Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 10 feb 2005, 08:56
door ab-tuning
Het makkelijkste is om hem gewoon even op de testbank te zetten, dan ben je er na 3-4 runs achter hoe hij moet staan.

Heb je geen testbank maar wel een stroboscoop, kan je een streepje zetten bij de vervroeging die jij volgas wil (dat is het belangrijkst) en ga je kijken of je ontsteking zoveel verlaat dat hij op dat punt terecht komt.

Je moet dan denken aan 20-25 graden vervroeging, dat is afhankelijk van je slag 1-1,5mm ofzo.

Geplaatst: do 10 feb 2005, 14:21
door #mikey#
ik ga alleen indoor rijden dus het enige wat ie moet doen is trekken dus erg vroeg moet de ontsteking heb wel een goede strobo met vervroegings curve dus dat is geen probleem heb wel een testbank maar die is voor auto motoren ga wel ff naar een collega bedrijf die heb een dynajet voor motoren
dan moet ik er wel uitkomen denk ik