andere lucht filter zou dit helpen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

andere lucht filter zou dit helpen

Bericht door ruud »

hoi iedereen me minibike staat al een tijdje bij de man die hem voor me heeft gemaakt :( 1 keer met gereden en gelijk wat problemen te losse ketting en de mini verzuipt de hele tijd.maar we hebben er een lucht filter erop zitten zelf gemaakt van een handvat en daarachter zo,n soort gaasje met tape nu dacht ik als ik er een twin air filtertje op zet zou dit al een beetje helpen kijk als ik op me minibike rijdt,dan geef ik gas gaat het even goed neem ik even gas terug en dan weer gas erop dan doet ie bluhhhhhhh bluhhhh bleuhhhhhhhhh en dan stopt ie ermee.wat kan ik er aan doen harder stationnar afstellen ging ook niet echt goed. bedankt voor de hulp alvast iedereen 8)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

je kunt een twin air filter erop zetten, dan zou het mogelihjk kunnen zijn dat ie beter gaat lopen. houd er rekening mee dat die filters niet altijd voldoende filteren en daarmee kan jij je cilinder naar de klote helpen... kijk eens naar je bougie welke kleur die is waarschijnlijk heb je een te grote sproeier of iets dergelijks.... veel suc6
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

zo'n twin air filtertje is wel goed, maar zou er eens een power filter op doen, die filterd een beetje, er zorgt dat ie net genoeg benzine aan zuigt.

wat voor setup heb je? + sproeier maat? ik denk dat ie te arm staat. en je gasnaald iets om hoog zodat er wat meer benzine door gaat. waarschijnlijk op volgas zuigt ie net goenoeg aan, neem je gas terug krijgt ie te weing en valt ie uit. dan krijg je ook zo'n bluuup geluid. als er een te grote sproeier in zitdan heb je ook zo'n effeckt maar meestal doen te grote sproeiers het juist niet op volgas!

trouwens is het sproeier tijd?????? tís volgens mij de tijd van het jaar dat de luchtdruk gewoon te hoog is hier! moet je eens zien hoeveel topic er over zijn!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Plaats reactie