De nieuwe POLINI gp4 reverse

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

De nieuwe POLINI gp4 reverse

Bericht door Kevin#34 »

JA VOOR DE POLINI FANS:
de nieuwste polini

De 911 GP4 REVERSE POLINI MINIBIKE:
Afbeelding
DRIJF DE TOEKOMST Zeer snelle prestaties, evenwichtiger, regelmatiger wanneer het draaien, buitengewone behandeling, bekwaam om bij het maximum de straal van actie te exploiteren wanneer exclusief draaien. Wie koopt heeft het alle noodzakelijke vereisten om op het podium van het Italiaanse kampioenschap Minibikes of voor pret op het spoor te zijn. De voor vork, het kettingsoog, de ontsteking en de uitlaatpijp zijn de belangrijkste veranderingen van nieuwe 911 GP4 Polini minibike. VORK - de nieuwe stijve vork heeft benen van?25mm, die van verchroomd staal worden gemaakt (zo niet meer 24mm). De voeten zijn in aluminium lichte legering. De nieuwe hogere en lagere dooierplaten zijn in legering en van een blok gemalen. De nieuwe vork maakt de voorkant van 911 GP4 Omgekeerde sterker. Het is verbeterd: stabiliteit, wanneer het draaien, behandeling en het precisie wanneer het opstellen op het spoor. Deze betere behandeling betekent een hoger veiligheidsniveau.
Het OOG van de KETTING - het kettingsoog is ontworpen om bij het beste de ketting van mogelijke contacten met de spoorranden te herstellen. Het verbetert de drijfvoorwaarden die de tractie goedkeuren aangezien de ketting altijd gericht blijft. De belangrijkste structuur van het oog is in aluminium, wordt de aandrijvingsketen gemaakt van een mengsel van hoog-weerstandstecnoplymers en nylon. Dit mengsel vermindert de wrijving tot het minimum en verbetert ketting het glijden. ONTSTEKING EN ELEKTRONISCHE DOOS - Omgekeerde motor Polini: het kenmerkt een ontsteking met een nieuw 100% messingsvliegwiel (zo niet meer een ontsteking met interne rotor). De verhoging van de vliegwielmassa verbetert en maakt de machtsoutput en de machtskromme een beter. Nieuws voor de ontsteking ook: nu is het afzonderlijk van de rol (in het GP3 model was het een geheel deel) en het optimaliseert de vonkenvooruitgang beherend de timing met betere precisie. Het SYSTEEM van de UITLAAT - de uitbreiding en de eindknalpot zijn gloednieuw en met een het rennen stijl. Het uitlaatsysteem gaat door de hogere kant van het kader en het beëindigt onder de achterzetel. Het verbetert de versnelling en de machtsoutput bij elk t/min. Het maakt deel uit nieuwe Technische Regels van de photometric tests van het Italiaanse en Europese Kampioenschap Minibikes. Het expansievat wordt gemaakt van P04 staal bij lage koolstofinhoud. De eindknalpot is in lichte legering. Het is nuttig: het liet u het verzachtende materiaal gemakkelijk veranderen.
Afbeelding
NIEUWE 911 GP4 OMGEKEERDE POLINI MINIBIKE KOMEN. December 2003: minder dan 3 jaar later zijn debuut, legendarische GP3 omgekeerde Polini minibike opent een nieuw hoofdstuk. Gelijkaardig aan het oude model in zijn conceptie, zijn nieuwe 911 GP4 Omgekeerde Polini minibike volledig verschillend in alle andere delen: vork, kettingsoog, ontsteking en elektronische doos, uitlaatsysteem, eindknalpot om met de details te beëindigen. Volgens de meest geavanceerde technologie, concentreerden de ingenieurs zich van de fabriek van Bergamo op de details die de beste voordelen konden geven. Deze inspanningen komen uit niet alleen uit verbetering van de motorprestaties, heeft dat nu een macht van 14hp, maar ook van de behandeling en veiligheid het drijven. Het KADER MET REGELBARE ACHTERKANT Nieuwe 911 GP4 Omgekeerde Polini minibike heeft een nieuw latwerkkader, regelbaar in het achterdeel. De primaire structuur wordt gemaakt van chroom - de buizen van het molybdeenstaal, dat weerstand tegen torsie en elasticiteit verhoogt. De sectie van kaderbuizen is niet !CENCUUR! en het heeft verschillende diameters op verschillende gebieden om de hoogste duurzaamheid van de meest beklemtoonde delen te verlenen, zonder het gewicht te verhogen. Het kleine achterkader is volledig nieuw. Het kan in drie verschillende posities worden aangepast. Deze eigenaardige eigenschap geeft aan de ruiters de beste drijfpositie en de beste gewichtsdistributie. Het is ook mogelijk om minibikes aan de het rennen spooreigenschappen aan te passen, die aan de zetel een schokbrekend effect geven. Het kader heeft een nieuwe hydraulische leidingsdemper "met lang-reis" die bij verschillende posities kan worden aangepast. Het wordt geplaatst in het voordeel van het kader, binnen de chassis. Met deze oplossing kunnen wij verbetering van het in evenwicht brengen, de stabiliteit, en het gemak opmerken om te behandelen. De positie is perfect om de hoogste bescherming van de vochtigere staaf in het geval van dalingen te verlenen. De voet-pinnen rusten: zij zijn binnen gegoten lichte legering en zij verkeren in een geavanceerde positie voor een natuurlijkere en comfortabele het berijden positie. In de volledig nieuwe chassis, is de motor geplaatst om het zwaartepunt aan het maximum met het doel te verminderen om behandeling, stabiliteit en het draaien te verbeteren.
Het WAPEN van de SCHOMMELING MET SHAPE van de "BANAAN" ZOALS een ECHTE FIETS MotoGP wordt het achterschommelingswapen gemaakt van het aluminium van de ernstgietvorm. Het wordt gemaakt van 2 wapens, die in het centrale deel van het kader worden verknoeid. De vorm van de Banaan van deze belangrijke component komt uit de ervaring van Polini Motori in het Kampioenschap van de Wereld van de Weg. Zijn configuratie wil aan nieuwe 911 GP4 "Omgekeerd" minibike de perfecte tractie geven bij elke drijfvoorwaarde. De grote nieuwigheden voor de voet-pinnen rusten: zij zijn binnen gegoten lichte legering en zij verkeren in een geavanceerde positie voor een natuurlijkere en comfortabele het berijden positie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
