,GrC's,Pasini's Blata's en andere topmerken de !CENCUUR! van zo'n apparaat heeft niet alleen met het motorvermogen te maken...
Gr.Ferdi
Patrickn

Bericht door Patrickn »

mijn bike gaat maar 60 gemeten naast scooter met twv :6:69

heeft ook minder vermogen dan verteld.. :(
***KEVIN***

Bericht door ***KEVIN*** »

ik vind de meeste bamibikes gewoon troep.
kijk maar als je ergenst gaat rijden,
dan zijn het altijd die chinezen die aan de
kant staan omdat er weer eens wat stuk aan is.

dat was mijn mening :P
Gebruikersavatar
Remon
forum gebruiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 13:33

Bericht door Remon »

niet altijd maar je kan je chinees zoo opvoeren enzo dat ie meschien wel mee komt ze kunne het altijd proberen bij NMC maar als die bike's allemaal zo goed zijn nu dan blijven die toch boven aan en maakt het niks uit voor die chinezen.. :twisted:

groeten
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Nou , ik heb wel een replica met slecht gelaste kwaliteit maar ik ben er tevreden mee en rijd verder goed. ik heb er geen problemen mee gehad, dus daar ben ik tot nu toe tevreden over, ik heb alleen nog maar op een indoorbaan gereden maar ben zeker niet van plan om daar altijd te blijven rijden kom zeker is langs bij een outdoor baan zoals genk :D

gr
Plaats reactie