KAN SLOTJE OP!

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
jarno_blata_23

KAN SLOTJE OP!

Bericht door jarno_blata_23 »

eey,

Ik heb een vraagje:
KAN JE BIJV. DM REMMEN OP EEN BLATA ZETTEN?? ik vind de kwaliteit van de blata remmen namelijk erg slecht. Kan dit of moet je daar veel voor aanpassen of is dit een superdomme vraag ??

Graag antwoord hierop!

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Laatst gewijzigd door jarno_blata_23 op ma 26 feb 2007, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

het mag toch niet volgens het regelement van het nk?

snap trouwens niet wat er mis is met blata remmen meende dat het 1 van de betere remmen zou zijn.... :?:

ben er zelf heel tevreden over, enorm veel remkracht :)
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

kleine_duivel schreef:het mag toch niet volgens het regelement van het nk?

snap trouwens niet wat er mis is met blata remmen meende dat het 1 van de betere remmen zou zijn.... :?:

ben er zelf heel tevreden over, enorm veel remkracht :)
tim het gaat mij ook niet om de remkracht! de remkracht is goed maar de remmen zelf. Ze zitten niet goed vast het is een heel geklungel met het eruithalen en het er weer inzetten!

Nog iemand reacties ??

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Gebruikersavatar
Kevin#34
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 16:28
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

jarno_blata_23 schreef:
kleine_duivel schreef:het mag toch niet volgens het regelement van het nk?

snap trouwens niet wat er mis is met blata remmen meende dat het 1 van de betere remmen zou zijn.... :?:

ben er zelf heel tevreden over, enorm veel remkracht :)
tim het gaat mij ook niet om de remkracht! de remkracht is goed maar de remmen zelf. Ze zitten niet goed vast het is een heel geklungel met het eruithalen en het er weer inzetten!

Nog iemand reacties ??

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
weet niet op welke manier jij wielen verwisselt dan? :?
maar heb er bij mijn blata geen last van
en dat ze los zitten ook niet
Groetjes kevin #34
Powered by GS-tuning & DSF
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

jarno_blata_23 schreef:
kleine_duivel schreef:het mag toch niet volgens het regelement van het nk?

snap trouwens niet wat er mis is met blata remmen meende dat het 1 van de betere remmen zou zijn.... :?:

ben er zelf heel tevreden over, enorm veel remkracht :)
tim het gaat mij ook niet om de remkracht! de remkracht is goed maar de remmen zelf. Ze zitten niet goed vast het is een heel geklungel met het eruithalen en het er weer inzetten!

Nog iemand reacties ??

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
hm daar heb je een punt...
toen ik in me uppie me achterwiel moest demonteren voor een ander tandwiel, en daarna terug moest zetten, heb ik zelfs de achterrem moeten demonteren omdat ik het niet klaar kreeg om de remschijf er terug in te krijgen, en tegelijkertijd de rest te doen...... :(
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Ja maar dat gaat met elke bike moeilijk hoor vind ik dan.. Ben soms ook wel eens aan het .... geweest met me DM en de andere keer floept hij er in 1x in dus jah :wink:
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Ed

Bericht door Ed »

kleine_duivel schreef:
hm daar heb je een punt...
toen ik in me uppie me achterwiel moest demonteren voor een ander tandwiel, en daarna terug moest zetten, heb ik zelfs de achterrem moeten demonteren omdat ik het niet klaar kreeg om de remschijf er terug in te krijgen, en tegelijkertijd de rest te doen...... :(
Om het tandwiel te wisselen hoef je bij een Blata niet het wiel te demonteren. :lol:
Gewoon de 3 boutjes van het tandwiel losdraaien,de as iets terugtrekken en de vulbus er tussenuit,dan kan je zo het kettingwiel eraf halen.
Scheelt een hoop tijd :shock:
Dit lukt helaas bij veel andere merken niet :twisted:
Gr Ed
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Ja, kan, maar we hebben het over remmen,is inderdaad iets wat je niet al te snel moet willen doen [ even gauw regen wielen monteren bijv, is toch wel minimaal 10 minuten werk ] en al helemaal niet gehaast.
Maar met floating schijf voor en de reactie bevestiging achter[ boutje onder de achterbrug] goed vast gaat alles al een stuk prettiger.
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

eigenlijk snap ik nou nog steeds niet of het gaat of niet gaat?

Graag antwoord!

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Gaat vast lukken met wat draai en frees werk,maar ten eerste mag het niet en ten tweede staan dm remmen niet bekend als veel beter dan blata remmen.
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

mark#41 schreef:Gaat vast lukken met wat draai en frees werk,maar ten eerste mag het niet en ten tweede staan dm remmen niet bekend als veel beter dan blata remmen.
ooh oke bedankt! he mag dus niet :?
maarja

Gr Jarno #23
Gesloten