Minibike kopen

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Minibike kopen

Bericht door Gast »

Hey , ik heb een vraag
Ik koop over een paar weken een minibike
Maar nu wil ik weten of dit wel een goed ding is om te kopen.
En nu wil ik jullie mening horen.
klik

Mvg L-town
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Dit hoort in het chinese gedeelte.Het is een mooie minibike maar kwalitief is die ietsje minder.We praten hier over een chinees model en geen italiaans model.De italianen zijn fabrieks bikes en dus heel goed opgesteld.een Chinese minibike is leuk om mee te beginnen en de sport te leren kennen.Maar verwacht er niet te veel van.Je raakt snel bouten kwijt,Dingen gaan kapot,Dempers vliegen eraf.als je echt wilt gaan racen zou je dus een fabrieksbike moeten kopen.Die zijn iets duurder maar dan heb je ook wat.Een nieuwe fabrieksbike kost vanaf de 1500 tot zo 5000 euro.een Chinees vanaf 100 euro tot en met de 800 euro.Een Chinees is goed om te gebruiken voor op de kartbaan.En rij niet op de openbare weg he daar zijn ze niet voor geschikt en ze worden dan in beslag genomen.

Mvg nicolaas-racing
Gast

Bericht door Gast »

O dan heb ik een nieuwe vraag, voor een italiaantje 8)

De nieuwe Italbike Pro-996 is de absolute topper uit het Pocketbike gamma. Met deze professionele Topper onderscheid je je van de rest en rij je een kwalitatief goed bike. vergeet even die goedkope bikes die al vanaf 150,00 euro worden aangeboden. Italbike geeft 1 jaar volledige garantie op de bike en de bike wordt compleet geleverd gereedschap en benodigde documentie om te bewijzen dat dit een echte italbike is.

Waarom italbike?

- Kwaliteitsmerk
- Exclusief Italiaans Design
- Premium Service (1 jaar garantie)
- Levenslange Technische Support

Technische gegevens:

- 49cc 1 cilinder luchtgekoeld 2-takt
- Handmatige start d.m.v. trekkoord
- Voorzien van grote schijfremmen
- Lucky seven dubbele achtervork
- Koppel: 2.5 N.m / 9000 rpm
- 6.5 inch laag profiel banden
- Mooi afgewerkte Ducati style kuip
- Snelheid: ± 75 Km/u
- Maximale draaggewicht: 110 Kg
- Afmetingen lxbxh : 111L x 35B x 59H cm
- Gewicht racemotor: 22 Kg
- 1 jaar garantie

Al onze tuning en styling onderdelen passen zeer goed op deze prachtige bike.

1 jaar volledige garantie op je minibike dat kan alleen bij Multibike!

Ter introductie NU VAN 369,00 VOOR 299,00 EURO

klik


Het is de middelste
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Is Allemaal verkoop praat.Een italbike is hetzelfde als de gemiddelde chinees.De italbike is gewoon een naam maar het blok en alles is hetzelfde als een chinese minibike.De Italbike is zelfs duurder dan de gemiddelde chinees hoor.Zoals Ik al zei fabrieksbikes zijn nergens onder de 998,- euro te vinden.Ik noem effe wat merken op voor fabrieksbikes

-Grc,Blata,Pasini,Stamas,Dm,Bzm

en de chinese "merken" zijn

-Lucky7,V-Racer,italbike,sendai,
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Kortom flut ding. De goeie dingen kosten minstens 450. Ga daar maar van uit. En de echt heel goeie dingen bij 750.
Plaats reactie