Minibike, maar welke?

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Nieles

Minibike, maar welke?

Bericht door Nieles »

Ik wil graag een minibike kopen om er lekker mee te gaan scheuren, maar heb totaal geen verstand van die dingen! Toen ben ik even op google gaan kijken, maar heb niet veel boeiends gevonden. Wel heb ik als voor beeld 2 modellen gezien die me wel tof leken:
1. Racers 49cc ZPF Z1 water - Gauloises 12pk
2. Racers 47/49cc - West uitvoering
Afbeelding

Er zit een groot prijsverschil in deze 2 modellen, maar welke moet ik hebben? 8) En zijn de bikes niet te klein ofzo? Met andere woorden, help![/img]
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

ten eerste, dit zijn chinese mini's en geen fabrieks. (fout geplaats, maar kan gebeuren).
ten 2e zijn dit totaal verschillende bikes:P de 1e heeft ong. 9/10 pk van wat ik er over hoor. en de ander heeft miss als je geluk hebt 2pk

de gene van de 9/10 pk is dus beter, maar ook veel duurder.

als je de zoekfuntie gebruikt op het forum, zal dat een hoop extra info geven.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ik heb zelf op beide bikes gereden. Ben begonnen op diezelfde West 49cc bike. Leuk om te beginnen natuurlijk maar na een tijd begint er toch een kriebel te komen dat je nog sneller wilt.
Toen heb ik de ZPF Replica gekocht. Super bike hoor....kan goed meekomen met andere bikes !! Hij is wat duurder maar dan heb je ook wat !
9/10 pk heeft die denk ik niet...heb er geen uitdraai van maar ik schat 7 a 8 pk. Maar wees gerust; hij gaat hard hoor :wink:

Maar kijk maar eens onder Chinese bikes daar staan veel 49cc bikes, 39cc watergekoelde en ook de ZPF Replica.

Veel succes,

Daniel
Plaats reactie