starten dmv een trekkoord?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

starten dmv een trekkoord?

Bericht door Gast »

Hey, weet iemand hoe je een mechanisme kunt maken om je blok aan te trekken?
Ik heb al ergens iemand gezien die zo'n trekkoord met wiel van een kettingzaag op het vliegwiel heeft gezet, als iemand tekeningen of tip hierover heeft...graag! :D
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

koop een oude kettingzaag en ga expirimenteren :wink:
Gast

aan trekken

Bericht door Gast »

het zal best kunnen lukken maar wat is er toch tegen aanduwen?? niks makkelijkers dan dat!!
Gast

Bericht door Gast »

Jaja, dat aanduwen heb ik geweten afgelopen zomer... nee, ik zweer bij die kickstart die ik nu heb! Als je op zo'n klein !CENSUUR! die hendel in moet knijpen, het stuur recht moet houden, druk op het achterwiel moet zetten, en moet rennen, dan weet ik t wel.

Minibike klein beetje schuin houden, en kicken en lopen! Das t makkelijkste!
Gast

Bericht door Gast »

ja, dat lijkte mij dus ook het probleem, dat da 8erwiel inderdaad ging slippen, maar ik zie het wel aan, dan kan ik later altijd nog over die trekstart nadenken, leek me wel leuk, als ik tijd heb een keer zoek ik het wel een keer uit
groeten
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb mijn blok nou zolang op een puch gezet en k moet erop springen anders slipt het 8er wiel, k ben benieuwd hoe dat dalijk met me minibike wordt,
hehe
Gast

Bericht door Gast »

hoi,
Ik step eerst een paar meter met mijn mini bike, en dan trek ik de compresie hendel in. En het gaat altyd goed.
G.T.R.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb nou 3 verschillende trekmechanisme, en volgens mij trekken 2 van hen de verkeerde kant op, k heb genoeg vliegwielkapjes te verneuken dus t komt allemaal goed.
Alleen iemand enig idee hoe dat ik hem aan het vliegwiel kan bevestigen?
Gebruikersavatar
Ronnie
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: di 27 mei 2003, 09:15

trekkoord

Bericht door Ronnie »

Ik zou het niet doen zo'n trekmechanisme monteren je maakt er je vliegwiel zwaarder mee.
Als je hem wilt tunen maak je meestal je vliegwiel zo licht mogelijk.

Beetje handigheid met het aanduwen moet toch geen probleem zijn,
toch????
Gast

Bericht door Gast »

okeej dan, klopt inderdaad, da me vliegwiel er zwaarder meej wordt, en aangezien ik me clinder nou ok nog laat tunen, moet ie wel een bietje snel worden heh :wink: [/i]
Plaats reactie