erg als de carb 45 gr omhoog staat...

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

:lol: geld geen probleem :wink:
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

kevin_racing schreef::lol: geld geen probleem :wink:
Met geld kom je een end.
Maar wees eens een keer creatief en probeer eens dingen.
Het is nogal makkelijk om elke keer te zeggen dat je genoeg geld hebt en dan maar gewoon wat nieuws koopt.
Dan vind ik je geen echte zelfbouwer. Zeg maar dat ik er niks vanaf weet, is ook zo, maar zo vind ik het wel.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

Subito schreef:
kevin_racing schreef::lol: geld geen probleem :wink:
Met geld kom je een end.
Maar wees eens een keer creatief en probeer eens dingen.
Het is nogal makkelijk om elke keer te zeggen dat je genoeg geld hebt en dan maar gewoon wat nieuws koopt.
Dan vind ik je geen echte zelfbouwer. Zeg maar dat ik er niks vanaf weet, is ook zo, maar zo vind ik het wel.
hij heeft ook niet genoeg geld..:P:P
hij heeft nog zat schuld
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Met je nieuwe cilinder zul je weer voor andere problemen komen te staan. En is het je cilinder niet, dan is het wel wat anders. O:)

Als je een zelfbouw bike hebt zul je altijd oplossingen moeten bedenken wil je het zaakje goed laten werken. Wil je dat niet, dan moet je er niet aan beginnen. Koop dan een fabrieksbike als geld geen rol speelt, en zelfs dan zul je er vaak aan moeten sleutelen.

Dat is nou juist het leuke, en zeker bij een zelfbouw... :mrgreen:

Suc6!
Laatst gewijzigd door Rossifumi op ma 16 apr 2007, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

Rossifumi schreef:Met je nieuwe cilinder zul je weer voor andere problemen komen te staan. En is het je cilinder niet, dan is het wel wat anders. O:)

Als je een zelfbouw bike hebt zul je altijd oplossingen moeten bedenken wil je het zaakje goed laten werken. Wil je dat niet, dan moet je er niet aan beginnen. Koop dan een farbrieksbike als geld geen rol speelt, en zelfs dan zul je er vaak aan moeten sleutelen.

Dat is nou juist het leuke, en zeker bij een zelfbouw... :mrgreen:

Suc6!
ik vindt het sleutelen niet het leukst maar eerst een paar weken sleutelen en nu geen enkel probleem meer en dat is wel leuk.. \:D/
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

Rossifumi schreef:Met je nieuwe cilinder zul je weer voor andere problemen komen te staan. En is het je cilinder niet, dan is het wel wat anders. O:)

Als je een zelfbouw bike hebt zul je altijd oplossingen moeten bedenken wil je het zaakje goed laten werken. Wil je dat niet, dan moet je er niet aan beginnen. Koop dan een fabrieksbike als geld geen rol speelt, en zelfs dan zul je er vaak aan moeten sleutelen.

Dat is nou juist het leuke, en zeker bij een zelfbouw... :mrgreen:

Suc6!
en toch heb je veel geld nodig wil je een meekomende zelfbouwer op de kartbaan neerkrijgen.
een zelfbouwer van 400 euro zal niet echt goed meekomen.

en als je een polini cilinder koopt wil je ook weer een 4kleps setje van 40 euro.

ik heb nog wel een 70cc athena (met spruitstuk) voor je

alleen moet je dan een van de uitlaatpoort schroefdraden uitboren en opnieuw tappen

weet niet wat de staat van de cilinder is, hij ligt bij een vriend van me!
is de staat slecht? verkoop ik hem natuurlijk niet aan je

is de staat (wand ed) nog helemaal tiptop dan mag je hem wel hebben voor een klein prijsje.

normale 70cc athena's met membraam zijn 2e hands nog aardig prijzig
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

basjee schreef:
Rossifumi schreef:Met je nieuwe cilinder zul je weer voor andere problemen komen te staan. En is het je cilinder niet, dan is het wel wat anders. O:)

Als je een zelfbouw bike hebt zul je altijd oplossingen moeten bedenken wil je het zaakje goed laten werken. Wil je dat niet, dan moet je er niet aan beginnen. Koop dan een fabrieksbike als geld geen rol speelt, en zelfs dan zul je er vaak aan moeten sleutelen.

Dat is nou juist het leuke, en zeker bij een zelfbouw... :mrgreen:

Suc6!
en toch heb je veel geld nodig wil je een meekomende zelfbouwer op de kartbaan neerkrijgen.
een zelfbouwer van 400 euro zal niet echt goed meekomen.

en als je een polini cilinder koopt wil je ook weer een 4kleps setje van 40 euro.

ik heb nog wel een 70cc athena (met spruitstuk) voor je

alleen moet je dan een van de uitlaatpoort schroefdraden uitboren en opnieuw tappen

weet niet wat de staat van de cilinder is, hij ligt bij een vriend van me!
is de staat slecht? verkoop ik hem natuurlijk niet aan je

is de staat (wand ed) nog helemaal tiptop dan mag je hem wel hebben voor een klein prijsje.

normale 70cc athena's met membraam zijn 2e hands nog aardig prijzig
kevin koopt eigenlijk dingen veel te snel hij heeft al super veel geld besteed aan zijn cilinders(kevin is kennis van mij) en dergelijken...
als je voor je athena weet ik veel cilinder nou gewoon een goed spruitstuk koop voor 20 euro... dan een nieuwe cilinder van weer 50 euro...
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

ok ik zal wel is kijken wat ik ga doen,,,maar ik heb geld ook weer niet op me geld groeien hoor :wink:

maar ik zal er naar kijken wat ik ga doen jullie horen nog wel van mijn
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

kevin_racing schreef:ok ik zal wel is kijken wat ik ga doen,,,maar ik heb geld ook weer niet op me geld groeien hoor :wink:

maar ik zal er naar kijken wat ik ga doen jullie horen nog wel van mijn
geld gooit zowiezo niet op geld!:wink:

gewoon een nieuw spruitstukkie halen? of zelf maken
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

nieuwe kopen denk ik kijken want die dan doet....
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

eerst denken he kevin voor je het weer gaat kopen anders weer 100e ruo 's kwijt aan een nieuw spruitstuk:P:P
Plaats reactie