Welke Zeeuwse minirace was goed georganiseerd?

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Welke Zeeuwse minirace was goed georganiseerd?

Bericht door Markie »

Welke Zeeuwse minirace was goed georganiseerd?

Over welke race was je het beste te spreken?
Wat je het beste vond, maar ook wat er niet goed was!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

euh heinkenszand vond ik goed geregeld.

kapelle het slecht te veel overstekend wild

mzzl eric
Willemvisser

zeeuwse race,s

Bericht door Willemvisser »

welke race er goed was of is doet er nu niet meer zo toe eenieder ervaart het feest toch op z,n eigen marnier wat nu van belang is,is dat we van de vorige wedstrijden kunnen leren en waar te verbeteren, moeten bijvijlen.
op naar volged jaar!!! :D
ik denk dat we wel wat kunnen verbeteren!,we moeten met de dingen die goed gingen door gaan en met de dingen die niet zo waren met z,n allen bij springen vele handen maken licht werk.!
ook denk ik dat we aan de regelementen moeten gaan werken omdat er vele minibikers bij gekomen zijn!en dat het risico dat er wat zou gebeuren [kunnen]aleen maar vergroot.
dus,we zijn er al lang over bezig,mensen plaats nu je ideeen en of je gedachten over deze regelementen op deze site :!:
woensdag a.s ga ik al weer praten over de g.p van heinkenszand2005! :P
bikers reageer dit is belangrijk!
afz:willem
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Kan een van jullie uitleggen hoe die races gaan ? Ik bedoel, van het NMC weet ik het ongeveer wel, maar hoe werkt het bij jullie races? Hoort het bij een feest of is het een losstaande race, mag iedereen mee doen etc etc, ik ben erg benieuwd.

Misschien kunnen wij van minibike.nl ook een keer langskomen om te filmen/fotograferen of zelfs mee rijden. Is denk ik wel goed als wij van minibike.nl er aandacht aan besteden.

Groeten,

Daans
Willemvisser

minbikerace!

Bericht door Willemvisser »

jullie moeten zeker eens langs komen als er een race is iedereen is welkom! ook kun je meerijden[jonh uit sliedrecht jullie bekend is ook al naar 2 van oze race,s geweest!]
ben al begonnen aan de agenda voor 2005 dus dan weten jullie het ook op tijd en willen wij uit zeeland ook graag eens met z,n alle openbeker wedstrijden gaan rijden! dus jullie eens bij ons en wij bij jullie! \:D/
lijkt mij een stark plan!
afz: willem
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

@ Daans,

De minibike race's die een zeeland georganiseerd zijn.

Meestal is het gepaard met een dorpsmarkt, kermis, dorpsfeesten ook wel!
Altijd gezellig, en bijna iedereen kent elkaar van de minibike's.
Gewoon een hechte groep met fanaten, maar er komen steeds meer mensen bij, en ik vindt het steeds gezelliger worden!
Ook iets anders dan de NMC's is de pitstop etc we helpen elkaar geen conccurentie strijd, nouwjah die Willem wil ik toch zooo graag eens voorbij komen.... ow das weer off topic :wink:


Eigenlijk mag iedereen mee doen (op het moment ) Want er gaan regels komen, dat is iets wat vast staat!

Er mag gereden worden met naafjes!
Remmen dienen wel te werken,
denk aan je eigen veiligheid! zoals helm, kleding voldoende bescherming dus!

Maar er wordt hier niet op gecontroleerd!!!
Er zijn nog geen technische controle's

Ik denk dat deze regels nog wel worden gehandhaafd volgend jaar,
allicht zullen er wel regels komen over het motervermogen!

Willem reply boven! Is er hard achter aan om rond de tafel te gaan zitten over de race's. Dus op dit moment durf ik nog niet alles te vertellen!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
derbi master

Bericht door derbi master »

als der nog hulp nodig is ik wil best een handje bij dragen :wink:
en over de vijlighijd tja net als in het ander topic al was besproken meer dranghekken en personen die op wacht staan om mensen niet over te late steken TIJDENS een race.
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind het vaak onduidelijk waar je met je minibike moet gaan staan en waar je je auto kan zetten bij de races.
Op de laatste race in Ijzendijke was het heel leuk dat we met alle bikes bij elkaar stonden op dat pleintje.
In heinkenzand kon dat bij de rabobank voor.

