kan slotje op

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

**eloy**

Bericht door **eloy** »

jah weet je wat ik ga vandaag even om een 16 mm carburateur en dan hope dat ie het doet en als tie het doet gelijk naar wilrijk :lol:
derbi master

Bericht door derbi master »

als der nog problemen zijn @ wilrijk... moet je het ff melden, ik ben der ook kan ik der nog wel ffkes naar kijken voor je.
tot vanaaf.
**eloy**

Bericht door **eloy** »

jah dat is goed maar ik koop die 16 mm van kevin en die is een urtje later dus kan ik een heel uur niet rijde :( heb je mis nog een ander idee ? want ik heb nu sproeier 78 der in gedaan maar doet het nog steeds inet de bogi vonkte ook dus ik en de benzine liep goed door de carburateur en als ik de vlotter digt duwde dan liet hij geen benzine door stromen dus jah ik snap der niks meer van nu :(
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

wie zegt dat hij wel loopt met een 16mm??
hij loopt nou toch helemaal niet? of..
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

**eloy** schreef:jah dat is goed maar ik koop die 16 mm van kevin en die is een urtje later dus kan ik een heel uur niet rijde :( heb je mis nog een ander idee ? want ik heb nu sproeier 78 der in gedaan maar doet het nog steeds inet de bogi vonkte ook dus ik en de benzine liep goed door de carburateur en als ik de vlotter digt duwde dan liet hij geen benzine door stromen dus jah ik snap der niks meer van nu :(
De bedoeling van een vlotter is dat wanneer het benzine niveua in het bakkie op pijl is dat hij dan de toevoer van benzine uitschakeld ..

1. benzine in de kop doen ( niet al te veel maar wel redelijk wat )

2. Kijken of hij gaat pruttelen

3. loopt hij maar valt weer uit ----> carb schoonmaken ( hele toevoer nakijken )

- nog wel compressi :?:

4. zit er een benzine filter op ? zo ja is deze niet verstopt

5. ontsteking wel op tijd --> voor puch maxi zie http://www.puchmaxi.nl

6. als dit allenmaal goed zit dan zit het in iets anders bijvoorbeeld kop > veel valse lucht enz enz

Doe dit eerst maar even heel zorgvuldig en anders moet je het weer posten en dan kan je verder gaan kijken naar andere onderdelen die misschien kapot zijn ..

Suc6

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

hee lg..
ik zei het ook al dat ie benzine in de kop moest doen.
mja dat werd natuurlijk weer afgewezen :?
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
**eloy**

Bericht door **eloy** »

hij doet het weer dus kan slotje op mods :lol:
Gesloten