mee denke over inschijf+keurings wagen

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

JS racing zeeland

mee denke over inschijf+keurings wagen

Bericht door JS racing zeeland »

derbi master en ik hebbe even over iets na gedacht
en we woude wa idee en sugesties van jullie der over horen
we zijn van plan een soort van caraven te zoeke en daar in de zijkant een gat temake als een soort van kraampje voor het in schrijve en keuren
alleen zitte we met een paar puntjes

-het vervoer naar de races
-en een soort van stalling waar hij kan kome te staan

alle idee`n zijn welkom er over :)

grtz kj racing zeeland & derbi master
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

www.minibike.nl op die caravan schilderen/plakken zodat iedereen meer info kan vinden over minibike's aangezien er bij onze demo's heel veel mensen minibike's geweldig gaan vinden :wink:

enu hij moet meschien bij iemand in de buurt staan die iedere race/demo gaat of iemand die daar ook bij in de buurt is en die anders wel gaat als die ander niet gaa? meschien vrijwiligers om met zo een sleur hut te rijden? :)
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Is wel leuk om te doen, gewoon een goedkope caravan kopen, beetje opknappen. Maar moet je daar nog een appart rijbewijs voor hebben, om een caravan te mogen meenemen aan de trekhaak?
Enne ze zouden dan echt wel zorgen voor een plekje waar jullie goed en overzichtelijk jullie caravan kunnen stallen.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

ja idd die caraven kan je ook gebruike om reclame temake bijv maar het is meer de bedoeling voor de keuring en de indchrijving maar reclame is altijd better HOE MEER ZIELE HOE MEER VREUGD 8)

ja in dat geval heb je gelijk steurtje over een vrijwilliger die met zo`n sleurhut zou wille rijde die naar alle races komt en een btje in de buurt woont van de races en demo`s
maar goed wie zou da evt wille doen op vrijwillige basis

gtz js racing zeeland , derbi master
Laatst gewijzigd door JS racing zeeland op zo 14 aug 2005, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

Minibike-Racer
als je op je rijbewijs met een aanhanger mag rijde is da al voldoende om met een caraven te rijde volgens mij maar kan ut ook mis hebe zo oud benk nou ook nog nie :lol:

maar das idd wel leuk om te doen denk ik btje opknappe enzo

grtz js racing zeeland & derbi master
Laatst gewijzigd door JS racing zeeland op zo 14 aug 2005, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Is wel een goed idee maar stalling enzo kost best veel geld.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

kweet nie hoe veel dat gaat koste jeffry maar dat zien we dan wel weer
even kijken hoe het loopt
grtz jere
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

je moet hem niet bij een stalling stallen! gewoon als iemand bijv. een bedrijf een klein plekje over heeft dat die daar dan kan staan ofzow en desnoods geef je die gene een paar euro is die ook blij en wij ook he of bijv. op een industrie gebied bij een bedrijf dat hij gewoon aan de kant van de weg staad en dan gewoon achter het hekken kan ook he en zou je reclame maken dan zien de mensen het goed! kijk naar de EHBO Goes. die hebben een caravan omgebouwt om in te kunnen EHBOen ze hebben hem geel geschildert wat reclame er op van de site van de EHBO en ze laten hem gewoon buiten staan werkt perfect en die staad gewoon in Goes bij iemand aan de weg.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Een caravan mag alleen ronde de vakanties aan de wegstaan. Het hele jaar aan de weg gaat niet lukken en riskeer je een boete.

Groeten,

Daniel
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

aje das klote naja dan maar iemand zoeken waar die bij thuis mag staan en NIET aan de weg staat :lol:
derbi master

Bericht door derbi master »

als ie op je eige terijn staat mag het wel :wink:

aleen iemand vinden die bij elke wedstrijd(of bijna) aanwezig is en idd dat ding mee kan/wil nemmen.

als je aleen je normale rijbewijs heb mag je een aanhanger/carevan trekken die niet zwaarder is dan je auto en bij elkaar ook niet meer dan 3.500KG ;) (komt toch nog eens van pas therorie examen :P)
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

kun jij hem niet steeds mee nemen? :lol:
derbi master

Bericht door derbi master »

steurtje schreef:kun jij hem niet steeds mee nemen? :lol:
ja zou het best willen, aleen het probleem is dat ik me mini meneem voortaan in in dichte aanhanger, omdat het niet echt lekker past in me auto en wil niet te veel olie beuren en spul :P.

dus heb al wat achter me autotje hangen....

ben wel aant rond kijken voor een Busje zodat ik de careven mee kan zuilen, VW Transporter met dubbele kabiene staat me wel aan 8) (aan kom ik finansjeel nog niet tot zo ver.....)
jeffrey_minibike

Bericht door jeffrey_minibike »

Maarja Jobse bij jou is er stallings ruimte zat maar, hebben jullie ook al een keurings meester of ga jij dat doen Jobse.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

jaja die zijn er al een paar zelfs kijk maar bij de regelementen :wink:
Plaats reactie