puch blok op minibike bouwen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
unl

puch blok op minibike bouwen

Bericht door unl »

waar moet je zoal op letten als je een puchblok ergens vandaan haalt zodat je hem makkelijk onder je minibike kan zetten
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

www.minibike.nl vind je van alles over hoe en wat
Bassa

Bericht door Bassa »

Ik heb zelf ook een zelfbouw

je moet er gewoon voor zorgen dat alles goed onder het frame past, dat je overal goed bij kan en dan is het geen probleem
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

zorgen dat alles nog heel is.... en als je een zelfbouw frame koop op internet 2 de hands ofzo, dan past je blok er altijd onder....
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Bezoek eens een minibikedag op een kartingbaan bij je in de buurt. Zijn over het algemeen altijd van die idioten te vinden die het nodig vinden om met zo'n opgevoerde Puch Maxi blokje onder een te klein frame proberen rond te sturen.

Hier kun je veel ervaringen aanhoren en heb je snel in de gaten wat je wel en niet zou kunnen/moeten doen. Ik weet niet waar je zelf woont, daar je profiel niet volledig ingevuld is. Maar informeer even waar er gereden wordt en je weet al snel heel veel meer.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

John_W schreef:Bezoek eens een minibikedag op een kartingbaan bij je in de buurt. Zijn over het algemeen altijd van die idioten te vinden die het nodig vinden om met zo'n opgevoerde Puch Maxi blokje onder een te klein frame proberen rond te sturen.

Hier kun je veel ervaringen aanhoren en heb je snel in de gaten wat je wel en niet zou kunnen/moeten doen. Ik weet niet waar je zelf woont, daar je profiel niet volledig ingevuld is. Maar informeer even waar er gereden wordt en je weet al snel heel veel meer.
John dit vind ik wel heeel mooi omschreven :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Plaats reactie