Zijn er hier mensen met ervaringen met een 8 kleps membraan op een fabrieksmotor?
Het membraan op de foto is van Phantom.
Wat zijn de voordelen en/of nadelen?
Uploaded with ImageShack.us
8 kleps membraan
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Dsf-Michel
- forum gebruiker
- Berichten: 178
- Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 21:41
- Minibike:: DSF en DM
- Locatie: Raalte
8 kleps membraan
DM - DSF #21
www.hotmeltservice.nl
www.hotmeltservice.nl
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Berichten: 527
- Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
- Locatie: gennep
- Contacteer:
Re: 8 kleps membraan
Ik weet zo niet of het membraan van OR in een BZM past.
ik denk het haast wel maar je zou info op kunnen vragen bij Tassinari, dat is namelijk de fabriekant van deze membramen.
ik denk het haast wel maar je zou info op kunnen vragen bij Tassinari, dat is namelijk de fabriekant van deze membramen.
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.
Groet,
Ruben.
-
- nieuwe gebruiker
- Berichten: 22
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009, 16:32
- Locatie: Aken/Duistland
- Contacteer:
Re: 8 kleps membraan
Ja, het is een (Vforce3) Membraan voor een Minarelli Scooter Blok van Tassinari/Stage6
Het is bewerkt voor de OR blok.
Voor BZM je moet misschien de inlaat bewerken...
Groet Tom
Het is bewerkt voor de OR blok.
Voor BZM je moet misschien de inlaat bewerken...
Groet Tom
Re: 8 kleps membraan
heb er eens mee getest op een 50 bzm maar bij 15000 rpm begonnen de plaatjes tezweven
heb er daarna niks meer mee gedaan.
heb er daarna niks meer mee gedaan.
grc rrz *37*
jan poppe minibiketeam
jan poppe minibiketeam
- Dsf-Michel
- forum gebruiker
- Berichten: 178
- Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 21:41
- Minibike:: DSF en DM
- Locatie: Raalte
Re: 8 kleps membraan
Niet echt positieve verhalen. Ook een beetje duur om een keer te testen.
Kan iemand het verschil uitleggen tussen standaard membraan plaatjes en de carbon plaatjes. En het verschil tussen de diktes van de plaatjes en de X en + carbon versies??
Kan iemand het verschil uitleggen tussen standaard membraan plaatjes en de carbon plaatjes. En het verschil tussen de diktes van de plaatjes en de X en + carbon versies??
DM - DSF #21
www.hotmeltservice.nl
www.hotmeltservice.nl
Re: 8 kleps membraan
De normalen kunnen bij lange hogen toeren gaan breken/lam raken, Bij carbonnen is minder snel het geval