Blata Elite 14WRN

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

Ruud,

Denk goed na over je keuze...niet alleen over de bike maar ook over welke klasse je wilt gaan rijden..

Vergeet niet dat achteraan rijden een nachtmerrie is als je de echte toppers moet laten passeren..

Dit is overduidelijk gebleken in Texel dat er maar heel weinig rijders weten wat een BLAUWE VLAG betekend.....gewoon weg te simpel voor woorden...

Na een los stuur bij de start heb ik de koplopers ook moeten laten passeren maar heb absoluut geen moment in de weg gereden..(Kunnen maar weinig mensen ook zeggen...In iedere klasse overigens)
Als ik de vlag kreeg gewoon het gas minder en netjes aan de kant voor de jongens.

Als jij iedere wedstrijd achteraan rijdt en steeds aan de kant moet is het rijden ook niet plezierig en leuk voor jezelf...

Het is jou keuze en ik leg je niks in de mond...maar denk er goed over na...
Veel succes met de aankoop van je nieuwe bike...

gr :lol: :lol:

Sorry voor het gedeelte offtopic..maar wou je even een voorbeeld meegegeven :oops:
www.hf-racing.nl
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

double minibike schreef:Ruud,

Denk goed na over je keuze...niet alleen over de bike maar ook over welke klasse je wilt gaan rijden..

Vergeet niet dat achteraan rijden een nachtmerrie is als je de echte toppers moet laten passeren..

Dit is overduidelijk gebleken in Texel dat er maar heel weinig rijders weten wat een BLAUWE VLAG betekend.....gewoon weg te simpel voor woorden...

Na een los stuur bij de start heb ik de koplopers ook moeten laten passeren maar heb absoluut geen moment in de weg gereden..(Kunnen maar weinig mensen ook zeggen...In iedere klasse overigens)
Als ik de vlag kreeg gewoon het gas minder en netjes aan de kant voor de jongens.

Als jij iedere wedstrijd achteraan rijdt en steeds aan de kant moet is het rijden ook niet plezierig en leuk voor jezelf...

Het is jou keuze en ik leg je niks in de mond...maar denk er goed over na...
Veel succes met de aankoop van je nieuwe bike...

gr :lol: :lol:

Sorry voor het gedeelte offtopic..maar wou je even een voorbeeld meegegeven :oops:
Helemaal geen probleem Double :) Ik weet wat de blauwe vlag betekent en ik ga dan ook meteen aan de kant dat is geen punt.Maar ik hebe r goed over gedacht en daarom komt hij er voortzo volgende week ga ik naar *geen sponsor*.

Richard D: Ik heb ook ooit naar de b1 gekeken maar denk toch dat deze machine me beter gaat bevallen.
:)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Daantje#27
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 16:58
Contacteer:

Bericht door Daantje#27 »

Hey Ruud..

Als je voor een blata gaat , dan zou ik voor een WRN gaan , je mag tenslotte toch maar ongeveer 8,5pk in jou klasse.. waarvoor die 12,6 dan??
Zo denk ik erover..
Maar jij moet het zelf weten..
Succes...

ps. Als je een bike koopt bij *geen sponsor* Minibikes dan zit je echt niet in het team hoor :oops: :?
Anders zou *geen sponsor* nu wel 100 mensen in het team hebben..
Het team kan niet zomaar een rijder erbij nemen.. daar is ook geld voor nodig...


Gr Daan
Retired.. :(
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Dat begrijp ik daan.
Maar ik bedoel dan dat ik hem bij *geen sponsor* heb gekocht en ook onderdelen daar koop dus dan een beetje in dat team hoor snappie.Maarja ik ga volgende week naar *geen sponsor* om te gaan praten en te beslissen.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

ruud schreef:Dat begrijp ik daan.
Maar ik bedoel dan dat ik hem bij *geen sponsor* heb gekocht en ook onderdelen daar koop dus dan een beetje in dat team hoor snappie.Maarja ik ga volgende week naar *geen sponsor* om te gaan praten en te beslissen.
Ruud wat je nu zeg klopt nog niet :oops:
Als ik me bike bijv. bij *geen sponsor* zou halen en ook me onderdelen ben ik een klant en niet een soort van lid van het team :oops:


of zie ik het verkeerd :?:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Valeray schreef:
ruud schreef:Dat begrijp ik daan.
Maar ik bedoel dan dat ik hem bij *geen sponsor* heb gekocht en ook onderdelen daar koop dus dan een beetje in dat team hoor snappie.Maarja ik ga volgende week naar *geen sponsor* om te gaan praten en te beslissen.
Ruud wat je nu zeg klopt nog niet :oops:
Als ik me bike bijv. bij *geen sponsor* zou halen en ook me onderdelen ben ik een klant en niet een soort van lid van het team :oops:


of zie ik het verkeerd :?:
Ja een klant dan jeetje word er een ebetje simpel van van heel tijd die details :?
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

ruud schreef:
Valeray schreef:
ruud schreef:Dat begrijp ik daan.
Maar ik bedoel dan dat ik hem bij *geen sponsor* heb gekocht en ook onderdelen daar koop dus dan een beetje in dat team hoor snappie.Maarja ik ga volgende week naar *geen sponsor* om te gaan praten en te beslissen.
Ruud wat je nu zeg klopt nog niet :oops:
Als ik me bike bijv. bij *geen sponsor* zou halen en ook me onderdelen ben ik een klant en niet een soort van lid van het team :oops:


of zie ik het verkeerd :?:
Ja een klant dan jeetje word er een ebetje simpel van van heel tijd die details :?

haha :P moet de blata besteld worden of is hij op voorraad ?
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
edgo

Bericht door edgo »

Wat een stelletje mierenn**kers hier zeg, hij geeft toch aan dat hij er genoeg van heeft! Blijf dan niet met zijn allen doorzagen, met de ongetwijfeld goede bedoelingen! Zoek een ander topic, als je, je eigen verveeld ](*,)
double minibike
forum gebruiker
Berichten: 574
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 13:38
Locatie: Geldermalsen

Bericht door double minibike »

we vervelen ons niet :D

Gefeliciteerd met je keuze en dat je er veel plezier van mag hebben...

En stel jezelf het doel om bij het *geen sponsor* team te komen en dan komt het vanzelf wel toch :lol:

gr
www.hf-racing.nl
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Dankje double om bij het *geen sponsor* team te komen word zeker 1 van de doelen ja ik ga er hard me best voor doen :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Kijk Ruud dat horen we graag bij *geen sponsor*. En........je bent daar altijd welkom voor een gezellig kopje koffie hoor. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben met de Blata en dat je veel gezellige tijd mag door brengen bij Theo en konsorten (waaronder ik er een van ben) :wink: 8) 8)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Zeker twam heb al heel veel positieve dingen over *geen sponsor* gehoort,en we komen zeker volgende week even babbelen en op de koffie :!:
greetz ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Daantje#27
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 16:58
Contacteer:

Bericht door Daantje#27 »

ruud schreef:Zeker twam heb al heel veel positieve dingen over *geen sponsor* gehoort,en we komen zeker volgende week even babbelen en op de koffie :!:
greetz ruud
Haha Goedzo 8)

Maar word het nou toch een WRN? :oops:
Retired.. :(
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

een wrs :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
***KEVIN***

Bericht door ***KEVIN*** »

er staat toch duidelijk WRN :?
Plaats reactie