Oftoppic/Chat Toppich voor zeeuwen

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
maikel gouw
forum gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 18:27
Locatie: goes
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

ja zouden we daar weer kunnen rijden ?? :shock:
Die baan is echt gruwelijk vet altijd :twisted:
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

Raytje192 schreef:
Phantom-Kenny schreef:maar kunne we nu ook in goes rijden dan, omda je er zo over bezig zijn??
Check de datums maar :wink:

@Wesly, ga lekker naar een cross forum dan :lol:
haha nee grapje :wink:
haha jah heb al gezocht maar kon geen cross forum vinden :P
:D

gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik zou niet weten of je er weer mag rijden.. iig monobiken gaat niet meer door hebt aan dirk gevraagd. dat vindk wel heel erg jammer.:O maja of ze minibike's er wel op laten dan geen idee...
kzou het ff vragen dan weet je het:P en hij gaat van de week weer open.. de baan zietr iig leuk uit.. www.kartinggoes.com kun jem bekijken;)
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

steurtje schreef:ik zou niet weten of je er weer mag rijden.. iig monobiken gaat niet meer door hebt aan dirk gevraagd. dat vindk wel heel erg jammer.:O maja of ze minibike's er wel op laten dan geen idee...
kzou het ff vragen dan weet je het:P en hij gaat van de week weer open.. de baan zietr iig leuk uit.. www.kartinggoes.com kun jem bekijken;)
jah het is een hele mooie baan alleen moet je daar wel je portemonee flink voor trekken wil je er een beetje kunnen rijden (als ik het hier zo lees)

gr.wesley#4
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

tja ik zeg alleen maar ga niet zeuren over de prijs zeker niet bij dirk.. dan kun je het wel gaan vergeten!;)
en acties om met groepen te komen enz enz. dat doet ie niet! ook niet de baan sochtends afhuren ofzo je mag alleen rijden als er geen karters rijden op dat moment!
Gebruikersavatar
maikel gouw
forum gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 18:27
Locatie: goes
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

[quote="steurtje"]ik zou niet weten of je er weer mag rijden.. iig monobiken gaat niet meer door hebt aan dirk gevraagd. dat vindk wel heel erg jammer.:O maja of ze minibike's er wel op laten dan geen idee...
kzou het ff vragen dan weet je het:P en hij gaat van de week weer open.. de baan zietr iig leuk uit.. www.kartinggoes.com kun jem bekijken;)[/quote]

Is dat ook over daar :shock: , dat zou wel jammer weze :( ,
Ik zal nog eens keer gaan kijken van de week,
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

maikel gouw schreef:
steurtje schreef:ik zou niet weten of je er weer mag rijden.. iig monobiken gaat niet meer door hebt aan dirk gevraagd. dat vindk wel heel erg jammer.:O maja of ze minibike's er wel op laten dan geen idee...
kzou het ff vragen dan weet je het:P en hij gaat van de week weer open.. de baan zietr iig leuk uit.. www.kartinggoes.com kun jem bekijken;)
Is dat ook over daar :shock: , dat zou wel jammer weze :( ,
Ik zal nog eens keer gaan kijken van de week,
yep is klaar jammer genoeg is dodelijk ongeluk er mee gebeurd in belgie ofzo dus dirk zij dat het niet meer is! ook op de site staan ze niet meer dusja.. maar of het niet meer mag of of hij het zelf niet meer wilt kweett niet maar iig dat is weg:(
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

was er in goes een half jaar geleden niet minimotard racen op een KTM sx 65 :P was ik net te laat voor...
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Wat ik begreep mocht het sinds vorig jaar helemaal niet meer omdat een of andere eikel olie over de baan had lopen strooien met een mini en vervolgens niks gezegt had :roll: bovendien zijn ze nog prijzig ook en zit je vaak hele tijd te wachten voor je eens ff kan rijden :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Phantom-Kenny
forum gebruiker
Berichten: 594
Lid geworden op: ma 19 nov 2007, 19:25
Locatie: in een kartonnen doos onder je bed

Bericht door Phantom-Kenny »

zullen we eens met zen allen(iedereen die daar wilt rijden) een email sturen naar karbaan goes, of we op bijvoorbeeld op zondagen of mandaag avonden, 3/4 uur kunnen reserveren om te minibiken, tegen een bepaalde vergoeding per persoon, per bike, bijvoorbeeld 20 euro...

laat maar eens weten wat jullie vinden, ik zet me wel in om te helpen organiseren.
*GM-Phantom '08*

[url=http://www.jdkracingteam.tk][img]http://img382.imageshack.us/img382/8960/phantomforumbalk2ia9.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Phantom-Kenny schreef:zullen we eens met zen allen(iedereen die daar wilt rijden) een email sturen naar karbaan goes, of we op bijvoorbeeld op zondagen of mandaag avonden, 3/4 uur kunnen reserveren om te minibiken, tegen een bepaalde vergoeding per persoon, per bike, bijvoorbeeld 20 euro...

laat maar eens weten wat jullie vinden, ik zet me wel in om te helpen organiseren.
Doen ze absoluut niet aan mee hebben we vorig jaar al geprobeert.
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
coen
forum gebruiker
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc
Locatie: tilburg

Bericht door coen »

of gewoon op met zijn alle opeen tijdstip afspreken en gaan ik denk als we met tien man zijn wel door de vinders kijken;)
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ze doen het gewoon niet! wat wel kan.. is de baan geheel afhuren. maaar da gaat minimaal 500 euro kosten zo ver ik weet en dan huur je hem af voor een half dagje ofzo dan is heel de baan voor je eige.. beetje duur of niet?

iig dat heb ik wels van dirk vernomen of het nu nog zo kan weet ik niet!
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

ze willen gewoon uberhaupt niet mee werken aan minibikes alleen, al sta je dr met 20 man :? Afhuren van de baan voor dik geld was toen een optie idd, gevaar is alleen wie regelt dat, en komt wel iedereen opdagen anders zit iemand met een dikke rekening :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

Raytje192 schreef:ze willen gewoon uberhaupt niet mee werken aan minibikes alleen, al sta je dr met 20 man :? Afhuren van de baan voor dik geld was toen een optie idd, gevaar is alleen wie regelt dat, en komt wel iedereen opdagen anders zit iemand met een dikke rekening :wink:
ja maar als je dat bij alles denkt.....
maar het is gewoon heel jammer dat je daar bijna niet kan rijden.
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Plaats reactie