wie naar kapelle

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

Veel Sterkte!, Fam. Visser.
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gebruikersavatar
jeroenvanel
forum gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
Locatie: 's-Gravenpolder
Contacteer:

Bericht door jeroenvanel »

sterkte marcel en heel de familie visser

De Fam. van liere
www.t-1racing.tk
Willemvisser

bedankt!

Bericht door Willemvisser »

het doet me goed dit allemaal te lezen,ik heb tranen in m,n ogen......
het gaat nog steeds niet zo goed met marcel hij blijft voorlopig nog op de i.c omdat z,n toestand nog critiek is,maar hij vecht er voor want ook nu moet hij het einde halen.er mag aleen nog maar directe familie bij hem als het anders word dan zal ik het gelijk melden.
afz;willem
Gast

Bericht door Gast »

MiniCBR schreef:Ik was zelf nog aan het bij komen van m'n crash na een uitwijk actie omdat er pal voor me iemand een flinke klapper maakte, ik moest de stoep op, helaas stond er een lantaarnpaal in de weg welke ik met mijn voorwiel net raakte. Ik ben er goed vanaf gekomen, beetje blauwe knie. De schade aan de mini is al weer hersteld. Helaas is Marcel er slechter vanaf gekomen. Ik heb er de afgelopen 2 nachten moet ik zeggen heel slecht van geslapen. Het is door Marcel wie ik al zo'n 25 jaar ken,dat ik met minibiken ben gestart, samen met m'n 2 zoons.
We zullen nu echt de handen in elkaar moeten slaan en zoals hierboven al eerder gezegd zelf meer betrokken moeten worden bij de demo's. Als je circuits ven bv s'Gravenpolder en Heinkenszand vergelijkt met Kapelle, dan is het met de laatste bijzonder droevig gesteld met de veiligheid voor zowel rijders als publiek. Misschien zijn er nog wel meer locaties die het zelfde prdicaat als Kapelle verdienen, maar dat weet ik zogauw niet. Misschien moeten we zodra de situatie het toelaat weer een vergadering/bijeenkomst beleggen om te zien hoe we verder gaan met onze hobby.
Ik wil langs deze weg natuurlijk Marcel beterschap wensen en de hele familie van Marcel en Willem alle sterkte die ze nodig hebben om marcel te helpen met een spoedig herstel.

Renee
Renee, dit heb je heel goed verwoord, moest ik even kwijt :!:
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

weet niet zo goed wat ik moet melden....

Na het lezen van dit bericht klapte ik eigenlijk helemaal dicht..

kweet niet... wat moet je ervan denken... ik kan op dit moment alleen maar hopen... hopen op een goed einde !

Ik wil Marcel, Willem en de rest van de familie en (goede) bekenden veel sterkte toe wensen..

Hou ons op de hoogte..

Jeroen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

ook schrik ik hier van heb zelf ook al een paar keer in zeeland gereden en ken al heel wat minibikers daar. zo ook marcel en willem de schrik vliegt je om het hard als je zo,n bericht leest er wordt daar van alles aan gedaan om het zo veilig mogelijk te maken voor de rijders en dan komt er zo,n eikel die er maar even een auto neer zet daar zijn geen woorden voor er wordt daar strikt met de veiligheid gewerkt en dan met mede door MARCEL en WILLEM en nog een paar anderen . ik wens de fam visser HEEL VEEL STERKTE toe in de komende tijd ook jij willen hou je koppie er bij groeten peter #30
Gast

Bericht door Gast »

Sow dat was even schrikken toen ik hoorde wat er gebeurt was.
Zelf ben ik niet in Kapelle geweest, omdat het voorgaande jaren ook niet echt jofel was. En bovendien moest ik voetballen.

Ik heb zondag het hele verhaal van Jan-Willem gehoord. Nou dat geeft gewoon kippenvel hoor.

Heel veel sterkte Marcel, familie en andere kennissen.

gr, Marius
***RICK***

beterschap

Bericht door ***RICK*** »

veel geluk familie visser en maar hopen dat marcel helemaal btr word groetjes rick
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

sterkte gewenst aan het slachtoffer en familie en vrienden.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
***KEVIN***

Bericht door ***KEVIN*** »

veel sterkte :wink:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

heel veel sterkte toegewenst aan marcel willem en de rest van de familie!!!
Willemvisser

adres

Bericht door Willemvisser »

voor degene die een kaart zou willen sturen,dit is het adres;
Oosterschelde ziekenhuis s,gravenpolderseweg 114 4462 RA
afdeling H kamer nr9 aleen KAARTJES!!!! geen bloemen of wat dan ook en geen bezoek!
ook heeft hij er niks aan want hij word in slaap gehouden!
afz;willem
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

bedankt voor het adres willem.

normaals veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Gast

Bericht door Gast »

Dank voor het adres, een kaartje zegt meer dan 1000woorden dus ik stuur er 1 op uit naam van de Zeeuwse Motor Vrienden Club.
Gast

Tragisch ongeval minibiken

Bericht door Gast »

Toen ik zaterdag al aankwam vondt ik het een grote pestbende in Kapelle.
De organisatie van de race was gewoon shit, niet qua keuren enzo maar gewoon van Kapelle zelf.
Er was weinig aandacht besteedt aan de verdere veiligheid van zowel rijders als publiek. Dit bracht ook nog es mee dat er jonge gastjes die net de vorige dag hun minibike uit de doos hadden gehaald als dwaallichten over de baan zwoeren.
Er waren meer crashes dan bij vorige races. Toen ik zag dat Marcel onderuit was gegaan sloeg ineens alles dicht. Van de organisatie in Kapelle zelf zeiden ze ach et is niet ernstig hoor,zelfs later op de dag zeiden ze dat zelfs nog.
Tuurlijk als die vent die auto daar niet had laten staan dan had waarschijnlijk blablabla.
Maar Marcel ik wens jou alsmede Willem die uitstekende acties heeft verricht voor je, veel sterkte toe. Oook de familie
En we hopen dat je weer snel mag herstellen.
Groetjes John
Plaats reactie