OMGEKEERDE MOTOR POLINI: De EVOLUTIE van de ONTSTEKING het hart van 911 GP4 Omgekeerde Polini minibike is het beste presteren en de nieuwste versie van de beroemde "Omgekeerde" motor Polini. De nieuwe motor onderscheidt zich voor de drastische vermindering van het ogenblik van inertie. Het carter heeft kleinere afmetingen, is het compact en gemaakt van geavanceerde technische oplossingen. De "Omgekeerde" motor heeft droeg van 36 mm en een slag van 39.2 mm die u bij het maximum de verplaatsing van 39,9cc, volgens de Italiaanse Fm- verordeningen lieten exploiteren. Het carter en de cilinder zijn in lichte legering. Het heeft de directe toelating van de rietklep in het carter. De koelpomp is binnen het carter (zodat is het niet meer in het buitendeel en kwetsbaar); op deze wijze is het koelsysteem uiterst efficiënt. De macht is van ongeveer 14hp. De aanzet is gloednieuw maar altijd met trekken-kabel, volgens de Verordeningen. De de "Omgekeerde" motor is uitgerust met een PHBG 15 carburator "Dell'Orto". Wordt de nieuwe toestellen serie geplaatst in het carter; zij zijn bestudeerd om de transmissieverhouding te verminderen. Deze technische oplossing is het belangrijkste kenmerk van de "Omgekeerde" motor. Het staat ook toe om zeer glijdend transmissiesysteem te gebruiken. De tanden zijn kleiner (en met minder ogenblik van inertie) terwijl de voortand groter is, met 10 tanden en niet meer 6. De koppeling moet buiten zijn het koelen verbeteren en het is zelf-ventiled. De radiator verbetert het verlies van hitte. De DEMPER van de LEIDING - het kader heeft een nieuwe hydraulische leidingsdemper die bij verschillende posities kan worden aangepast. Met deze oplossing kunnen wij verbetering van het in evenwicht brengen, de stabiliteit, en het gemak opmerken om te behandelen. Zijn positie is perfect om de hoogste bescherming van de vochtigere staaf in het geval van dalingen te verlenen.
REMMEND SYSTEEM - het heeft een volledig nieuw mechanisch remmend systeem. Het heeft een nieuwe drijvende voorremschijf van 148 mm met een anti-schok schijf-wacht. Zelfs is de voorremschijf nieuw. Het achtergedeelte heeft een diameter van 130mm. Het schijfvliegtuig wordt gekenmerkt door radiale besnoeiingen die het koelsysteem verbeteren. De achter en voorrembeugels zijn nieuw. Zij hebben een glijdend systeem dat door speciale struiken wordt gedreven. De beugelsteun van de achterrem is ook nieuw. De grotere wrijvingsoppervlakte van de remmen maakt het remmende systeem veiliger. RANDEN - zij zijn identiek aan de sportieve fietsen. Zij hebben een drie spokesontwerp en zij worden gemaakt van Ergal en van een blok gemalen. Zij hebben het kenmerk om de assemblage van tubeless banden te laten. Maatregelen: 90/65-R6,5 voor voor, terwijl 110/50 - R6,5 voor achter. Het STILEREN - Stileren is agressief: om een miniatuurfiets te zijn MotoGP. Alle delen zijn bestudeerd om met het speciale achterspatbord te integreren. De blik is lichtblauwe Fabriek Polini. De afmetingen en de gewichten voldoen aan de Fmi- Verordeningen van het Italiaanse Kampioenschap. Maximum lengte: 960mm., stroomlijnkapbreedte 240mm., zetelhoogte 425mm., de capaciteit van de brandstoftank 2.2 liter, gewicht 22 Kg.
Afbeelding
910 GP4 OMGEKEERDE POLINI MINIBIKE: 4,2 PK VOOR de ONDERGESCHIKTE WGO van RUITERS WILLEN Nieuwe 911 GROEIEN GP4 Omgekeerde Polini minibike voor de ruiters met Ondergeschikte Vergunning van de behoefte geboren is om ter beschikking te stellen van de jongere ruiters, een werkelijk hoogste, en stabiele machine klasse die behandelt presteert beginnen op het spoor te rennen. Zijn eigenschappen zijn gelijkaardig aan het GP3 model. De motor is de updateversie van de beroemde lucht gekoelde motor Polini. Het heeft 4.2 PK. De nieuwe stijve vork heeft benen van Ø 25mm, die van verchroomd staal (zo niet meer 24mm) worden gemaakt, het zelfde dat op 911 GP4 wordt gepast. De voeten zijn in aluminium lichte legering. De nieuwe hogere en inferieure platen zijn in legering en van een blok gemalen. De nieuwe vork maakt de voorkant van 910 GP4 Omgekeerde sterker. Het heeft verbeterd: stabiliteit, wanneer het draaien, behandeling en het precisie wanneer het opstellen op het spoor. Zo betekent dit een hoger veiligheidsniveau. De TECHNISCHE NIEUWIGHEDEN Twee stukken nieuws zullen in de 2007 Regels FMI voor het Italiaanse Kampioenschap worden geïntroduceerd Minibikes: 1- zullen de Hogere ruiters op de MIDIMOTO modellen berijden, 10% groter in hun grootte in vergelijking met de standaard. 2-minibikes 910 zal door ruiters met Ondergeschikte slechts vergunning worden bereden. Gezien het bovengenoemde nieuws, onderstreept Polini en duwt de grenzen van het minibikesegment. Polini is zorgvuldig om elke technische behoefte van de ruiter en aan develope uit te kiezen zijn nieuwe modellen om aan de Regels te voldoen FMI. Bij de Internationale tentoonstelling 2006 van de Motorfiets in Milaan stelt het twee nieuwe minibikes specifiek voor alle ruiters met HOGERE en ONDERGESCHIKTE vergunningen voor die zullen deelnemen aan het Kampioenschap van 2007. Nieuwe minibikes zijn nog in overeenstemming met de Sportieve en technische Regels FMI voor 2007.