Op kapelle stond iedereen overal verpreid net als in 's gravenpolder en in ovezande. Hierdoor zie je aan de start dat het ineens heel erg druk is. Een eventuele technische keuring is dan ook vrijwel onmogelijk.

Verder vind ik het verstandig om geen motor voor te laten rijden. Die grote motor zorgt vaak voor hele gevaarlijk situaties wanneer er gedubbeld wordt.
In Aagtekerke hadden ze dit mooi opgelost. Daar reed de grote motor tussen de verschillende races door even een rondje om te kijken of de baan helemaal vrij was.

Tja verdere regels??? :?
Werkende remmen.. en controle hierop.

Beschermende kleding verplicht. in ieder geval een goede helm, op de juiste manier gedragen.

Met puchnaafjes rijden kan. (misschien wel goede bandjes verplicht stellen) Alleen is dit natuurlijk wel weer een grote belemmering voor onze low budget coureurs.

Tja het motorvermogen.....
Misschien de "extreme machines" eruit of een apparte race... Het snelheidsverschil is gewoon veel te groot.
Ik zou het wel lullig vinden dat Mark straks nergens meer kan rijden met zijn twee bloks machine of met zijn watergekoeld kawa blok. Er zijn er nog meer bezig met een extreme bike hoorde ik de laatste races. Misschien net genoeg voor een apparte klasse. :roll:

Greetz marius
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Ik vindt het best wel "lullig" idd om gelijk te zeggen d'r uut!
Dat is ook de bedoeling niet.!
Wat we nu hopen is dat er geen super machine's worden gebouwd :wink: .
Maar ik vind een aparte klasse ook niet goed! dan is het nog gevaarlijk toch

Maarjah, het is echt een mooi punt om rond de tafel te gaan zitten.
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Mark zei in ijzendijke zelf het niet heel erg te vinden om zijn supermachines in de vitrine te zetten. Hij zal toch mee blijven doen met zijn puch éénbloks machine.
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

en dat loopt erg hard kan ik je vertellen.heb het zelf ervaart.

maar markie wanneer gaan we eigenlijk met een groep mensen rond de tafel zitten.

mzzl eric
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Ik w8 op Willem en co...

Dus even geduld hebben jongens :wink:
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Maar goed aparte klasses zijn wel handig lijkt mij, anders heb je toch geen eerlijke competitie?

Daans
Willemvisser

WEL EERLIJK OF NIET EERLIJK?

Bericht door Willemvisser »

EEN APARTE KLASSE ZAL ER DENK IK NIET IN ZITTEN OMDAT DIE FIETSEN GEWOON WEG TE HARD GAAN EN MET HET OOG OP DE VEILIGHEID IS HET NIET VERANDWOORD WIJ RIJDEN MEESTAL VOORIN MEE IK DENK DAT WE ROND DE 70A80KM/P RIJDEN DAT GAAT SOMS AL TE HARD DE SUPER FIETSEN KOMEN JE DAN VOORBIJ ALS OF JE STIL S....
VOOR EEN APARTE KLASSE ZIJN ER DAN OOK WEER TE WEINIG EN WAAR STOP HET DAN MET DE SNELHEID? :roll:
AFZ ;WILLEM
Gast

IK ZOU OWK WEL GRAAG AAN DE ZEEUWSE RACE MEE WILLEN DOEN

Bericht door Gast »

HALLO MENSEN



VAN DIT FORUM IK HEB EEN MINIBIKE MAARE IEDEREEN ZEGT DAT HET EEN CHINEES IS MAARE HET IS EEN KTM MAARE IK ZOU GRAAG AAN WEDSTRIJDEN MEE WILLEN DOEN MAARE IS DE ZEEUWSE RACE WEL GOED VOOR ME WANT IK DOE HET ZEG MAAR VOOR DE LOL HET GAAT BIJ MIJ OM DE VRIENDSCHAP DUS



WIE HIER MEER OVER WEET voeg me maar toe aan je msn ferrari_459@hotmail.com
Plaats reactie