Demo Heinkenszand

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

wes_blata schreef:ik ben er ook bij maar niet met de racekoppenling er in :cry: waardoor ik veel minder snel zal zijn maar ik zie welwaar het schip strand

gr.wesley
ja heb me aangepaste standaard koppeling al uit geleent aan iemand anders had je die wel mogen lenen :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

oke in iedergeval bedankt :)

gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Hey mensen,

Ik ben er met 2 mini's.
We hebben ze netjes alle 2 in de koffer kunnen krijgen :)
Ik MOET en ZAL me rondes rijden ;)
Mocht de B1 de geest geven dan helaas en jammer maar dan pak ik toch de DM. Ik ga niet weer voor *#&$^ betalen net als op Ovezande.
Ik zie jullie over een uurtje ;)

Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
Gebruikersavatar
coen
forum gebruiker
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc
Locatie: tilburg

Bericht door coen »

jeej laatste mange uitgereden.
na veel loop problemen tog nog 1 manche uitgereden ookal valse start van mij:P ik wou niet stoppen want ik ist gwn dat die dan weer Zou uitvallen en dan niet meer aan de praat zou krijgen. onderin nog steeds problemen hij wou totaal niet uit de bocht komen met op trekken. maar als die 1 maal op toeren schot hij er vandoor zelfs toen ik de drempel af reed en gas gaf deed ik een wheelie 8) agja de top was behoorlijk hoog zo'n 80 á 85 met 7-68 vertanding. nou ik heb het naar me zin gehad ondanks de problemen ik ga lekker douche want ik stink behoorlijk nou ltr
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Nou een 2de plaats in de eerste manche door me pa, wilde ik de 2de manche de mini starten, rij weg, poef, weg koppakking :evil: Helaas want hij liep als een kanon :D
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Zo, nou ben zelf ook weer opgeruimd en gegeten.
Tijd om zo maar eens lekker te douchen, want was best zweten in dat pak.
Eerste manche ging alles wel lekker, totdat ik een bocht helemaal achteraan iets te hard en te breed nam, en daardoor bovenop schoot van een omstander belande ( die ik later nog even opzocht om te vragen of alles ok was...). Dus daardoor verloor ik heel wat plaatsen, maargoed wel netjes de manche uit kunnen rijden zonder verdere problemen.
Daarna nog even een keer in de langzame klasse met de DM en Mervin op de B1 van Marco. Was wel leuk :)
2e manche snelle klasse ging ook wel ok, helaas waren we maar met z'n 5-en :(
reed een tijdje 2e, maar daarna kreeg ik voorrang van Marco en heb ik practisch heel de manche zonder problemen 1e gereden. Maar helaas in de 1 na laatste bocht een stuurfoutje en dat kostte me de 1e plek aan Lloyd.
Al met al een hele leuke dag gehad met super weer :)

Gr. Sven

@ Coen: wanneer ga je nou eens een keer gas geven en meer op de baan aanwezig zijn dan ernaast zitten ? :lol:
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

ja ik was er ook maar de zoveelste x niet gereden!
te veel speling op balhoofd!

maja binnekort verhelpen en gelijk een phbgje erop knalle!

desondanks toch gezellig gehad :D


en jeroen hoe krijg je het voor elkaar :shock: een gat in de onderkant van je carter
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Gebruikersavatar
coen
forum gebruiker
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc
Locatie: tilburg

Bericht door coen »

@ subito: ik herinder mij een recht stuk waar ik jou tot 2 keer toe heel heel maar dan ook heel erg zoek reed op mij b1 tegen die van jou en we hadden de zelfde vertanding dus daar kan je mooi niet om heen. haha ik had totaal geen power onderin door die 14 mm sha cabr. dus pas halverweg de stuk kreeg ik pas power dus daar verloor ik veel op. en mij machine start tog nog heel wat beter dan die zeer dure en te kleine dm van jou dus en ik zet geen spoiler op kap om winst te krijgen dus zou maar ff dim als ik jou was.

