wie naar kapelle

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Willemvisser

bedankt

Bericht door Willemvisser »

ik wouw iedereen bedanken voor z,n medeleven voor marcel !
afz;willem+familie
lloyd

Bericht door lloyd »

Hoi, Ik was op kamp van school en heb het ff allemaal niej kunnen volgen, maar nu ik op het forum kijk krijg ik er gewoon kippenvel van om dit zo allemaal te lezen en had niej verwacht dat het zo erg was.. Ik wil graag ook heel de familie veel sterkte toewensen...

Gr. Fam Geijs
Hans Boot
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:21
Locatie: Nieuwerkerk

Bericht door Hans Boot »

Ik reed er vlak achter. Marcel is wel heel slecht weggekomen! Ik wens Marcel heel veel beterschap en Willem en familie heel veel sterkte.

groeten Hans
Willemvisser

ziekenhuis

Bericht door Willemvisser »

beste minibikers,ik hoor al de meest vreemde verhalen marcel ligt niet!!!! in een coma of zo iets,hij word kunstmatig in slaap gehouden om op die manier z,n long zo rustig mogelijk te kunnen laten genezen en hem op die manier zo weinig mogelijk pijn te laten hebben
je kunt je voorstellen hoe dat voelt als je adem moet halen met gebroken ribben!
het gaat een heel klein beetje maar dan ook een heel klein beetje beter met marcel maar gelukkig gaan we vooruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hou jullie op de hoogte!
afz;willem
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

ja wat erg zeg dat het hierop uit moet komen
ik wens marcel en zijn familie ook heel veel sterkte en beterschap
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

zeer veel sterkte aan marcel en de familie !!!!!!
grt jere
***RICK***

marcel

Bericht door ***RICK*** »

moguh kep is een fraagje stoppen de zeeuwse races nou of nie ??
nogmaals veel sterkte familie visser en marcel zelf
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Is nou niet echt een topic omdat te vragen he :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

nee vind ik ook niet en de mini race in Kwadendamme 8 oktober gaat gewoon door...! maar er zal zeer goed op de veilig heid worden gelet... en ook voor de rijders als jullie iets te gevaarlijk vinden moet je het denk ik toch gewoon melden... of heb er het ff over met andere rijders of zij dat ook vinden en laat het de organiesatie weten...!!!! maar goed zijn er nog goede berichten van marcel...? hoe is het nu met hem...?
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

ik wil namens onze familie, marcel en familie visser veel sterkte toewensen. echt niet leuk :x
kit replica!
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

is dr al wat meer bekend over marcel???



grtz jere
Willemvisser

marcel

Bericht door Willemvisser »

beste minibikers,er is nog steeds geen verlossend bericht over marcel te melden het gaat op en neer met z,n toestand hij gaat heeeeeeeeel langzaam iets vooruit maar licht nog steeds op de i.c te slapen..............
mocht er verandering in komen dan meld ik het
ik bedank iedereen voor de vele kaarten en z,n medeleven!
afz;willem
cornee

marcel

Bericht door cornee »

Het is echt te hopen dat het snel beterder gaat want hier wor je ook nie vrolijk van.

Sterkte nog familie de visser


Gr cornee
Gebruikersavatar
john racing
forum gebruiker
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 01 sep 2004, 20:39
Locatie: sliedrecht

Bericht door john racing »

hoe gaat het nu met marcel hebben jullie hem al een keer kunnen spreken
greetz john ulrich
Willemvisser

marcel

Bericht door Willemvisser »

Het gaat iets beter met marcel!,hij heeft twee weken op het randje gelegen maar sinds vorige week zat er iets vooruitgang in de koorts is zo goed als weg [hij had soms 41!!!!] bijna geen mediceinen meer hij word nog wel beademt door een beademingsconstructie,maar hij ademt al wel zelf! en nog maar 35% zuurstof [dit was 100%]
vanavond had ik voor het eerst weer contact met hem[oogcontact] en kon hij een beetje antwoorden door te kniken
hij ligt nu al bijna 4weken op de i.c...........en zal er voorlopig nog niet af zijn maar het gaat beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
afz;willem
Plaats reactie