4-takt INTRESSE!!!

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

rehorst

4-takt INTRESSE!!!

Bericht door rehorst »

Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding




Afbeelding




Afbeelding



Wie heeft er intresse in deze 4-takt mini bike??
80cc
water gekoeld
9.6 pk
13.500 rpm

kan deze bike's uit iltalie importeren

heeft u intresse mail gerust: info@rehorst-scooters.nl

de prijs is € 5000,00
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

wel veel topics he :roll:

mare waar kan je aan reserve onderdelen komen?? en 5000 euro is een hoop geld :shock:
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

beetje spam niet? 1 topic lijkt me genoeg, en het is ook nog eens bedrijf. Dus dat hoort hier niet thuis. eerder in commercieel
WllmJn

Bericht door WllmJn »

5000.00 euro :shock:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Of in "Te Koop"
Owh wacht, daar staat ie OOK al.
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

denk dattie beter op zon miljoenairs beurs had kunnen staan :roll:

5000 euro vin ik veel... daar heb je tog een hele mooie polini(of welke andere fabrieks) dan ok voor :wink:
wilt weer een minibike :P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Naja, ik vind hem wel erg mooi opzich, maar 50 is wel erg veel. ik vind 9,6 pk ook eigenlijk best weinig voor een 80cc viertakt.
jeffrey #4

Re: ...

Bericht door jeffrey #4 »

5000 euro dat zal wel zeer gaan doen aan je kont als je deze koopt en er achter komt dat er veel meer 4 takt minibikes zijn..zoals zocchi of pasini en die zijn de helft goedkoper!!
hij ziet er leuk uit maar heb er nog geen een zien rijden op de italiaanse websites's tijdens races.

ciao jeffrey #4
Gast

Bericht door Gast »

de 4T van zocchi is nog niet klaar voor productie.
ATM en Stamas komen volgend jaar ook met een 4T fiets.
Daar zit dan wel het 4T blok van Pasini onder, dus waarom zou je dan niet een Pasini kopen en de service van Gerry Verhoeven erbij krijgen.

grt andre
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je bent wel sneller op die bike, je bent namelijk lichter. Zo'n 5000 euro :wink:


Trouwens @Rehorst: Haal even je andere topic weg, niemand heeft nog gereargeerd zodat je je bericht nog kan verwijderen.
Gebruikersavatar
ab-tuning
forum gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Rap schreef:de 4T van zocchi is nog niet klaar voor productie.
ATM en Stamas komen volgend jaar ook met een 4T fiets.
Daar zit dan wel het 4T blok van Pasini onder, dus waarom zou je dan niet een Pasini kopen en de service van Gerry Verhoeven erbij krijgen.

grt andre
Of het blok waar vd Kooy mee rijdt, als ik het goed begrepen heb gaat dat blok verkocht worden onder de naam BiZeta.

Heeft in ieder geval een hoop vermogen, alleen was het afgelopen jaar nog niet heel erg betrouwbaar..... :roll:
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Gast

Bericht door Gast »

Sorry vergeten, Kooy rijdt met het DEA blok maar of dat al klaar is voor grootschalige productie???
De tijd zal het leren.
Ben wel benieuwd naar de prijs van die fiets.
Hopelijk wat goedkoper dan FBM

grt andre
Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Re: ...

Bericht door Stenley »

Xigh schreef:Naja, ik vind hem wel erg mooi opzich, maar 50 is wel erg veel. ik vind 9,6 pk ook eigenlijk best weinig voor een 80cc viertakt.
Xigh schreef:Je bent wel sneller op die bike, je bent namelijk lichter. Zo'n 5000 euro :wink:
Ja sorry hoor, maar als je alleen geld (over) hebt voor een chinees reageer dan niet.
Tuurlijk is het een boel geld, maar dan heb je wel iets speciaals.
Er bestaan natuurlijk al van pasini en Zochhi 4-takts, maar dit zijn luchtgekoelde blokken die minder toeren draaien.

Dit is een watergekoeld 80cc blok dat 13500!!! kan lopen.
De pasini is natuurlijk wel goedkoper en makkelijker aan onderdelen te komen, maar met deze motor heb je in kleine oplage wel iets speciaals!!!
Xigh

Re: ...

Bericht door Xigh »

Stenley schreef:
Xigh schreef:Naja, ik vind hem wel erg mooi opzich, maar 50 is wel erg veel. ik vind 9,6 pk ook eigenlijk best weinig voor een 80cc viertakt.
Xigh schreef:Je bent wel sneller op die bike, je bent namelijk lichter. Zo'n 5000 euro :wink:
Ja sorry hoor, maar als je alleen geld (over) hebt voor een chinees reageer dan niet.
Tuurlijk is het een boel geld, maar dan heb je wel iets speciaals.
Er bestaan natuurlijk al van pasini en Zochhi 4-takts, maar dit zijn luchtgekoelde blokken die minder toeren draaien.

Dit is een watergekoeld 80cc blok dat 13500!!! kan lopen.
De pasini is natuurlijk wel goedkoper en makkelijker aan onderdelen te komen, maar met deze motor heb je in kleine oplage wel iets speciaals!!!
Nou nou nou, wat een vijandigheid. Ik vind het een hele mooie bike en 5000 is veel geld, maar ik ben niet op zoek naar zo'n bike. Omdat ik nu toevallig een chinese bike heb wil dat niet zeggen dat ik voor iets anders geen geld over heb voor een andere bike. Toen ik die chinees kocht wist ik nog weinig van minibiken dus begin je niet te duur.

Maar ik vind het een super mooie bike om te zien, ik zou bijna zeggen: wanneer komen de replica's :roll: :wink:
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

Bericht door deroue »

Hoi Rehorst Mooie bike
Wanneer komt de eerste naar nederland
Ik vind het een strakke minibike
Als je er een hebt komen we wel naar den haag om te testen :)
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
Plaats reactie