LC puchblok DI ASG!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik was me 4 tappen aant los draaie 3 gingen er goed laatste ging knak ik dacht !CENSUUR! laat het niet dat wezen en jaa hoowr me tap er uit
maar omdat jij het ook voor je cil gebruikt kank het toch ook voor mn tapend gebruiken want jij gebruikt het voor je cilinder zelf en dat zal ook wel goed vast moeten zitten anders heb je ooit onder het rijden ook wwn probleem
en ik heb het gereedschap niet om tape te draaie niemand in dit !CENSUUR! gat maarjah kank dat spul halen bij de dozon ? of waar hebben gij het gehaalt ?
maar omdat jij het ook voor je cil gebruikt kank het toch ook voor mn tapend gebruiken want jij gebruikt het voor je cilinder zelf en dat zal ook wel goed vast moeten zitten anders heb je ooit onder het rijden ook wwn probleem
en ik heb het gereedschap niet om tape te draaie niemand in dit !CENSUUR! gat maarjah kank dat spul halen bij de dozon ? of waar hebben gij het gehaalt ?
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
gat dichtlassen, en nieuw draad tappen
of er een iets grotere bout indraaien, met loctite, en zorgen dat die enorm vast zit.. en daarna nieuw gat boren, en draad tappen.
Misschien wel Linkse-draad
of nieuw carter helft kopen.. als je het daarover hebt..
Succes
of er een iets grotere bout indraaien, met loctite, en zorgen dat die enorm vast zit.. en daarna nieuw gat boren, en draad tappen.
Misschien wel Linkse-draad
of nieuw carter helft kopen.. als je het daarover hebt..
Succes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
ik snap nou nog steeds nie wat zo`n Helical is..Koen schreef:Niet zo moeilijk doen.. Gewoon een helical erin, klaar is kees..
kan iemand me et ff precies uitleggen ??
Thanx
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Kijk hier maar eens:
http://members.lycos.nl/brothersinbeetles/hobbies.html
Zoek anders eens met google op: helicoil
Ik heb ze van M5 tot bougie draad (M16x1,25)
http://members.lycos.nl/brothersinbeetles/hobbies.html
Zoek anders eens met google op: helicoil
Ik heb ze van M5 tot bougie draad (M16x1,25)
Heren, vandaag de gehele dag in de weer geweest met mijn krukas.
we hebben een opvulbus gemaakt om mijn orginele bigend heen.
die opvulbus is gemaakt van een honda mbx80 bigend, naaldlager, en drijfstang.
de spoelpoorttiming komt nu op 128graden.
de timing is dus teruggebracht van 137graden tot 128.
dus 11 graden verschil, dat komt over met iets van 2mm.
nu is het afwachten tot ik een ontsteking heb...........
we hebben een opvulbus gemaakt om mijn orginele bigend heen.
die opvulbus is gemaakt van een honda mbx80 bigend, naaldlager, en drijfstang.
de spoelpoorttiming komt nu op 128graden.
de timing is dus teruggebracht van 137graden tot 128.
dus 11 graden verschil, dat komt over met iets van 2mm.
nu is het afwachten tot ik een ontsteking heb...........
De dag is voorbij, en..
de uitlaat zit erop.
heel wat meer werk dan ik d8, de uitlaat had ik verkeerd doorgeslepen, waardoor het dikke stuk iets te ver naar voren is komen te zitten.
de koppelings handel kan nu niet bediend worden, maar daar verzinnen we wel wat op.
hopelijk van de vakantie nog mijn ontsteking, er was een zeker iemand die op mijn "te ruil" topic had gereageerd
ffe een testradiateurtje monteren, en we zijn klaar om te banken.
als nu alles maar heel blijft.......
de uitlaat zit erop.
heel wat meer werk dan ik d8, de uitlaat had ik verkeerd doorgeslepen, waardoor het dikke stuk iets te ver naar voren is komen te zitten.
de koppelings handel kan nu niet bediend worden, maar daar verzinnen we wel wat op.
hopelijk van de vakantie nog mijn ontsteking, er was een zeker iemand die op mijn "te ruil" topic had gereageerd
ffe een testradiateurtje monteren, en we zijn klaar om te banken.
als nu alles maar heel blijft.......
De dag is voorbij, en..
de uitlaat zit erop.
heel wat meer werk dan ik d8, de uitlaat had ik verkeerd doorgeslepen, waardoor het dikke stuk iets te ver naar voren is komen te zitten.
de koppelings handel kan nu niet bediend worden, maar daar verzinnen we wel wat op.
hopelijk van de vakantie nog mijn ontsteking, er was een zeker iemand die op mijn "te ruil" topic had gereageerd
ffe een testradiateurtje monteren, en we zijn klaar om te banken.
als nu alles maar heel blijft.......
http://groups.msn.com/_Secure/0XgCJApAb ... 7197609679
de uitlaat zit erop.
heel wat meer werk dan ik d8, de uitlaat had ik verkeerd doorgeslepen, waardoor het dikke stuk iets te ver naar voren is komen te zitten.
de koppelings handel kan nu niet bediend worden, maar daar verzinnen we wel wat op.
hopelijk van de vakantie nog mijn ontsteking, er was een zeker iemand die op mijn "te ruil" topic had gereageerd
ffe een testradiateurtje monteren, en we zijn klaar om te banken.
als nu alles maar heel blijft.......
http://groups.msn.com/_Secure/0XgCJApAb ... 7197609679