hallo ik heb een vraag je of meer een probleem,
koppeling werkt niet optiemaal, het gaat hier om een hk koppeling schoentjes te zwaar of te licht
de schoentjes zijn 56,3 gr met 1 ring er bij op , nu heb ik me laten vertelen als die slipt moet je ze zwaarder makken dat heb ik dus ook gedaan met twee ringen er bij op
maar dan zegt die doe het lekker zelf maar ,hij is dus dan hellemaal niet voor uit te branden, dus nu heb ik alle drie de ringen er weer afgehaald nu is het alweer een stuk beter maar nog niet zo als het moet zijn.
Wie kan me hier iets meer over vertelen en tot hoe zwaar kan je gaan, de schoentjes mogen ook weer niet te licht zijn lees ik overal , kan het ook iets anders zijn iets met sproeier of zo heb er nu een 84 sproeier er in zitten zat een 80 in maar toen was de bougie grijs wit, dus niet goed nu heb ik er dus een 84 sproeier er in zitten maar kan het zijn dat het nog groter in moet waar door het blokje nog weer iets ander reageert, wie kan mee hier mee helpen of wie weet de oorzaak.
m.v.g wiebe
vraag je koppeling probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- forum gebruiker
- Berichten: 164
- Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:21
- Locatie: Nieuwerkerk
Re: vraag je koppeling probleem
Hoi Wiebe,
Zet hem eens op een testbank met een koppeling die aangrijpt op 3000 toeren en kijk waar het vermogen zit. Het kan zijn dat er alleen vermogen zit in het bovenste toeren gebied. Dan helpt de slippende koppeling om dit stukje met weinig vermogen snel door te komen. Je zou er zwaardere veren in kunnen zetten met meer gewicht op de schoenen. (aangrijpen op hoger toerental maar dan wel vast laten grijpen in de kom)
Of de timing van de cilinder en of uitlaat wijzigen
Succes groeten Hans
Zet hem eens op een testbank met een koppeling die aangrijpt op 3000 toeren en kijk waar het vermogen zit. Het kan zijn dat er alleen vermogen zit in het bovenste toeren gebied. Dan helpt de slippende koppeling om dit stukje met weinig vermogen snel door te komen. Je zou er zwaardere veren in kunnen zetten met meer gewicht op de schoenen. (aangrijpen op hoger toerental maar dan wel vast laten grijpen in de kom)
Of de timing van de cilinder en of uitlaat wijzigen
Succes groeten Hans
- wiebe
- forum gebruiker
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo 26 apr 2006, 17:48
- Locatie: assen
- Contacteer:
Re: vraag je koppeling probleem
ja dat heb ik ook al eens gedaan, meer gewicht op de schoenen. maar dan komt hij bijna niet van zijn plek aleen maar als ik minder gewicht op de schoentjes doe word het wel beter maar nog niet zo als het moet, met meer gewicht op de schoentjes moet ik dan ook weer heen gaan en de veer spaning loser zeten dan.
-
- forum gebruiker
- Berichten: 164
- Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:21
- Locatie: Nieuwerkerk
Re: vraag je koppeling probleem
Bij meer gewicht de veren strakker. rode veertjes?
Succes groeten Hans
Succes groeten Hans
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: vraag je koppeling probleem
De veertjes toevallig helemaal ingedraaid net als bij een orgineel puch koppelingetje ?
Dan zijn ze kapot. Ik heb het ook ooit gehad!
Gr,
Dan zijn ze kapot. Ik heb het ook ooit gehad!
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]