Metrakit 65 cc, welke carb???

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

cv pijp = centrale verwarmings buis!!!

enne nee das geen pvc het is gehalvaniseerd staal (meestal)
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

meeste gevallen is het ook koper.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

Owkeej, bedankt voor alle hulp van jullie, k heb nou een 14,5 mm waar ik het ff mee probeer, als dat niet goed werkt komt er meteen een 18 mm op, maar bij 50 cc zijn daar wel spruitstukken voor, eentje die voor 18 en 19 mm is, dus wat is het probleem dan??
Gast

Bericht door Gast »

18/20mm import
voor 18/20mm dellorto Levertijd onbekend!
dat dus...
Gast

Bericht door Gast »

ow, ja 'k zal het wel eens bij de plaatselijke brommerhandelaar vragen, maar ik ben alweer op het volgende probleem gestuit, namelijk dat de kappen van een polini 910 veel moeilijker te krijgen zijn dan die van een 911, deze vind ik ook wel heel mooi, alleen zie je hem al zo vaak, en het frame van een 910 is zeker veel mooier, marja, ik zie allemaal wel, het blok is nu klaar en dan ga ik eerst nog ff de zuiger inrijden op een puch, want inrijden op een mini lijkt mij niet alles.
Bedankt voor alle info, als iemand nog tips heeft....GRAAG
Groeten...
Gast

Bericht door Gast »

k zal eens gaan knutselen met verwarmingsbuizen, en welke dell 18 mm is dan aan te raden, kabelchoke of handchoke, en zal ik em dan andersom zetten (nee niet op zen kop) met het luchtfiltergat naar voren?
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

kan, je hebt wel 1 probleem want de luchtschroef en de stationair schroef zitten aan de andere kant van je choke! mischien is een kabelchoke dan wel handig! bijv naar je stuur of kan je die niet verlengen?
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Daar zit nog geen kabel aan maar zal wel een gaskabel aan te maken zijn, k denk dat ik zelf een spruitstuk ga maken en dan die kabelchoke neem, dan kun je idd erg makkelijk cheken op t stuur
Plaats reactie