Zocchi of BZM Koppelings huis en klokken?

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Bzm is inderdaad geen troep, je moet hem juist heel goed in rijden en dan laat het echt nier meer los hoor :) Heb zo'n koppeling in me tai chi zitten, nou gaat als kogel nu is gwoon top kwaliteit als je dr goed mee omgaat :twisted:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

heeft iemand nou een antwoord op ze vraag ?Ik ben namelijk ook wel geintreseerd in een bzm koppeling met zelf koelend huisje..ik heb een 6,2 pk polini blok en nu gewoon een std koppeling..weet iemand hoeveel mm ik voor het huis moet nemen ?


mvg nicolaas-racing
Gast

Bericht door Gast »

Heb gisteren een Zocchi autocooling chassis + klok gescoord, was € 90,- incl. lager maar excl. tandwiel. Zit er nog niet op, dus kan er nog nix zinnigs over zeggen.
schroefje

Bericht door schroefje »

Nicolaas-racing schreef:heeft iemand nou een antwoord op ze vraag ?Ik ben namelijk ook wel geintreseerd in een bzm koppeling met zelf koelend huisje..ik heb een 6,2 pk polini blok en nu gewoon een std koppeling..weet iemand hoeveel mm ik voor het huis moet nemen ?


mvg nicolaas-racing

Met je orgineel huis op en dat is de maat die je moet hebben :wink:

ik dacht dat het een 78mm huis was maar als jij een schuifmaat pakt weet je het zeker.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Dankje schroefje
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Ga er ook een Bzm huis opzetten..Is volgens mij voor de Grc Gp ( als je std huis er op zit) 79mm :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
bps
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 13:51
Locatie: Hasselt

Bericht door bps »

Een zelfkoelende klok met huis van BZM past op een Polini carter. BZM is wel iets duurder dan Zocchi. (BZM zelfkoelende klok + huis: 98 euro).

Van koppelingen:

Een BZM koppeling is zeker geen troep. Als een carbon koppeling goed ingereden is komt ze normaal nooit los. Moest het toch zijn dat ze loskomt, zijn de mensen van BZM toch zo goed om deze in garantie te geven.

BZM is trouwens met een nieuw soort belegsel bezig. K'zal over een week er enkele hebben om te testen.
Plaats reactie