20mm

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
timon
nieuwe gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 05 okt 2006, 16:25

20mm

Bericht door timon »

k weet dat het best moeilijk gaat zijn, maar had nog een 20mm delorto liggen, nu zou ik die graag doen werken op mn polini met bzm cilinder, maar heeft er iemand een beetje gegevens ivm met die mengbuis en gasnaald, de vorm van de gasnaald kan ik me best bij inbeelden dat die veel verandert, maar wat doet een andere mengbuis dan?
en welke zitten er meestal in, naald weet k nu niet vanbuiten, maar mengbuis is een 260cz, nu had k al wel ergens gezien dat ze een an266 aanrade, maar doet dit veel?
alvast hartelijk dank en de groeten
polini 39cc AC, polini 39cc LC,harry.., pompen maar...
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Bericht door mille »

welk type is het maakt ook nog verschil.
grc rrz *37*

jan poppe minibiketeam
timon
nieuwe gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 05 okt 2006, 16:25

Bericht door timon »

das ook waar.. tis een PHBC20 van delorto(zat een zamac vlotterbakje en gasschuifdeksel op, maar die heb k kunnen vervangen door die zwarte, van een 21 of denk dat t ook past van zo'n 18mm)
polini 39cc AC, polini 39cc LC,harry.., pompen maar...
mille
forum gebruiker
Berichten: 335
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 11:53
Locatie: goes

Bericht door mille »

timon schreef:das ook waar.. tis een PHBC20 van delorto(zat een zamac vlotterbakje en gasschuifdeksel op, maar die heb k kunnen vervangen door die zwarte, van een 21 of denk dat t ook past van zo'n 18mm)
zal dan wel een phbg zijn phbc is er bij mijn weten niet maar probeer wat ook in de 18mm zit w23 en een an266 maar ik ben benieuwd of hij er goed op gaat lopen ik zou gewoon voor een 18 kiezen of zelfs voor een 15 ligt eraan waar je de mini voor gebruikt.
heb zelf ook nog zo,n blok liggen en en heb daar een 15 opgehad kwam aan 11,1pk aan het achterwiel.
grc rrz *37*

jan poppe minibiketeam
Plaats reactie