@ de rest: was leuk dagie jmmr dat ik alleen de laatst manche maar heb gereden. en het was ckr weer gezellig
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
wes_blata
forum gebruiker
Berichten: 456
Lid geworden op: za 15 apr 2006, 11:43
Locatie: (oostkapelle)

Bericht door wes_blata »

ja ik heb weer lekker mijn rondje kunnen rijden jammer dat ik niet zo goed mee kon komen terwijl ik toch flink gas gaf maar het mocht niet baten.
het probleem was dat als ik mijn originelen kopenling er in zet dan rijd ik op die kort stukjes waar er in heinekenzand genoeg van waren niet snel vind ik zelf maar op het rechten stuk ging het beter maar dan had ie wel tijd nodig om op snelheid te komen maar als ie eenmaal op snelheid zit dan reed ik er ook weer naar toe.
maar jeetje zeg ik ben gelijk weer heel veel sterker geworden in mijn armen want als je met 85 over van die klinkers moet rijden dat is toch best wel lastig maar het was wel ontzettend leuk en ik hoop er in kappelle weer bij te zijn (trouwens ik was de aller jongsten die bij de snellen meer reed :D )

gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
lloyd

Bericht door lloyd »

Hey.. Zo, dat was me het dagje wel.. veel Pech, maar tog was et een Leuke Race.. 1e manch ook pech kreeg te weinig benzine op het rechte stuk:S De 2e manch 1ste geworden en ook weer veel pech onder de race.. Nog een stukje moeten lopen.. Maarja,, Et was gezellig!

Gr lloyd
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Ja jeroen je bent ons wel wat foto's schuldig natuurlijk om te zien hoe dat stuk carter er nou uit is komen zetten :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

ja ik vond het ook wel leuk... alleen jammer dat er zoveel kapot gingen..

ik heb puur op geluk gewonnen want veel mensen waren sneller dan mij (ik reed 6-60) alleen ( lloyd mervin sven en raytje's zelfbouw) bleef bij niemand z'n bike het doen dus kon ik de 1ste manche rustig uitrijden... nouja had aan het eind nog ff moeite mer raymon's pa maar die kon ik de laatste ronde nog voorbij steken.

en de 2de manche hoefde ik alleen maar uit te rijden om 1ste te worden over de gehele dag omdat de rest allemaal was uitgevallen... op jeroen na maar die viel de 2de manche uit.

niet dat ik het niet leuk vond om te winnen maar was puur geluk :wink:
kit replica!
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

coen schreef:@ subito: ik herinder mij een recht stuk waar ik jou tot 2 keer toe heel heel maar dan ook heel erg zoek reed op mij b1 tegen die van jou en we hadden de zelfde vertanding dus daar kan je mooi niet om heen. haha ik had totaal geen power onderin door die 14 mm sha cabr. dus pas halverweg de stuk kreeg ik pas power dus daar verloor ik veel op. en mij machine start tog nog heel wat beter dan die zeer dure en te kleine dm van jou dus en ik zet geen spoiler op kap om winst te krijgen dus zou maar ff dim als ik jou was.
Bluf :lol:
Hoe kwam het anders dat ik ineens weer achter je zat ?
Niet omdat je me ingehaald had :lol:
1 rondje gedubbeld :twisted:
En die DM starte niet omdat ik vol gas starte en dan verzuipt ie he :lol:
Maar als hij start...laat ik je ver achter me ( met de B1 ook wel ).
Enne mijne blijven tenminste stationair lopen :lol:
Sorry zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar laat ik wijselijk me mond houden 8)
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
Gebruikersavatar
jeroenvanel
forum gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
Locatie: 's-Gravenpolder
Contacteer:

Bericht door jeroenvanel »

Heinkenszand. k was nog half aan het slapen.
bij de keuring begon et al met het eerste probleem. de koppeling pakte niet. dit dus verholpen samen met raytje.
1e race, uitgereden met 13-22 dit dus toch te klein:p en iedereen reed van me weg op het rechte stuk. en ik ben ook nog paar x over de stoep gaan rijden omdat ik anders op de stoeprand zou geknald zijn.
2e race 15-22 eronder gestoken en koppeling iets strakker, dit reed al beter. en ik begreep dat ik 2e reed. maar helaas met nog 2 of 3 rondes te gaan zie ik stuk onderdeel voorbij vliegen en niet veel seconde later een knal en veel olie achter me op het rechte stuk. wat bleek :shock: was me secundaire tandwiel in 4 stukke geschote en door me carter heen gevlogen. helaas! dus dat word weer nieuw blok opbouwen. :lol:
met nog meer vermogen :twisted:
foto;s van carter volgen nog!
ook heb ik het oliespoor nog nagelopen en er lag een spoortje van 180 meter :roll: :wink: dus geen 150 meter coen :P

groetjes jeroen
www.t-1racing.tk
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Lol lekker jeroen :lol:
Secundair tandwiel verlicht of niet? Anders had je wel eens onbalans kunne hebben :lol:

Maar goed heb al wat bedacht om van het koppakking probleem af te komen, en dr zijn plannen voor een setje andere (betere) carters :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Plaats reactie