Dit is het verhaaltje wat op de polini fabrieks site staat.
Ik heb het verhaal gekopieerd en vertaalt.
de site van polin:
www.polini.it
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Wow echt strakke bike !! Zal wel pittig prijsje aan zitten maar dan heb je wel wat !
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Ziet er wel grappig uit...............
koenn

Bericht door koenn »

ik vind die raampjes altijd zo raar zitten :p maar voor de rest is t een hele mooie bike!
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

stt hey Kevin:
:wink: :wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15087

Maar het is een gaaf machientje
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

wat is ongeveer het prijs van deze bike :?
martini mr-r
08/sen open
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

leuk dat t int nederlands staat ja maar twan had er idd al stuk eerder een topic over aangemaakt :lol:

hijs mooi :wink:
is overgegaan op de scooterwereld...
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Zeker mooi beestje, had ik in andere topic ook al gezecht, maar waarom nou geen hydrolische remmen :twisted:
Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

ja het is een heel mooi machientje ik denk dat hij zo rondt de €38/3900,- zit.
en twan ik kon er nix over vinden op t forum dus sorry
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

kevin-racing schreef:ja het is een heel mooi machientje ik denk dat hij zo rondt de €38/3900,- zit.
en twan ik kon er nix over vinden op t forum dus sorry
zo dat is wel wat jah :mrgreen:
martini mr-r
08/sen open
Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

ja en dan heb je ook wat :D :!:
ik heb nu de gp3.
en die kost rondt de 3500,-
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

kevin-racing schreef:en twan ik kon er nix over vinden op t forum dus sorry
Boeit nie :wink: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Tegen die tijd dat ik 3800 euro uit zou geven aan een minibike, koop ik wel een grote motor voor op het cirquit :lol:
(Misschien komt die tijd wel nooit :cry: )
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

kevin-racing schreef:ja en dan heb je ook wat :D :!:
ik heb nu de gp3.
en die kost rondt de 3500,-

ik vind gewoon te veel voor zo een bike maar als je voor over heb dan moet je het doen :wink:
martini mr-r
08/sen open
chrisje

Bericht door chrisje »

ik weet neit maar ik vind persoonlijk dat ding er neit uit zien..
veels te grote kuip.. en ik vind het gewoon neit mooi
mijn voorkeur gaat dan tog naar blata..
Verder wel goede kwalitiet..
MvG chrisje :D
Plaats reactie