VREAAGJE

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
**eloy**

VREAAGJE

Bericht door **eloy** »

er zat vuilte in me benzine dus heb ik alles leeggehaald en schoon gemaakt nu beb ik er nieuwe in gedaan , maar als ik hem start dan trekt ie gewoon goed op ma na een minutje ongeveer dan lijkt het of tie verzuipt wat kan ik hier aan doen ? ( heb 18 mm carburateur)
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Re: VREAAGJE

Bericht door basjee »

**eloy** schreef:er zat vuilte in me benzine dus heb ik alles leeggehaald en schoon gemaakt nu beb ik er nieuwe in gedaan , maar als ik hem start dan trekt ie gewoon goed op ma na een minutje ongeveer dan lijkt het of tie verzuipt wat kan ik hier aan doen ? ( heb 18 mm carburateur)
met een 18mm carburateur op een chinees zal hij wel verzuipen ja.
je moet een kleinere carb hebben.

tenzijn je setup verder ook helemaal aangepast is.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
**eloy**

Bericht door **eloy** »

k heb gene chinees meer k heb nu een zelfbouw ;) was ik vergeten te zegge
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Zoals je zegt hij verzuipt :wink:

Als hij koud is heefd hij meer benzine nodig(denk aan choke) maar als hij na 1 minuut warm word krijgt hij te veel.

Probeer hem eens goed af te stellen als hij warm is, en gebruik eventueel je choke bij een koude start.

Rijd je mee op Heinkenszand?
**eloy**

Bericht door **eloy** »

hij is gerepareert was veel te grote sproeier , nee k rij niet mee k ga eerst ff betje oefenen en dan de eerst volgende race rij k mee , k ga mss zondag ng naar rosendaal naar de kartbaan dus jah dan ben ik pas om 2 uur terug dus dan gaat het zoiezo al niet meer
Plaats reactie